
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Honda Civic
44.409 Επισκέψεις στο άρθρο (3/11/2018)
Mέχρι σήμερα τουλάχιστον το απόλυτα ρεκόρ στη δοκιμασία αποφυγής κινδύνου το έχει καταφέρει το Honda Civic Type R με 81 χλμ./ώρα (ρύθμιση R+). Το μικρό και σίγουρα το πιο καθημερινό αδερφάκι του είναι η έκδοση με τον 1,0 VTEC Turbo κινητήρα. Οι αναλογίες του Civic με το μακρύ, χαμηλό και φαρδύ αμάξωμα σε συνδυασμό με τον σπορτίφ χαρακτήρα του μοντέλου και την στάνταρ πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων υπόσχονται μια πολύ καλή επίδοση.
70 χλμ./ώρα - επιτυχής προσπάθεια
Η πρώτη προσπάθεια στα 70 χλμ./ώρα ήταν απόλυτα επιτυχημένη, με το Civic να αντιδρά ομαλά και χωρίς υποψία αποτυχίας να ολοκληρώνει με άνεση τους σχετικούς ελιγμούς. Το τιμόνι είναι άμεσο και με καλή αίσθηση, κάτι το οποίο φάνηκε και στην επόμενη προσπάθεια που έγινε με 72 χλμ./ώρα.
75 χλμ./ώρα - ανεπιτυχής προσπάθεια
Παρά το πολύ καλό πλαίσιο και το «σωστό» τιμόνι, το Civic δεν κατάφερε να ολοκληρώσει τη διαδικασία χωρίς απώλειες, ήτοι ρίψη κορίνων. Αιτία ήταν η υποστροφή στην πρώτη αλλαγή πορείας με το ESP να μην είσαι σε θέση να επέμβει αποτελεσματικά. Το πίσω μέρος πάντως παρέμεινε βιδωμένο στην άσφαλτο, όπως και οι τροχοί άλλωστε. Οι κλίσεις είναι ελάχιστα αισθητές.
74 χλμ./ώρα - επιτυχής προσπάθεια
Με την ανάρτηση να διαχειρίζεται σωστά τις απότομες εναλλαγές πορείας και τα σχετικά φορτία, με το μπροστινό σύστημα να προσφέρει πρόσφυση, αλλά και ακρίβεια και φυσικά το πλαίσιο να είναι μασίφ, το Civic κατάφερε να σημειώσει επίδοση με 74 χλμ./ώρα. Η ακριβής πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων κάνει τη δουλειά που πρέπει ώστε οι αντίστοιχοι τροχοί να μην αναπηδούν ή να χάνουν την πρόσφυσή τους.
Γενική αίσθηση οδηγού: ¶μεσο τιμόνι, δυναμικό πλαίσιο και στάνταρ πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, είναι στοιχεία που φαίνονται στην πράξη. Μπορεί σε κάποιους να μην αρέσει σχεδιαστικά, στην πράξη όμως το Civic είναι άκρως αποτελεσματικό και ικανό. Υπό πίεση η τάπα ανοίγει και είναι κάτι που πρέπει να διορθωθεί!
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Νιώσαμε σαν να ήμασταν σε μια μικρογραφία του Type R, αφού αναλογικά οι κλίσεις ήταν μικρές και δεν κοπανηθήκαμε δεξιά-αριστερά. Σε καμία περίπτωση βέβαια δεν αγγίζει το ειδικό αυτό, super sport, μοντέλο.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
70 χλμ./ώρα - επιτυχής προσπάθεια
Η πρώτη προσπάθεια στα 70 χλμ./ώρα ήταν απόλυτα επιτυχημένη, με το Civic να αντιδρά ομαλά και χωρίς υποψία αποτυχίας να ολοκληρώνει με άνεση τους σχετικούς ελιγμούς. Το τιμόνι είναι άμεσο και με καλή αίσθηση, κάτι το οποίο φάνηκε και στην επόμενη προσπάθεια που έγινε με 72 χλμ./ώρα.
75 χλμ./ώρα - ανεπιτυχής προσπάθεια
Παρά το πολύ καλό πλαίσιο και το «σωστό» τιμόνι, το Civic δεν κατάφερε να ολοκληρώσει τη διαδικασία χωρίς απώλειες, ήτοι ρίψη κορίνων. Αιτία ήταν η υποστροφή στην πρώτη αλλαγή πορείας με το ESP να μην είσαι σε θέση να επέμβει αποτελεσματικά. Το πίσω μέρος πάντως παρέμεινε βιδωμένο στην άσφαλτο, όπως και οι τροχοί άλλωστε. Οι κλίσεις είναι ελάχιστα αισθητές.
74 χλμ./ώρα - επιτυχής προσπάθεια
Με την ανάρτηση να διαχειρίζεται σωστά τις απότομες εναλλαγές πορείας και τα σχετικά φορτία, με το μπροστινό σύστημα να προσφέρει πρόσφυση, αλλά και ακρίβεια και φυσικά το πλαίσιο να είναι μασίφ, το Civic κατάφερε να σημειώσει επίδοση με 74 χλμ./ώρα. Η ακριβής πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων κάνει τη δουλειά που πρέπει ώστε οι αντίστοιχοι τροχοί να μην αναπηδούν ή να χάνουν την πρόσφυσή τους.
Γενική αίσθηση οδηγού: ¶μεσο τιμόνι, δυναμικό πλαίσιο και στάνταρ πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, είναι στοιχεία που φαίνονται στην πράξη. Μπορεί σε κάποιους να μην αρέσει σχεδιαστικά, στην πράξη όμως το Civic είναι άκρως αποτελεσματικό και ικανό. Υπό πίεση η τάπα ανοίγει και είναι κάτι που πρέπει να διορθωθεί!
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Νιώσαμε σαν να ήμασταν σε μια μικρογραφία του Type R, αφού αναλογικά οι κλίσεις ήταν μικρές και δεν κοπανηθήκαμε δεξιά-αριστερά. Σε καμία περίπτωση βέβαια δεν αγγίζει το ειδικό αυτό, super sport, μοντέλο.
πάλι να σχολιάσουμε σε ίδιο αρθρο; τα είπαμε , μονο Τζιουλέττα, δεν παραφεται μαζικά 'αρα εχει την καλυτερη ποιοτητα κατασκευής, με ηλεκτρικά της μαργκετι-μαρέλι,φρενα μπρεμο από την πρωτη έκδοση, ιδιους προμηθευτές με τη αουντι, τον tJet αθανατος κινητήρας ..δεν καει σταγονα λαδι...(βλέπετε τι καινε τοι TSI)ανεξάρτητες αναρτησεις εμ αλλουμινενια πισω ψαλιδια , πανεμορη , κανενα ψεγαδι..μαζι με τε΄λη κυκλοφοριας και με ασφαλεια για ένα ετος ..17500 χιλιαρικα..τι να λεμε τωρα!!! αυτοκινητο που θα το χαιρεσαι και θα το καμαρωνεις..είναι 8 χρονια στην παραγωγή . εχουν βελτιωσει τις οπιες αστοχιες...οι μηχανικοι το γνωριζουν για να γινεται ευκολα το σερβις…..Τζιουλεττα αξεπεραστη…..
Παλι σχολιαζουμε το ιδιο αρθρο και δεν γινεται κατανοητο,για πιο λογο σβησατε ολα τα προηγουμενα σχολια.Νικητης στο test ειναι η Alfa Romeo Giulietta και οχι το Focus, καθως το αυτοκινητο που δοκιμασατε ειναι με diesel μοτερ οποτε εχει και πολυ περισσοτερο βαρος μπροστα οπως συμβαινει με ολα τα diesel και δευτερον το Focus δεν ειναι με στην Standard αναρτηση αλλα ειναι η ST Line εκδοση....Το συμπερασμα ειναι οτι ολος ο ανταγωνισμος εβγαλε την νεα γενια μοντελων του και ΔΕΝ καταφερε να κατασκευασει πιο στριφτερο μοντελο απ την Alfa Romeo που εχει 8 χρονια στην πλατη....Φυσικα τα ιδια ισχυουν και για Mercedes A Class,Audi A3,BMW Serie1 τα οποια ειναι και αυτα υποδιαιστερα απ την Giulietta
Ρε να λέμε την αλήθεια...νικητής είναι η alfa γιατί;...είναι δεκαετίας... αμάξι κ diesel.....κ οοοολλλλαααα τ αλλά καινούργια μοντέλα κ βενζίνης...κ δεν μπορει μια alfa σε κράτημα τιμόνι αίσθηση να είναι δεύτερη....ποτέ.....Η ΑΛΗΘΕΙΑ αυτή είναι.
Νικητής στην πραγματικότητα είναι η Giulietta γιατί είναι diesel πράγμα που σημαίνει ότι έχει περισσότερο βάρος όπως όλα τα diesel ενώ τα άλλα είναι βενζίνη.
Καλύτερα να συγκρίνετε τη Giulietta βενζίνης και όχι diesel... έχει αρκετό παραπάνω βάρος.
Τελικα ο Έλληνας θέλει το ψέμα μαλλον βγαζει το περιοδικό με μετρήσεις πρωτο το φοκους αλλα οχι ο Έλληνας ξέρει καλύτερα και περι δικαιολογίες το τζουλιετα ειναι ποιο βαρυ το μοτερ ποσα 10-20 κιλα ήμαρτον ρε Έλληνα .τοτε και εγω ειδα σε ένα ισπανικο σαιτ που έκαναν το ιδιο τεστ και πρωτο ηταν το σιβικ και για τα δικα μου τα μάτια είναι πρωτο το σιβικ .
Συγνώμη αλλά 17άρες ζάντες έχει η Julieta, το megane, το Astra και το Civic !!Μάλιστα το Civic φοράει και 235 ελαστικά που σημαίνει ότι έπρεπε να αφαιρεθούν πόντοι?? έτσι δεν είναι ?? όπως και σε όλα με 17άρες ζάντες !! Όμως δεν βλέπω να αφαιρέθηκαν από όλα πόντοι, αλλά σε συγκεκριμένα από αυτά !!!Καμία αντικειμενικότητα δυστυχώς !!! Προσωπικά για μένα το Fogus και το 308 είναι οι νικητές και κανένας άλλος !!!!!!!!