ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Honda Civic
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Honda Civic

44.409 Επισκέψεις στο άρθρο (3/11/2018)

Mέχρι σήμερα τουλάχιστον το απόλυτα ρεκόρ στη δοκιμασία αποφυγής κινδύνου το έχει καταφέρει το Honda Civic Type R με 81 χλμ./ώρα (ρύθμιση R+). Το μικρό και σίγουρα το πιο καθημερινό αδερφάκι του είναι η έκδοση με τον 1,0 VTEC Turbo κινητήρα. Οι αναλογίες του Civic με το μακρύ, χαμηλό και φαρδύ αμάξωμα σε συνδυασμό με τον σπορτίφ χαρακτήρα του μοντέλου και την στάνταρ πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων υπόσχονται μια πολύ καλή επίδοση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


70 χλμ./ώρα - επιτυχής προσπάθεια
Η πρώτη προσπάθεια στα 70 χλμ./ώρα ήταν απόλυτα επιτυχημένη, με το Civic να αντιδρά ομαλά και χωρίς υποψία αποτυχίας να ολοκληρώνει με άνεση τους σχετικούς ελιγμούς. Το τιμόνι είναι άμεσο και με καλή αίσθηση, κάτι το οποίο φάνηκε και στην επόμενη προσπάθεια που έγινε με 72 χλμ./ώρα.

75 χλμ./ώρα - ανεπιτυχής προσπάθεια
Παρά το πολύ καλό πλαίσιο και το «σωστό» τιμόνι, το Civic δεν κατάφερε να ολοκληρώσει τη διαδικασία χωρίς απώλειες, ήτοι ρίψη κορίνων. Αιτία ήταν η υποστροφή στην πρώτη αλλαγή πορείας με το ESP να μην είσαι σε θέση να επέμβει αποτελεσματικά. Το πίσω μέρος πάντως παρέμεινε βιδωμένο στην άσφαλτο, όπως και οι τροχοί άλλωστε. Οι κλίσεις είναι ελάχιστα αισθητές.

74 χλμ./ώρα - επιτυχής προσπάθεια
Με την ανάρτηση να διαχειρίζεται σωστά τις απότομες εναλλαγές πορείας και τα σχετικά φορτία, με το μπροστινό σύστημα να προσφέρει πρόσφυση, αλλά και ακρίβεια και φυσικά το πλαίσιο να είναι μασίφ, το Civic κατάφερε να σημειώσει επίδοση με 74 χλμ./ώρα. Η ακριβής πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων κάνει τη δουλειά που πρέπει ώστε οι αντίστοιχοι τροχοί να μην αναπηδούν ή να χάνουν την πρόσφυσή τους.

Γενική αίσθηση οδηγού: ¶μεσο τιμόνι, δυναμικό πλαίσιο και στάνταρ πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, είναι στοιχεία που φαίνονται στην πράξη. Μπορεί σε κάποιους να μην αρέσει σχεδιαστικά, στην πράξη όμως το Civic είναι άκρως αποτελεσματικό και ικανό. Υπό πίεση η τάπα ανοίγει και είναι κάτι που πρέπει να διορθωθεί!

Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Νιώσαμε σαν να ήμασταν σε μια μικρογραφία του Type R, αφού αναλογικά οι κλίσεις ήταν μικρές και δεν κοπανηθήκαμε δεξιά-αριστερά. Σε καμία περίπτωση βέβαια δεν αγγίζει το ειδικό αυτό, super sport, μοντέλο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ford
KGM