
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Νέο Μazda 3 (NEW ENTRY)
44.347 Επισκέψεις στο άρθρο (3/11/2018)
Μετά τις πολύ θετικές εντυπώσεις που αποκομίσαμε από την δοκιμή του, το νέο Mazda 3 κλήθηκε να αντιμετωπίσει και τον «Τάρανδο» για να δούμε πώς αυτή η συμπεριφορά του, μεταφράζεται στην πράξη. Παράλληλα με αυτό συμπληρώνουμε τη μικρομεσαία κατηγορία και το κομμάτι των τεστ αποφυγής κινδύνου αυτής, κάτι που σαφέστατα θα συνεχιστεί και με την έλευση των νέων μοντέλων που περιμένουμε. Το Mazda 3 δεν είχε κανένα πρόβλημα να μας «δείξει» και στο τεστ αποφυγής κινδύνου τις μεγάλες δυνατότητές του σημειώνοντας καλή επίδοση αλλά και μεγάλη διαφορά σε κάθε επιπλέον χιλιόμετρο όσον αφορά στη συμπεριφορά του. Ας δούμε αναλυτικά τι έγινε στην αντιπαράθεσή του με τον «Τάρανδο».

73 χλμ./ώρα - Επιτυχής προσπάθεια
Από τις δοκιμές του το Mazda 3 μας έδωσε την εντύπωση πως θα ψάχναμε πολύ για να βρούμε το όριό του, αφού με κάθε χιλιόμετρο επιπλέον άλλαζε ριζικά η συμπεριφορά του. Έχοντας περάσει εύκολα από τα 72 χλμ./ώρα, το Mazda 3 μας άφησε πολύ θετική εντύπωση με το άμεσο τιμόνι του και τη γενικότερη συμπεριφορά του, η οποία ωστόσο είχε και κάποιες διαφορές σε σχέση με ότι είχαμε δει στη δοκιμή του. Στα 73 χλμ./ώρα η ανάρτηση «έδειξε» να είναι πιο μαλακή από όσο γίνεται αντιληπτό κατά την «φυσιολογική» οδήγησή του στο δρόμο, με αποτέλεσμα στην πρώτη αλλαγή κατεύθυνσης στο απαιτητικό τεστ αποφυγής κινδύνου, να εμφανίζει κλίσεις που οδήγησαν σε κάποια υποστροφική τάση. Αφού το ESP και η ανάρτηση αντιμετώπισαν επιτυχώς αυτή την τάση, το Mazda 3 διέγραψε με επιτυχία το υπόλοιπο της διαδρομής χωρίς καμία έντονη προσπάθεια από τον οδηγό του.
74 χλμ./ώρα - Επιτυχής προσπάθεια
Σε αυτή την ταχύτητα η αρχική υποστροφική τοποθέτηση του Mazda 3 απόρροια της έντονης πίεσης της ανάρτησης στην πρώτη αλλαγή πορείας οδήγησαν το αυτοκίνητο στο όριο του 2ου διαδρόμου, χωρίς ωστόσο να «χτυπήσει» σε καμία από τις επαναλαμβανόμενες προσπάθειες τις κορίνες σε εκείνο το σημείο. Το ESP επεμβαίνει άμεσα και εξαλείφει την τάση για άνοιγμα της τροχιάς του, με τον οδηγό να λαμβάνει κορυφαία αίσθηση και να έχει απόλυτο έλεγχο από το πολύ καλό τιμόνι, με αποτέλεσμα να ολοκληρώνεται η διαδικασία επιτυχώς.
75 χλμ./ώρα - Ανεπιτυχής προσπάθεια
Και πάλι η εικόνα του Mazda 3 στην πρώτη αλλαγή κατεύθυνσης ήταν η ίδια, όμως εδώ με το ένα επιπλέον χλμ./ώρα εμφάνισε πιο έντονη υποστροφή, μεγαλύτερο άνοιγμα της τροχιάς του εμπρός μέρους και σε αρκετές προσπάθειες «είχαμε» επαφή με τις εξωτερικές κορίνες. Η ανάρτηση αν και δεν προκάλεσε ούτε εδώ μετατοπίσεις βάρους, δεν μπορούσε να «εκτονωθεί» ομαλά μετά από έντονη και διαρκή πίεση, με το Mazda 3 να στηρίζεται στο πολύ καλό του πλαίσιο για να καταφέρει έστω και δύσκολα να επιχειρήσει την τελευταία αλλαγή πορείας. Επειδή ωστόσο οι δυνάμεις που αναπτύσσονταν σε αυτή την ταχύτητα ήταν μεγαλύτερες και ήταν ξεκάθαρο από την αρχή ότι βρισκόμασταν στο οριακό του πέρασμα, υπήρξε και μια τάση για υπερστροφή που έκανε ακόμα πιο δύσκολη την είσοδό του στον τελευταίο (3ο) διάδρομο του τεστ.

Το Mazda 3 είχε την ίδια συμπεριφορά σε όλες του τις προσπάθειες, με την ανάρτηση να πιέζεται αρκετά, αλλά να μην προκαλεί μεταφορές φορτίου.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
73 χλμ./ώρα - Επιτυχής προσπάθεια
Από τις δοκιμές του το Mazda 3 μας έδωσε την εντύπωση πως θα ψάχναμε πολύ για να βρούμε το όριό του, αφού με κάθε χιλιόμετρο επιπλέον άλλαζε ριζικά η συμπεριφορά του. Έχοντας περάσει εύκολα από τα 72 χλμ./ώρα, το Mazda 3 μας άφησε πολύ θετική εντύπωση με το άμεσο τιμόνι του και τη γενικότερη συμπεριφορά του, η οποία ωστόσο είχε και κάποιες διαφορές σε σχέση με ότι είχαμε δει στη δοκιμή του. Στα 73 χλμ./ώρα η ανάρτηση «έδειξε» να είναι πιο μαλακή από όσο γίνεται αντιληπτό κατά την «φυσιολογική» οδήγησή του στο δρόμο, με αποτέλεσμα στην πρώτη αλλαγή κατεύθυνσης στο απαιτητικό τεστ αποφυγής κινδύνου, να εμφανίζει κλίσεις που οδήγησαν σε κάποια υποστροφική τάση. Αφού το ESP και η ανάρτηση αντιμετώπισαν επιτυχώς αυτή την τάση, το Mazda 3 διέγραψε με επιτυχία το υπόλοιπο της διαδρομής χωρίς καμία έντονη προσπάθεια από τον οδηγό του.
74 χλμ./ώρα - Επιτυχής προσπάθεια
Σε αυτή την ταχύτητα η αρχική υποστροφική τοποθέτηση του Mazda 3 απόρροια της έντονης πίεσης της ανάρτησης στην πρώτη αλλαγή πορείας οδήγησαν το αυτοκίνητο στο όριο του 2ου διαδρόμου, χωρίς ωστόσο να «χτυπήσει» σε καμία από τις επαναλαμβανόμενες προσπάθειες τις κορίνες σε εκείνο το σημείο. Το ESP επεμβαίνει άμεσα και εξαλείφει την τάση για άνοιγμα της τροχιάς του, με τον οδηγό να λαμβάνει κορυφαία αίσθηση και να έχει απόλυτο έλεγχο από το πολύ καλό τιμόνι, με αποτέλεσμα να ολοκληρώνεται η διαδικασία επιτυχώς.
75 χλμ./ώρα - Ανεπιτυχής προσπάθεια
Και πάλι η εικόνα του Mazda 3 στην πρώτη αλλαγή κατεύθυνσης ήταν η ίδια, όμως εδώ με το ένα επιπλέον χλμ./ώρα εμφάνισε πιο έντονη υποστροφή, μεγαλύτερο άνοιγμα της τροχιάς του εμπρός μέρους και σε αρκετές προσπάθειες «είχαμε» επαφή με τις εξωτερικές κορίνες. Η ανάρτηση αν και δεν προκάλεσε ούτε εδώ μετατοπίσεις βάρους, δεν μπορούσε να «εκτονωθεί» ομαλά μετά από έντονη και διαρκή πίεση, με το Mazda 3 να στηρίζεται στο πολύ καλό του πλαίσιο για να καταφέρει έστω και δύσκολα να επιχειρήσει την τελευταία αλλαγή πορείας. Επειδή ωστόσο οι δυνάμεις που αναπτύσσονταν σε αυτή την ταχύτητα ήταν μεγαλύτερες και ήταν ξεκάθαρο από την αρχή ότι βρισκόμασταν στο οριακό του πέρασμα, υπήρξε και μια τάση για υπερστροφή που έκανε ακόμα πιο δύσκολη την είσοδό του στον τελευταίο (3ο) διάδρομο του τεστ.
πάλι να σχολιάσουμε σε ίδιο αρθρο; τα είπαμε , μονο Τζιουλέττα, δεν παραφεται μαζικά 'αρα εχει την καλυτερη ποιοτητα κατασκευής, με ηλεκτρικά της μαργκετι-μαρέλι,φρενα μπρεμο από την πρωτη έκδοση, ιδιους προμηθευτές με τη αουντι, τον tJet αθανατος κινητήρας ..δεν καει σταγονα λαδι...(βλέπετε τι καινε τοι TSI)ανεξάρτητες αναρτησεις εμ αλλουμινενια πισω ψαλιδια , πανεμορη , κανενα ψεγαδι..μαζι με τε΄λη κυκλοφοριας και με ασφαλεια για ένα ετος ..17500 χιλιαρικα..τι να λεμε τωρα!!! αυτοκινητο που θα το χαιρεσαι και θα το καμαρωνεις..είναι 8 χρονια στην παραγωγή . εχουν βελτιωσει τις οπιες αστοχιες...οι μηχανικοι το γνωριζουν για να γινεται ευκολα το σερβις…..Τζιουλεττα αξεπεραστη…..
Παλι σχολιαζουμε το ιδιο αρθρο και δεν γινεται κατανοητο,για πιο λογο σβησατε ολα τα προηγουμενα σχολια.Νικητης στο test ειναι η Alfa Romeo Giulietta και οχι το Focus, καθως το αυτοκινητο που δοκιμασατε ειναι με diesel μοτερ οποτε εχει και πολυ περισσοτερο βαρος μπροστα οπως συμβαινει με ολα τα diesel και δευτερον το Focus δεν ειναι με στην Standard αναρτηση αλλα ειναι η ST Line εκδοση....Το συμπερασμα ειναι οτι ολος ο ανταγωνισμος εβγαλε την νεα γενια μοντελων του και ΔΕΝ καταφερε να κατασκευασει πιο στριφτερο μοντελο απ την Alfa Romeo που εχει 8 χρονια στην πλατη....Φυσικα τα ιδια ισχυουν και για Mercedes A Class,Audi A3,BMW Serie1 τα οποια ειναι και αυτα υποδιαιστερα απ την Giulietta
Ρε να λέμε την αλήθεια...νικητής είναι η alfa γιατί;...είναι δεκαετίας... αμάξι κ diesel.....κ οοοολλλλαααα τ αλλά καινούργια μοντέλα κ βενζίνης...κ δεν μπορει μια alfa σε κράτημα τιμόνι αίσθηση να είναι δεύτερη....ποτέ.....Η ΑΛΗΘΕΙΑ αυτή είναι.
Νικητής στην πραγματικότητα είναι η Giulietta γιατί είναι diesel πράγμα που σημαίνει ότι έχει περισσότερο βάρος όπως όλα τα diesel ενώ τα άλλα είναι βενζίνη.
Καλύτερα να συγκρίνετε τη Giulietta βενζίνης και όχι diesel... έχει αρκετό παραπάνω βάρος.
Τελικα ο Έλληνας θέλει το ψέμα μαλλον βγαζει το περιοδικό με μετρήσεις πρωτο το φοκους αλλα οχι ο Έλληνας ξέρει καλύτερα και περι δικαιολογίες το τζουλιετα ειναι ποιο βαρυ το μοτερ ποσα 10-20 κιλα ήμαρτον ρε Έλληνα .τοτε και εγω ειδα σε ένα ισπανικο σαιτ που έκαναν το ιδιο τεστ και πρωτο ηταν το σιβικ και για τα δικα μου τα μάτια είναι πρωτο το σιβικ .
Συγνώμη αλλά 17άρες ζάντες έχει η Julieta, το megane, το Astra και το Civic !!Μάλιστα το Civic φοράει και 235 ελαστικά που σημαίνει ότι έπρεπε να αφαιρεθούν πόντοι?? έτσι δεν είναι ?? όπως και σε όλα με 17άρες ζάντες !! Όμως δεν βλέπω να αφαιρέθηκαν από όλα πόντοι, αλλά σε συγκεκριμένα από αυτά !!!Καμία αντικειμενικότητα δυστυχώς !!! Προσωπικά για μένα το Fogus και το 308 είναι οι νικητές και κανένας άλλος !!!!!!!!