
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
SEAT Leon
44.377 Επισκέψεις στο άρθρο (3/11/2018)
To SEAT Leon ποτέ δεν έκρυψε τις σπορτίφ διαθέσεις του και τον οδηγοκεντρικό του χαρακτήρα. Με σχετικά χαμηλή θέση οδήγησης, καλορυθμισμένη ανάρτηση και κυρίως την νέα πλατφόρμα MQB (μοιράζεται πάτωμα και μηχανικά μέρη με το VW Golf, όπως είναι άλλωστε γνωστό) κατάφερε μια πολύ καλή επίδοση και στο τεστ αποφυγής κινδύνου.
70 χλμ./ώρα - επιτυχής προσπάθεια
Κανένα πρόβλημα δεν είχε το SEAT Leon να ολοκληρώσει τη δοκιμασία με την ταχύτητα «βάσης» των 70 χλμ./ώρα. ¶μεση αντίδραση από την ανάρτηση, συγκρατημένη κλίση και τιμόνι που σε γεμίζει εμπιστοσύνη. Το ESP δεν χρειάστηκε να επέμβει στο παραμικρό και έτσι το Leon πέρασε «αέρα» τη διαδρομή της δοκιμασίας ακόμη και με 72 χλμ./ώρα.
74 χλμ./ώρα - ανεπιτυχής προσπάθεια
Με την πρώτη οδηγική αίσθηση να είναι ευχάριστη δοκιμάσαμε να περάσουμε το τεστ με μεγαλύτερη ταχύτητα, όπως αυτή των 74 χλμ./ώρα. Το Leon δεν δυσανασχέτησε ούτε είχε περίεργες αντιδράσεις, αλλά ολοκλήρωσε εντελώς οριακά. Παρά την αισθητή υποστροφική τάση, η ανάρτηση δεν έχασε την αυτοκυριαρχία της, ούτε επέδειξε άσκοπες ταλαντώσεις. Το ESP είχε δραστική εμπλοκή διατηρώντας μας στη (θεωρητική) λωρίδα.
70 χλμ./ώρα - επιτυχής προσπάθεια
Το SEAT Leon πέρασε το τεστ με 73 χλμ./ώρα εμπνέοντας σιγουριά στον οδηγό χάρη στο τιμόνι, που παρέμεινε ζωντανό στην αλληλουχία των ελιγμών, την ανάρτηση που ελέγχει άψογα το αμάξωμα και την διακριτική επέμβαση του ESP. H ακρίβεια στο τιμόνι τονίζει το οδηγικό ταμπεραμέντο του SEAT Leon, που είναι ένα από τα ευχάριστα στην οδήγηση μοντέλα της κατηγορίας.
Γενική αίσθηση οδηγού: H ανάρτηση διαχειρίζεται άψογα τα φορτία που καλείται να αντιμετωπίσει στις εναλλαγές πορείας, ενώ το τιμόνι είναι άμεσο και ακριβές. Σωστή λειτουργία από το ESP, ενώ είναι εμφανή τα θετικά στοιχεία της πλατφόρμας ΜQB.
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Μας «βγήκαν» τα σπορτίφ στοιχεία του αυτοκινήτου, που έχει άμεση αντίδραση στις εντολές του οδηγού και πολύ καλό κράτημα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
70 χλμ./ώρα - επιτυχής προσπάθεια
Κανένα πρόβλημα δεν είχε το SEAT Leon να ολοκληρώσει τη δοκιμασία με την ταχύτητα «βάσης» των 70 χλμ./ώρα. ¶μεση αντίδραση από την ανάρτηση, συγκρατημένη κλίση και τιμόνι που σε γεμίζει εμπιστοσύνη. Το ESP δεν χρειάστηκε να επέμβει στο παραμικρό και έτσι το Leon πέρασε «αέρα» τη διαδρομή της δοκιμασίας ακόμη και με 72 χλμ./ώρα.
74 χλμ./ώρα - ανεπιτυχής προσπάθεια
Με την πρώτη οδηγική αίσθηση να είναι ευχάριστη δοκιμάσαμε να περάσουμε το τεστ με μεγαλύτερη ταχύτητα, όπως αυτή των 74 χλμ./ώρα. Το Leon δεν δυσανασχέτησε ούτε είχε περίεργες αντιδράσεις, αλλά ολοκλήρωσε εντελώς οριακά. Παρά την αισθητή υποστροφική τάση, η ανάρτηση δεν έχασε την αυτοκυριαρχία της, ούτε επέδειξε άσκοπες ταλαντώσεις. Το ESP είχε δραστική εμπλοκή διατηρώντας μας στη (θεωρητική) λωρίδα.
70 χλμ./ώρα - επιτυχής προσπάθεια
Το SEAT Leon πέρασε το τεστ με 73 χλμ./ώρα εμπνέοντας σιγουριά στον οδηγό χάρη στο τιμόνι, που παρέμεινε ζωντανό στην αλληλουχία των ελιγμών, την ανάρτηση που ελέγχει άψογα το αμάξωμα και την διακριτική επέμβαση του ESP. H ακρίβεια στο τιμόνι τονίζει το οδηγικό ταμπεραμέντο του SEAT Leon, που είναι ένα από τα ευχάριστα στην οδήγηση μοντέλα της κατηγορίας.
Γενική αίσθηση οδηγού: H ανάρτηση διαχειρίζεται άψογα τα φορτία που καλείται να αντιμετωπίσει στις εναλλαγές πορείας, ενώ το τιμόνι είναι άμεσο και ακριβές. Σωστή λειτουργία από το ESP, ενώ είναι εμφανή τα θετικά στοιχεία της πλατφόρμας ΜQB.
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Μας «βγήκαν» τα σπορτίφ στοιχεία του αυτοκινήτου, που έχει άμεση αντίδραση στις εντολές του οδηγού και πολύ καλό κράτημα.
πάλι να σχολιάσουμε σε ίδιο αρθρο; τα είπαμε , μονο Τζιουλέττα, δεν παραφεται μαζικά 'αρα εχει την καλυτερη ποιοτητα κατασκευής, με ηλεκτρικά της μαργκετι-μαρέλι,φρενα μπρεμο από την πρωτη έκδοση, ιδιους προμηθευτές με τη αουντι, τον tJet αθανατος κινητήρας ..δεν καει σταγονα λαδι...(βλέπετε τι καινε τοι TSI)ανεξάρτητες αναρτησεις εμ αλλουμινενια πισω ψαλιδια , πανεμορη , κανενα ψεγαδι..μαζι με τε΄λη κυκλοφοριας και με ασφαλεια για ένα ετος ..17500 χιλιαρικα..τι να λεμε τωρα!!! αυτοκινητο που θα το χαιρεσαι και θα το καμαρωνεις..είναι 8 χρονια στην παραγωγή . εχουν βελτιωσει τις οπιες αστοχιες...οι μηχανικοι το γνωριζουν για να γινεται ευκολα το σερβις…..Τζιουλεττα αξεπεραστη…..
Παλι σχολιαζουμε το ιδιο αρθρο και δεν γινεται κατανοητο,για πιο λογο σβησατε ολα τα προηγουμενα σχολια.Νικητης στο test ειναι η Alfa Romeo Giulietta και οχι το Focus, καθως το αυτοκινητο που δοκιμασατε ειναι με diesel μοτερ οποτε εχει και πολυ περισσοτερο βαρος μπροστα οπως συμβαινει με ολα τα diesel και δευτερον το Focus δεν ειναι με στην Standard αναρτηση αλλα ειναι η ST Line εκδοση....Το συμπερασμα ειναι οτι ολος ο ανταγωνισμος εβγαλε την νεα γενια μοντελων του και ΔΕΝ καταφερε να κατασκευασει πιο στριφτερο μοντελο απ την Alfa Romeo που εχει 8 χρονια στην πλατη....Φυσικα τα ιδια ισχυουν και για Mercedes A Class,Audi A3,BMW Serie1 τα οποια ειναι και αυτα υποδιαιστερα απ την Giulietta
Ρε να λέμε την αλήθεια...νικητής είναι η alfa γιατί;...είναι δεκαετίας... αμάξι κ diesel.....κ οοοολλλλαααα τ αλλά καινούργια μοντέλα κ βενζίνης...κ δεν μπορει μια alfa σε κράτημα τιμόνι αίσθηση να είναι δεύτερη....ποτέ.....Η ΑΛΗΘΕΙΑ αυτή είναι.
Νικητής στην πραγματικότητα είναι η Giulietta γιατί είναι diesel πράγμα που σημαίνει ότι έχει περισσότερο βάρος όπως όλα τα diesel ενώ τα άλλα είναι βενζίνη.
Καλύτερα να συγκρίνετε τη Giulietta βενζίνης και όχι diesel... έχει αρκετό παραπάνω βάρος.
Τελικα ο Έλληνας θέλει το ψέμα μαλλον βγαζει το περιοδικό με μετρήσεις πρωτο το φοκους αλλα οχι ο Έλληνας ξέρει καλύτερα και περι δικαιολογίες το τζουλιετα ειναι ποιο βαρυ το μοτερ ποσα 10-20 κιλα ήμαρτον ρε Έλληνα .τοτε και εγω ειδα σε ένα ισπανικο σαιτ που έκαναν το ιδιο τεστ και πρωτο ηταν το σιβικ και για τα δικα μου τα μάτια είναι πρωτο το σιβικ .
Συγνώμη αλλά 17άρες ζάντες έχει η Julieta, το megane, το Astra και το Civic !!Μάλιστα το Civic φοράει και 235 ελαστικά που σημαίνει ότι έπρεπε να αφαιρεθούν πόντοι?? έτσι δεν είναι ?? όπως και σε όλα με 17άρες ζάντες !! Όμως δεν βλέπω να αφαιρέθηκαν από όλα πόντοι, αλλά σε συγκεκριμένα από αυτά !!!Καμία αντικειμενικότητα δυστυχώς !!! Προσωπικά για μένα το Fogus και το 308 είναι οι νικητές και κανένας άλλος !!!!!!!!