ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Peugeot 308
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Peugeot 308

44.362 Επισκέψεις στο άρθρο (3/11/2018)

To Peugeot 308 είναι ένα από τα πιο ολοκληρωμένα μικρομεσαία μοντέλα με έμφαση στα «ζωντανά» οδικά χαρακτηριστικά. Δεν είναι λοιπόν τυχαίο, που οι αρκετοί από εμάς το είχαν ως φαβορί για μια θέση στο βάθρο των νικητών. Πάντως το μοντέλο, που μας παραχωρήθηκε είχε τροχούς 17 ιντσών και όχι 16, όπως η δημοφιλής μεσαία έκδοση που ζητήσαμε, οπότε θα έχει ποινή 1,5 χλμ./ώρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


70 χλμ./ώρα - επιτυχής προσπάθεια
Κανένα πρόβλημα δεν αντιμετώπισε το 308 στην αναγνωριστική προσπάθεια των 70 χλμ./ώρα. Το αντίθετο μας γέμισε αυτοπεποίθηση για να δοκιμάσουμε χωρίς πολλή σκέψη και στα 73 χλμ./ώρα, όπου επίσης τα κατάφερε με ευκολία. Το τιμόνι είναι άμεσο, όπως και οι αντιδράσεις του πλαισίου.

76 χλμ./ώρα - ανεπιτυχής προσπάθεια
Αυξάνοντας την ταχύτητα εισόδου κατά 3 χλμ./ώρα, το 308 δεν μας αιφνιδίασε, αλλά στην πρώτη αλλαγή κατεύθυνσης εμφάνισε έντονη υποστροφή μη καταφέρνοντας να ολοκληρώσει τη δοκιμασία χωρίς απώλειες (ρίψη κορίνων). Ακόμη και εδώ όμως η κλίση του αμαξώματος δεν ήταν δραματική και δεν εμφανίστηκαν άτσαλες αντιδράσεις. Η ανάρτηση είναι σφιχτή και αυτό βοηθά στην συγκεκριμένη διαδικασία.

75 χλμ./ώρα- επιτυχής προσπάθεια
Το όριο του 308 της δοκιμής είναι στα 75 χλμ./ώρα, που είναι η δεύτερη καλύτερη επίδοση μετά από αυτή του Focus. Είναι το πιο ελαφρύ μοντέλο του test και ότι αυτό συνεπάγεται σε αδράνεια και τονισμένες τάσεις. Χάρη στο «ψαγμένο» τιμόνι έχει εξαιρετικό turn in, ενώ μετά τον λόγο παίρνει η ανάρτηση που διαχειρίζεται άριστα τα φορτία ελέγχοντας άψογα τις κινήσεις του αμαξώματος. Λόγω τροχών 17 ιντσών έχει ποινή 1,5 χλμ./ώρα.

Γενική αίσθηση οδηγού: Το 308 είναι μια από τις κορυφαίες προτάσεις της κατηγορίας με έμφαση στην ζωντανή οδική συμπεριφορά. Τιμόνι και πλαίσιο προσφέρουν άμεσες αντιδράσεις, ενώ η ανάρτηση ελέγχει απόλυτα τις κινήσεις του αμαξώματος.

Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Δεν ταρακουνηθήκαμε σχεδόν καθόλου και σε καμία περίπτωση δε νιώσαμε ανασφάλεια, ακόμη και όταν το αυτοκίνητο ξεπέρασε το όριό του.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ford
ford
4green