
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Peugeot 308
44.362 Επισκέψεις στο άρθρο (3/11/2018)
To Peugeot 308 είναι ένα από τα πιο ολοκληρωμένα μικρομεσαία μοντέλα με έμφαση στα «ζωντανά» οδικά χαρακτηριστικά. Δεν είναι λοιπόν τυχαίο, που οι αρκετοί από εμάς το είχαν ως φαβορί για μια θέση στο βάθρο των νικητών. Πάντως το μοντέλο, που μας παραχωρήθηκε είχε τροχούς 17 ιντσών και όχι 16, όπως η δημοφιλής μεσαία έκδοση που ζητήσαμε, οπότε θα έχει ποινή 1,5 χλμ./ώρα.
70 χλμ./ώρα - επιτυχής προσπάθεια
Κανένα πρόβλημα δεν αντιμετώπισε το 308 στην αναγνωριστική προσπάθεια των 70 χλμ./ώρα. Το αντίθετο μας γέμισε αυτοπεποίθηση για να δοκιμάσουμε χωρίς πολλή σκέψη και στα 73 χλμ./ώρα, όπου επίσης τα κατάφερε με ευκολία. Το τιμόνι είναι άμεσο, όπως και οι αντιδράσεις του πλαισίου.
76 χλμ./ώρα - ανεπιτυχής προσπάθεια
Αυξάνοντας την ταχύτητα εισόδου κατά 3 χλμ./ώρα, το 308 δεν μας αιφνιδίασε, αλλά στην πρώτη αλλαγή κατεύθυνσης εμφάνισε έντονη υποστροφή μη καταφέρνοντας να ολοκληρώσει τη δοκιμασία χωρίς απώλειες (ρίψη κορίνων). Ακόμη και εδώ όμως η κλίση του αμαξώματος δεν ήταν δραματική και δεν εμφανίστηκαν άτσαλες αντιδράσεις. Η ανάρτηση είναι σφιχτή και αυτό βοηθά στην συγκεκριμένη διαδικασία.
75 χλμ./ώρα- επιτυχής προσπάθεια
Το όριο του 308 της δοκιμής είναι στα 75 χλμ./ώρα, που είναι η δεύτερη καλύτερη επίδοση μετά από αυτή του Focus. Είναι το πιο ελαφρύ μοντέλο του test και ότι αυτό συνεπάγεται σε αδράνεια και τονισμένες τάσεις. Χάρη στο «ψαγμένο» τιμόνι έχει εξαιρετικό turn in, ενώ μετά τον λόγο παίρνει η ανάρτηση που διαχειρίζεται άριστα τα φορτία ελέγχοντας άψογα τις κινήσεις του αμαξώματος. Λόγω τροχών 17 ιντσών έχει ποινή 1,5 χλμ./ώρα.
Γενική αίσθηση οδηγού: Το 308 είναι μια από τις κορυφαίες προτάσεις της κατηγορίας με έμφαση στην ζωντανή οδική συμπεριφορά. Τιμόνι και πλαίσιο προσφέρουν άμεσες αντιδράσεις, ενώ η ανάρτηση ελέγχει απόλυτα τις κινήσεις του αμαξώματος.
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Δεν ταρακουνηθήκαμε σχεδόν καθόλου και σε καμία περίπτωση δε νιώσαμε ανασφάλεια, ακόμη και όταν το αυτοκίνητο ξεπέρασε το όριό του.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
70 χλμ./ώρα - επιτυχής προσπάθεια
Κανένα πρόβλημα δεν αντιμετώπισε το 308 στην αναγνωριστική προσπάθεια των 70 χλμ./ώρα. Το αντίθετο μας γέμισε αυτοπεποίθηση για να δοκιμάσουμε χωρίς πολλή σκέψη και στα 73 χλμ./ώρα, όπου επίσης τα κατάφερε με ευκολία. Το τιμόνι είναι άμεσο, όπως και οι αντιδράσεις του πλαισίου.
76 χλμ./ώρα - ανεπιτυχής προσπάθεια
Αυξάνοντας την ταχύτητα εισόδου κατά 3 χλμ./ώρα, το 308 δεν μας αιφνιδίασε, αλλά στην πρώτη αλλαγή κατεύθυνσης εμφάνισε έντονη υποστροφή μη καταφέρνοντας να ολοκληρώσει τη δοκιμασία χωρίς απώλειες (ρίψη κορίνων). Ακόμη και εδώ όμως η κλίση του αμαξώματος δεν ήταν δραματική και δεν εμφανίστηκαν άτσαλες αντιδράσεις. Η ανάρτηση είναι σφιχτή και αυτό βοηθά στην συγκεκριμένη διαδικασία.
75 χλμ./ώρα- επιτυχής προσπάθεια
Το όριο του 308 της δοκιμής είναι στα 75 χλμ./ώρα, που είναι η δεύτερη καλύτερη επίδοση μετά από αυτή του Focus. Είναι το πιο ελαφρύ μοντέλο του test και ότι αυτό συνεπάγεται σε αδράνεια και τονισμένες τάσεις. Χάρη στο «ψαγμένο» τιμόνι έχει εξαιρετικό turn in, ενώ μετά τον λόγο παίρνει η ανάρτηση που διαχειρίζεται άριστα τα φορτία ελέγχοντας άψογα τις κινήσεις του αμαξώματος. Λόγω τροχών 17 ιντσών έχει ποινή 1,5 χλμ./ώρα.
Γενική αίσθηση οδηγού: Το 308 είναι μια από τις κορυφαίες προτάσεις της κατηγορίας με έμφαση στην ζωντανή οδική συμπεριφορά. Τιμόνι και πλαίσιο προσφέρουν άμεσες αντιδράσεις, ενώ η ανάρτηση ελέγχει απόλυτα τις κινήσεις του αμαξώματος.
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Δεν ταρακουνηθήκαμε σχεδόν καθόλου και σε καμία περίπτωση δε νιώσαμε ανασφάλεια, ακόμη και όταν το αυτοκίνητο ξεπέρασε το όριό του.
πάλι να σχολιάσουμε σε ίδιο αρθρο; τα είπαμε , μονο Τζιουλέττα, δεν παραφεται μαζικά 'αρα εχει την καλυτερη ποιοτητα κατασκευής, με ηλεκτρικά της μαργκετι-μαρέλι,φρενα μπρεμο από την πρωτη έκδοση, ιδιους προμηθευτές με τη αουντι, τον tJet αθανατος κινητήρας ..δεν καει σταγονα λαδι...(βλέπετε τι καινε τοι TSI)ανεξάρτητες αναρτησεις εμ αλλουμινενια πισω ψαλιδια , πανεμορη , κανενα ψεγαδι..μαζι με τε΄λη κυκλοφοριας και με ασφαλεια για ένα ετος ..17500 χιλιαρικα..τι να λεμε τωρα!!! αυτοκινητο που θα το χαιρεσαι και θα το καμαρωνεις..είναι 8 χρονια στην παραγωγή . εχουν βελτιωσει τις οπιες αστοχιες...οι μηχανικοι το γνωριζουν για να γινεται ευκολα το σερβις…..Τζιουλεττα αξεπεραστη…..
Παλι σχολιαζουμε το ιδιο αρθρο και δεν γινεται κατανοητο,για πιο λογο σβησατε ολα τα προηγουμενα σχολια.Νικητης στο test ειναι η Alfa Romeo Giulietta και οχι το Focus, καθως το αυτοκινητο που δοκιμασατε ειναι με diesel μοτερ οποτε εχει και πολυ περισσοτερο βαρος μπροστα οπως συμβαινει με ολα τα diesel και δευτερον το Focus δεν ειναι με στην Standard αναρτηση αλλα ειναι η ST Line εκδοση....Το συμπερασμα ειναι οτι ολος ο ανταγωνισμος εβγαλε την νεα γενια μοντελων του και ΔΕΝ καταφερε να κατασκευασει πιο στριφτερο μοντελο απ την Alfa Romeo που εχει 8 χρονια στην πλατη....Φυσικα τα ιδια ισχυουν και για Mercedes A Class,Audi A3,BMW Serie1 τα οποια ειναι και αυτα υποδιαιστερα απ την Giulietta
Ρε να λέμε την αλήθεια...νικητής είναι η alfa γιατί;...είναι δεκαετίας... αμάξι κ diesel.....κ οοοολλλλαααα τ αλλά καινούργια μοντέλα κ βενζίνης...κ δεν μπορει μια alfa σε κράτημα τιμόνι αίσθηση να είναι δεύτερη....ποτέ.....Η ΑΛΗΘΕΙΑ αυτή είναι.
Νικητής στην πραγματικότητα είναι η Giulietta γιατί είναι diesel πράγμα που σημαίνει ότι έχει περισσότερο βάρος όπως όλα τα diesel ενώ τα άλλα είναι βενζίνη.
Καλύτερα να συγκρίνετε τη Giulietta βενζίνης και όχι diesel... έχει αρκετό παραπάνω βάρος.
Τελικα ο Έλληνας θέλει το ψέμα μαλλον βγαζει το περιοδικό με μετρήσεις πρωτο το φοκους αλλα οχι ο Έλληνας ξέρει καλύτερα και περι δικαιολογίες το τζουλιετα ειναι ποιο βαρυ το μοτερ ποσα 10-20 κιλα ήμαρτον ρε Έλληνα .τοτε και εγω ειδα σε ένα ισπανικο σαιτ που έκαναν το ιδιο τεστ και πρωτο ηταν το σιβικ και για τα δικα μου τα μάτια είναι πρωτο το σιβικ .
Συγνώμη αλλά 17άρες ζάντες έχει η Julieta, το megane, το Astra και το Civic !!Μάλιστα το Civic φοράει και 235 ελαστικά που σημαίνει ότι έπρεπε να αφαιρεθούν πόντοι?? έτσι δεν είναι ?? όπως και σε όλα με 17άρες ζάντες !! Όμως δεν βλέπω να αφαιρέθηκαν από όλα πόντοι, αλλά σε συγκεκριμένα από αυτά !!!Καμία αντικειμενικότητα δυστυχώς !!! Προσωπικά για μένα το Fogus και το 308 είναι οι νικητές και κανένας άλλος !!!!!!!!