
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Alfa Romeo Giulietta
42.331 Επισκέψεις στο άρθρο
(3/11/2018)
Η αντιπροσωπεία δεν είχε διαθέσιμη βενζινοκίνητη Giulietta προς δοκιμή. Ωστόσο μετά από τις έντονες πιέσεις των αναγνωστών μέσω του διαδικτύου αποφασίσαμε να δοκιμάσουμε τη διαθέσιμη πετρελαιοκίνητη έκδοση με τα 120 άλογα. Και παρά το έξτρα βάρος της, η Giulietta σημείωσε μια από τις κορυφαίες επιδόσεις του τεστ εξαργυρώνοντας στην πράξη το Alfa Romeo γενετικό της υλικό. Είναι ένα από τα πιο ασφαλή μοντέλα στην κατηγορία της, όσον αφορά στην ενεργητικής ασφάλεια, αλλά και ένα από τα συναρπαστικά στην οδήγηση.
70 χλμ./ώρα - επιτυχής προσπάθεια
Διαδικασία ρουτίνας ήταν για την Giulietta η προσπάθεια στα 70 χλμ./ώρα την οποία, η ιταλίδα καλλονή ολοκλήρωσε με εμφατικό τρόπο. Η ανάρτηση δουλεύει άψογα και το τιμόνι αποτελεί σημείο αναφοράς για την ακρίβεια και την «κοψιά» του. Η αμεσότητα των αντιδράσεων φάνηκε και στην επίσης επιτυχημένη προσπάθεια των 72 χλμ./ώρα
72 χλμ./ώρα - επιτυχής προσπάθεια
Υπεραισιόδοξη αποδείχθηκε η προσπάθειά μας σε αυτή την ταχύτητα. Η Giulietta δεν κατάφερε να στρίψει εμφανίζοντας υποστροφή. Πάντως παρά το παραπάνω βάρος μπροστά, η υποστροφή δεν πήρε δραματική διάσταση χάρη και στο «σωστό» ESP. Ούτε αναπηδήσεις, ούτε έντονες μεταφορές βάρους, με την πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων να κρατάει βιδωμένους στο δρόμο τους πίσω τροχούς.
74 χλμ./ώρα - επιτυχής προσπάθεια
Η Giulietta κατάφερε τελικά να σημειώσει μια ιδιαίτερα καλή επίδοση. Το τιμόνι αποδείχθηκε πως είναι ένα από τα κορυφαία της κατηγορίας, βοηθώντας αισθητά στην ακρίβεια των ελιγμών. Εξαιρετικό ειδικά στην επιλογή Dynamic του συστήματος παραμετροποίησης Alfa DNA. Το ESP επενέβη διακριτικά όσο χρειαζόταν για να διορθώσει μια ελαφρα τάση υποστροφής και δεν παρατηρήθηκαν άτσαλες μεταφορές βάρους ικανές να αλλάξουν την ισορροπία.
Γενική αίσθηση οδηγού: Aν και diesel (άρα περισσότερο βάρος) η Giulietta μου θύμισε την ευχάριστη οδηγική της αίσθηση. Σημείο αναφοράς το τιμόνι, αλλά και η αμεσότητα των αντιδράσεών της.
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Δεν μας άγχωσε ακόμη και στην αποτυχημένη προσπάθεια με πολλά χλμ./ώρα. Ο δυναμικός οδηγικός χαρακτήρας της Giulietta έγινε αισθητός και σε εμάς.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
70 χλμ./ώρα - επιτυχής προσπάθεια
Διαδικασία ρουτίνας ήταν για την Giulietta η προσπάθεια στα 70 χλμ./ώρα την οποία, η ιταλίδα καλλονή ολοκλήρωσε με εμφατικό τρόπο. Η ανάρτηση δουλεύει άψογα και το τιμόνι αποτελεί σημείο αναφοράς για την ακρίβεια και την «κοψιά» του. Η αμεσότητα των αντιδράσεων φάνηκε και στην επίσης επιτυχημένη προσπάθεια των 72 χλμ./ώρα
72 χλμ./ώρα - επιτυχής προσπάθεια
Υπεραισιόδοξη αποδείχθηκε η προσπάθειά μας σε αυτή την ταχύτητα. Η Giulietta δεν κατάφερε να στρίψει εμφανίζοντας υποστροφή. Πάντως παρά το παραπάνω βάρος μπροστά, η υποστροφή δεν πήρε δραματική διάσταση χάρη και στο «σωστό» ESP. Ούτε αναπηδήσεις, ούτε έντονες μεταφορές βάρους, με την πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων να κρατάει βιδωμένους στο δρόμο τους πίσω τροχούς.
74 χλμ./ώρα - επιτυχής προσπάθεια
Η Giulietta κατάφερε τελικά να σημειώσει μια ιδιαίτερα καλή επίδοση. Το τιμόνι αποδείχθηκε πως είναι ένα από τα κορυφαία της κατηγορίας, βοηθώντας αισθητά στην ακρίβεια των ελιγμών. Εξαιρετικό ειδικά στην επιλογή Dynamic του συστήματος παραμετροποίησης Alfa DNA. Το ESP επενέβη διακριτικά όσο χρειαζόταν για να διορθώσει μια ελαφρα τάση υποστροφής και δεν παρατηρήθηκαν άτσαλες μεταφορές βάρους ικανές να αλλάξουν την ισορροπία.
Γενική αίσθηση οδηγού: Aν και diesel (άρα περισσότερο βάρος) η Giulietta μου θύμισε την ευχάριστη οδηγική της αίσθηση. Σημείο αναφοράς το τιμόνι, αλλά και η αμεσότητα των αντιδράσεών της.
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Δεν μας άγχωσε ακόμη και στην αποτυχημένη προσπάθεια με πολλά χλμ./ώρα. Ο δυναμικός οδηγικός χαρακτήρας της Giulietta έγινε αισθητός και σε εμάς.
πάλι να σχολιάσουμε σε ίδιο αρθρο; τα είπαμε , μονο Τζιουλέττα, δεν παραφεται μαζικά 'αρα εχει την καλυτερη ποιοτητα κατασκευής, με ηλεκτρικά της μαργκετι-μαρέλι,φρενα μπρεμο από την πρωτη έκδοση, ιδιους προμηθευτές με τη αουντι, τον tJet αθανατος κινητήρας ..δεν καει σταγονα λαδι...(βλέπετε τι καινε τοι TSI)ανεξάρτητες αναρτησεις εμ αλλουμινενια πισω ψαλιδια , πανεμορη , κανενα ψεγαδι..μαζι με τε΄λη κυκλοφοριας και με ασφαλεια για ένα ετος ..17500 χιλιαρικα..τι να λεμε τωρα!!! αυτοκινητο που θα το χαιρεσαι και θα το καμαρωνεις..είναι 8 χρονια στην παραγωγή . εχουν βελτιωσει τις οπιες αστοχιες...οι μηχανικοι το γνωριζουν για να γινεται ευκολα το σερβις…..Τζιουλεττα αξεπεραστη…..
Παλι σχολιαζουμε το ιδιο αρθρο και δεν γινεται κατανοητο,για πιο λογο σβησατε ολα τα προηγουμενα σχολια.Νικητης στο test ειναι η Alfa Romeo Giulietta και οχι το Focus, καθως το αυτοκινητο που δοκιμασατε ειναι με diesel μοτερ οποτε εχει και πολυ περισσοτερο βαρος μπροστα οπως συμβαινει με ολα τα diesel και δευτερον το Focus δεν ειναι με στην Standard αναρτηση αλλα ειναι η ST Line εκδοση....Το συμπερασμα ειναι οτι ολος ο ανταγωνισμος εβγαλε την νεα γενια μοντελων του και ΔΕΝ καταφερε να κατασκευασει πιο στριφτερο μοντελο απ την Alfa Romeo που εχει 8 χρονια στην πλατη....Φυσικα τα ιδια ισχυουν και για Mercedes A Class,Audi A3,BMW Serie1 τα οποια ειναι και αυτα υποδιαιστερα απ την Giulietta
Ρε να λέμε την αλήθεια...νικητής είναι η alfa γιατί;...είναι δεκαετίας... αμάξι κ diesel.....κ οοοολλλλαααα τ αλλά καινούργια μοντέλα κ βενζίνης...κ δεν μπορει μια alfa σε κράτημα τιμόνι αίσθηση να είναι δεύτερη....ποτέ.....Η ΑΛΗΘΕΙΑ αυτή είναι.
Νικητής στην πραγματικότητα είναι η Giulietta γιατί είναι diesel πράγμα που σημαίνει ότι έχει περισσότερο βάρος όπως όλα τα diesel ενώ τα άλλα είναι βενζίνη.
Καλύτερα να συγκρίνετε τη Giulietta βενζίνης και όχι diesel... έχει αρκετό παραπάνω βάρος.
Τελικα ο Έλληνας θέλει το ψέμα μαλλον βγαζει το περιοδικό με μετρήσεις πρωτο το φοκους αλλα οχι ο Έλληνας ξέρει καλύτερα και περι δικαιολογίες το τζουλιετα ειναι ποιο βαρυ το μοτερ ποσα 10-20 κιλα ήμαρτον ρε Έλληνα .τοτε και εγω ειδα σε ένα ισπανικο σαιτ που έκαναν το ιδιο τεστ και πρωτο ηταν το σιβικ και για τα δικα μου τα μάτια είναι πρωτο το σιβικ .
Συγνώμη αλλά 17άρες ζάντες έχει η Julieta, το megane, το Astra και το Civic !!Μάλιστα το Civic φοράει και 235 ελαστικά που σημαίνει ότι έπρεπε να αφαιρεθούν πόντοι?? έτσι δεν είναι ?? όπως και σε όλα με 17άρες ζάντες !! Όμως δεν βλέπω να αφαιρέθηκαν από όλα πόντοι, αλλά σε συγκεκριμένα από αυτά !!!Καμία αντικειμενικότητα δυστυχώς !!! Προσωπικά για μένα το Fogus και το 308 είναι οι νικητές και κανένας άλλος !!!!!!!!