
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
VW Golf
44.373 Επισκέψεις στο άρθρο (3/11/2018)
Το Golf είναι ένα από τα εμβληματικά μοντέλα της VW, αλλά και της κατηγορίας των μικρομεσαίων χάτσμπακ μιας και είναι αυτό που ουσιαστικά έδειξε το δρόμο 45 σχεδόν χρόνια πριν. Λόγω της διάθεσης της έκδοσης R Line με χαμηλωμένη ανάρτηση και τροχούς 17 ιντσών (ξεφεύγει από τις προδιαγραφές της δημοφιλούς μεσαίας Generation την οποία και είχαμε ζητήσει) θα έχει ποινή 1,5 χλμ./ώρα στην τελική επίδοση.
70 χλμ./ώρα - επιτυχής προσπάθεια
Χάρη στην σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης και τα ελαστικά με προφίλ 45, το VW Golf πέρασε με άνεση το τεστ στα 70 χλμ./ώρα. Το τιμόνι δεν είναι κορυφαίο σε αίσθηση είναι όμως άκρως αποτελεσματικό και απόλυτα ακριβές. Έστω και απειροελάχιστα, ενεργοποίησε το ESP.
74 χλμ./ώρα - ανεπιτυχής προσπάθεια
Η προσπάθεια στα 74 χλμ./ώρα έδειξε πως η ταχύτητα αυτή είναι πάνω από το όριο του VW Golf. Εμφανίστηκε υπερστροφική διάθεση από το πίσω μέρος, η οποίο χάρη στο ESP και την αντίδραση του οδηγού συγκρατήθηκε. Η επέμβαση του ESP είναι έντονη μειώνοντας αισθητά την ταχύτητα του αυτοκινήτου. Λόγω της ανάρτησης και των τροχών περιμέναμε να κάνει κάτι καλύτερο και να περάσει τη δοκιμασία σε αυτή την ταχύτητα.
73 χλμ./ώρα - επιτυχής προσπάθεια
Σε αυτά τα χλμ./ώρα η συμπεριφορά του Golf ήταν απόλυτα ασφαλής βασισμένη πάντα και στην επέμβαση του ESP. Η τελευταία μάλιστα είναι έκδηλη και από την μικρή ταχύτητα εξόδου (40 χλμ./ώρα), που ήταν και η μικρότερη της δοκιμής. Ουσιαστικά το VW Golf τα έκανε όλα μόνο του. Ιδιαίτερη αίσθηση ασφάλειας ακόμη και σε οριακές συνθήκες.
Γενική αίσθηση οδηγού: Πολύ καλό «πάτημα», με ουδέτερη σε γενικές γραμμές συμπεριφορά. Η πέρα από το όριο υπερστροφική τάση είναι ελεγχόμενη. Πάντως περίμενα καλύτερη επίδοση.
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Ακόμη και πίσω νιώσαμε πόσο παρεμβατικό είναι το ESP στην υπερβολή. Από την άλλη όμως δεν αγχωθήκαμε ότι κάτι θα πάει στραβά.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
70 χλμ./ώρα - επιτυχής προσπάθεια
Χάρη στην σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης και τα ελαστικά με προφίλ 45, το VW Golf πέρασε με άνεση το τεστ στα 70 χλμ./ώρα. Το τιμόνι δεν είναι κορυφαίο σε αίσθηση είναι όμως άκρως αποτελεσματικό και απόλυτα ακριβές. Έστω και απειροελάχιστα, ενεργοποίησε το ESP.
74 χλμ./ώρα - ανεπιτυχής προσπάθεια
Η προσπάθεια στα 74 χλμ./ώρα έδειξε πως η ταχύτητα αυτή είναι πάνω από το όριο του VW Golf. Εμφανίστηκε υπερστροφική διάθεση από το πίσω μέρος, η οποίο χάρη στο ESP και την αντίδραση του οδηγού συγκρατήθηκε. Η επέμβαση του ESP είναι έντονη μειώνοντας αισθητά την ταχύτητα του αυτοκινήτου. Λόγω της ανάρτησης και των τροχών περιμέναμε να κάνει κάτι καλύτερο και να περάσει τη δοκιμασία σε αυτή την ταχύτητα.
73 χλμ./ώρα - επιτυχής προσπάθεια
Σε αυτά τα χλμ./ώρα η συμπεριφορά του Golf ήταν απόλυτα ασφαλής βασισμένη πάντα και στην επέμβαση του ESP. Η τελευταία μάλιστα είναι έκδηλη και από την μικρή ταχύτητα εξόδου (40 χλμ./ώρα), που ήταν και η μικρότερη της δοκιμής. Ουσιαστικά το VW Golf τα έκανε όλα μόνο του. Ιδιαίτερη αίσθηση ασφάλειας ακόμη και σε οριακές συνθήκες.
Γενική αίσθηση οδηγού: Πολύ καλό «πάτημα», με ουδέτερη σε γενικές γραμμές συμπεριφορά. Η πέρα από το όριο υπερστροφική τάση είναι ελεγχόμενη. Πάντως περίμενα καλύτερη επίδοση.
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Ακόμη και πίσω νιώσαμε πόσο παρεμβατικό είναι το ESP στην υπερβολή. Από την άλλη όμως δεν αγχωθήκαμε ότι κάτι θα πάει στραβά.
πάλι να σχολιάσουμε σε ίδιο αρθρο; τα είπαμε , μονο Τζιουλέττα, δεν παραφεται μαζικά 'αρα εχει την καλυτερη ποιοτητα κατασκευής, με ηλεκτρικά της μαργκετι-μαρέλι,φρενα μπρεμο από την πρωτη έκδοση, ιδιους προμηθευτές με τη αουντι, τον tJet αθανατος κινητήρας ..δεν καει σταγονα λαδι...(βλέπετε τι καινε τοι TSI)ανεξάρτητες αναρτησεις εμ αλλουμινενια πισω ψαλιδια , πανεμορη , κανενα ψεγαδι..μαζι με τε΄λη κυκλοφοριας και με ασφαλεια για ένα ετος ..17500 χιλιαρικα..τι να λεμε τωρα!!! αυτοκινητο που θα το χαιρεσαι και θα το καμαρωνεις..είναι 8 χρονια στην παραγωγή . εχουν βελτιωσει τις οπιες αστοχιες...οι μηχανικοι το γνωριζουν για να γινεται ευκολα το σερβις…..Τζιουλεττα αξεπεραστη…..
Παλι σχολιαζουμε το ιδιο αρθρο και δεν γινεται κατανοητο,για πιο λογο σβησατε ολα τα προηγουμενα σχολια.Νικητης στο test ειναι η Alfa Romeo Giulietta και οχι το Focus, καθως το αυτοκινητο που δοκιμασατε ειναι με diesel μοτερ οποτε εχει και πολυ περισσοτερο βαρος μπροστα οπως συμβαινει με ολα τα diesel και δευτερον το Focus δεν ειναι με στην Standard αναρτηση αλλα ειναι η ST Line εκδοση....Το συμπερασμα ειναι οτι ολος ο ανταγωνισμος εβγαλε την νεα γενια μοντελων του και ΔΕΝ καταφερε να κατασκευασει πιο στριφτερο μοντελο απ την Alfa Romeo που εχει 8 χρονια στην πλατη....Φυσικα τα ιδια ισχυουν και για Mercedes A Class,Audi A3,BMW Serie1 τα οποια ειναι και αυτα υποδιαιστερα απ την Giulietta
Ρε να λέμε την αλήθεια...νικητής είναι η alfa γιατί;...είναι δεκαετίας... αμάξι κ diesel.....κ οοοολλλλαααα τ αλλά καινούργια μοντέλα κ βενζίνης...κ δεν μπορει μια alfa σε κράτημα τιμόνι αίσθηση να είναι δεύτερη....ποτέ.....Η ΑΛΗΘΕΙΑ αυτή είναι.
Νικητής στην πραγματικότητα είναι η Giulietta γιατί είναι diesel πράγμα που σημαίνει ότι έχει περισσότερο βάρος όπως όλα τα diesel ενώ τα άλλα είναι βενζίνη.
Καλύτερα να συγκρίνετε τη Giulietta βενζίνης και όχι diesel... έχει αρκετό παραπάνω βάρος.
Τελικα ο Έλληνας θέλει το ψέμα μαλλον βγαζει το περιοδικό με μετρήσεις πρωτο το φοκους αλλα οχι ο Έλληνας ξέρει καλύτερα και περι δικαιολογίες το τζουλιετα ειναι ποιο βαρυ το μοτερ ποσα 10-20 κιλα ήμαρτον ρε Έλληνα .τοτε και εγω ειδα σε ένα ισπανικο σαιτ που έκαναν το ιδιο τεστ και πρωτο ηταν το σιβικ και για τα δικα μου τα μάτια είναι πρωτο το σιβικ .
Συγνώμη αλλά 17άρες ζάντες έχει η Julieta, το megane, το Astra και το Civic !!Μάλιστα το Civic φοράει και 235 ελαστικά που σημαίνει ότι έπρεπε να αφαιρεθούν πόντοι?? έτσι δεν είναι ?? όπως και σε όλα με 17άρες ζάντες !! Όμως δεν βλέπω να αφαιρέθηκαν από όλα πόντοι, αλλά σε συγκεκριμένα από αυτά !!!Καμία αντικειμενικότητα δυστυχώς !!! Προσωπικά για μένα το Fogus και το 308 είναι οι νικητές και κανένας άλλος !!!!!!!!