Όταν ο εγχυτήρας βρίσκεται μέσα στον θάλαμο καύσης σημαίνει ότι η είσοδος του καυσίμου δεν εξαρτάται από το άνοιγμα-κλείσιμο της βαλβίδας εισαγωγής.

Όταν ο εγχυτήρας βρίσκεται μέσα στον θάλαμο καύσης σημαίνει ότι η είσοδος του καυσίμου δεν εξαρτάται από το άνοιγμα-κλείσιμο της βαλβίδας εισαγωγής.

…στον άμεσο ψεκασμό!

65.742 Επισκέψεις στο άρθρο

Ξεκινάς με ένα μπεκ στην εισαγωγή και διαπιστώνεις ότι τα οφέλη ενός εγχυτήρα πριν τη βαλβίδα εισαγωγής του κάθε κυλίνδρου έχει τεράστια οφέλη. Ποια είναι η επόμενη σκέψη; Ασφαλώς η τοποθέτηση του μπεκ μέσα στον θάλαμο καύσης! Με αυτόν τον τρόπο, η έγχυση του καυσίμου γίνεται με απόλυτο έλεγχο και χωρίς απώλειες, ενώ οι έρευνες απέδειξαν ότι αυτή η τεχνολογία μείωσε σε μεγάλο ποσοστό την κατανάλωση καυσίμου. Τι άλλο κερδίσαμε, όμως, με τα ηλεκτρονικά συστήματα άμεσου ψεκασμού; Όταν ο εγχυτήρας βρίσκεται μέσα στον θάλαμο καύσης σημαίνει ότι η είσοδος του καυσίμου δεν εξαρτάται από το άνοιγμα-κλείσιμο της βαλβίδας εισαγωγής. Συνεπώς είναι εφικτός ο ψεκασμός καυσίμου και κατά τη φάση της συμπίεσης, όπου η βαλβίδα εισαγωγής είναι κλειστή. Με αυτόν τον τρόπο ο κινητήρας γίνεται ακόμα πιο αποδοτικός και η απόκριση βελτιώνεται σε μεγάλο βαθμό. Παράλληλα, η ακρίβεια στη διάρκεια και την ποσότητα της έγχυσης καυσίμου που προσφέρει ο άμεσος ψεκασμός έκανε τα συστήματα υπερπλήρωσης να λειτουργούν ακόμα καλύτερα, γεγονός που οδήγησε τις αυτοκινητοβιομηχανίες στη μόδα των τελευταίων ετών, που δεν είναι άλλη από το «downsizing».

Σελίδα 1Ώρα για μάθημα: Πού διαφέρουν άμεσος & έμμεσος ψεκασμός καυσίμου;
Σελίδα 2Πώς λειτουργεί ένα σύγχρονο σύστημα τροφοδοσίας;
Σελίδα 3Από τον έμμεσο ψεκασμό…
Σελίδα 4…στον άμεσο ψεκασμό!
Σελίδα 5Ξέρετε ότι
SEAT GNHSIA ANTALLAKTIKA
ETRANSIT VS ESPRINTER