Το ελεύθερο πάρκινγκ σήμερα είναι σχεδόν ανύπαρκτο. Εσύ θα πλήρωνες προκειμένου να βρίσκεις πάντα θέση;
Το τσάμπα έχει πεθάνει από καιρό. Ότι είναι τσάμπα είναι ή μάπα, ή δεν είναι πραγματικά τσάμπα. Έτσι και το ελεύθερο πάρκινγκ. Τσάμπα μεν, ανύπαρκτο δε. Μήπως θα ήταν καλύτερα να πληρώνουμε κάτι για να βρίσκουμε θέση;
Κατεβαίνεις στο κέντρο της πόλης να κάνεις μιας ώρας δουλειά και ξέρεις ότι η στάθμευση μόνο είναι αδύνατη. Θα ψάχνεις καμιά ώρα ακόμη και τελικά αφού κάψεις και μισό ντεπόζιτο σταμάτα-ξεκίνα, και την δουλειά σου δεν θα κάνεις στην ώρα της, και θα χάσεις τη μέρα σου, και θα έχεις πληρώσει καύσιμα για να πας ταξίδι, μόνο και μόνο για μιας ώρας δουλειά. Aσε τον εκνευρισμό που δεν μετριέται.
Δεν θα ήταν καλύτερα να έχεις θέση κάθε φορά που κατεβαίνεις για δουλειές; Που να την βρεις όμως όταν εκεί που θες να παρκάρεις εσύ για να πας να ψωνίσεις, έχει παρκάρει ο ιδιοκτήτης ή υπάλληλος του μαγαζιού στο οποίο θες να πας για να ψωνίσεις. Η απόλυτη ειρωνεία: Το μαγαζί δεν δουλεύει γιατί αυτός που δουλεύει εκεί κρατάει όλη μέρα θέση στην οποία θα πάρκαραν όσοι έφερναν δουλειά στο μαγαζί.
Η λύση δεν είναι μαγική. Είναι απλή, αλλά κοστίζει. Σε όλη την Ευρώπη, ακόμη και στις μικρές πόλεις, το δωρεάν πάρκινγκ δεν υπάρχει πιά. Οι θέσεις στους δρόμους έχουν κόστος και μικρή διάρκεια. Αν θες να κατέβεις στην πόλη για τη δουλειά σου, είτε θα βρεις εναλλακτικά μέσα (ΜΜΜ) είτε θα παρκάρεις σε πάρκινγκ και θα αφήσεις τους δρόμους ελεύθερους. Αν δεν έχει κόστος το παρκάρισμα στο δρόμο, κανείς δεν θα κάνει τη θυσία να ξεβολευτεί για να αφήσει τη θέση άδεια.
Αν όμως είναι άδεια, κοστίζει, και δεν επιτρέπεται η στάθμευση πάνω από μία-δύο ώρες, τότε θα αδειάζει και συχνά. Και έτσι όταν «πεταχτείς» για μιας ώρας δουλειά θα την κάνεις σε μια ώρα, εύκολα, και γρήγορα, χωρίς εκνευρισμό, χωρίς να κάψεις όλο το ντεόζιτο, χωρίς να γεμίσεις την πόλη άσκοπα με καυσαέρια, και με μόνο κόστος μερικά ευρώ.
Δεν αξίζει; Τι λέτε; Είστε έτοιμοι να πληρώσετε για πάρκινγκ προκειμένου να έχετε πάντα πρόσβαση σε εύκολο πάρκινγκ; Ή επιμένετε στο τσάμπα;
Στα τέλη κυκλοφορίας υπήρχαν και τέλη στάθμευσης. Όταν καταργήθηκαν τα τέλη στ΄λαθμευσης την προηγούμενη δεκαετία υποσχέθηκαν ότι στην επόμενη φορολογική χρονιά θα αφαιρούσαν ταο ποσοστό που αναλογούσε στην στάθμευση. Αυτό δεν έγινε. Όταν τοποθετούν οι διάφοροι δήμοι παρκόμετρα σε κοινόχρηστους χώρους ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΚΑΙ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΥΡΤΕΙΑ. Για την κατασκευή πληρώνουν όλοι οι δημότες είτε έχουν είτε δεν έχουν αυτοκίνητο. Επιβάλεται η ύπαρξη και χωροθέτηση ελεγχόμενης στάθμευσης αλλα ΔΩΡΕΑΝ στους κοινόχρηστους χώρους.
Στα τέλη κυκλοφορίας παλιότερα συμπεριλαμβάνονταν και τα τέλη στάθμευσης, όπως πολύ σωστά επισημαίνει και ο φίλος Δημήτρης Λαζαρίδης. ουσιαστικά όμως δεν καταργήθηκαν τα τέλη στάθμευσης, αλλά ενσωματώθηκαν στα τέλη κυκλοφορίας, με αποτέλεσμα μεν να μην φαίνονται όταν τα πληρώνουμε, αλλά ουσιαστικά εμπεριέχονται στα τέλη κυκλοφορίας. Αυτό εξάλλου αποδεικνύεται από το γεγονός ότι όταν πας να καταθέσεις πινακίδες στη ΔΟΥ, σε βάζουν να υπογράψεις υπεύθυνη δήλωση ότι αφού καταθέτεις πινακίδες, οπότε δεν πληρώνεις τέλη κυκλοφορίας, δεν πρέπει και να σταθμεύεις στο δρόμο, αλλά σε ιδιωτικό χώρο στάθμευσης. Από αυτό είναι ολοφάνερο ότι τα τέλη στάθμευσης συμπεριλαμβάνονται στα τέλη κυκλοφορίας, τα οποία όταν δεν τα πληρώνεις, δεν δικαιούσαι και να παρκάρεις στους δρόμους. Πέρα όμως από όλα αυτά, αφού γέμισαν οι δρόμοι και εκ των πραγμάτων δεν βρίσκουμε να παρκάρουμε στα κέντρα των πόλεων, εμένα δεν με ενοχλεί να πληρώνουμε ένα συμβολικό ποσό, προκειμένου να παρκάρουμε για 1 ή 2 ώρες. Σε πολλές πόλεις όπου εφαρμόζεται αυτό το σύστημα, με παρκόμετρα του δήμου, πληρώνεις 1, ή 2 ευρώ, για στάθμευση 1, ή 2 ωρών αντίστοιχα. Νομίζω ότι αυτό το μικρό κόστος, αντισταθμίζει και με το παραπάνω την ταλαιπωρία να ψάχνεις να βρεις δωρεάν θέση.
...στην ΤΕΤΑΡΤΟΚΟΣΜΙΚΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ... ΠΟΛΛΟΙ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΣΤΡΕΒΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΛΟΓΩ ΑΠΑΤΕΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ.-
Άλλωστε στην Ελλάδα ΦΥΓΑΝ ΟΙ ΑΡΜΑΤΩΛΟΙ ΚΑΙ ΜΕΙΝΑΝ ΜΟΝΟΝ ΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ...
Στα τέλη κυκλοφορίας υπήρχαν και τέλη στάθμευσης. Όταν καταργήθηκαν τα τέλη στ΄λαθμευσης την προηγούμενη δεκαετία υποσχέθηκαν ότι στην επόμενη φορολογική χρονιά θα αφαιρούσαν ταο ποσοστό που αναλογούσε στην στάθμευση. Αυτό δεν έγινε. Όταν τοποθετούν οι διάφοροι δήμοι παρκόμετρα σε κοινόχρηστους χώρους ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΚΑΙ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΥΡΤΕΙΑ. Για την κατασκευή πληρώνουν όλοι οι δημότες είτε έχουν είτε δεν έχουν αυτοκίνητο. Επιβάλεται η ύπαρξη και χωροθέτηση ελεγχόμενης στάθμευσης αλλα ΔΩΡΕΑΝ στους κοινόχρηστους χώρους.
Στα τέλη κυκλοφορίας παλιότερα συμπεριλαμβάνονταν και τα τέλη στάθμευσης, όπως πολύ σωστά επισημαίνει και ο φίλος Δημήτρης Λαζαρίδης. ουσιαστικά όμως δεν καταργήθηκαν τα τέλη στάθμευσης, αλλά ενσωματώθηκαν στα τέλη κυκλοφορίας, με αποτέλεσμα μεν να μην φαίνονται όταν τα πληρώνουμε, αλλά ουσιαστικά εμπεριέχονται στα τέλη κυκλοφορίας. Αυτό εξάλλου αποδεικνύεται από το γεγονός ότι όταν πας να καταθέσεις πινακίδες στη ΔΟΥ, σε βάζουν να υπογράψεις υπεύθυνη δήλωση ότι αφού καταθέτεις πινακίδες, οπότε δεν πληρώνεις τέλη κυκλοφορίας, δεν πρέπει και να σταθμεύεις στο δρόμο, αλλά σε ιδιωτικό χώρο στάθμευσης. Από αυτό είναι ολοφάνερο ότι τα τέλη στάθμευσης συμπεριλαμβάνονται στα τέλη κυκλοφορίας, τα οποία όταν δεν τα πληρώνεις, δεν δικαιούσαι και να παρκάρεις στους δρόμους. Πέρα όμως από όλα αυτά, αφού γέμισαν οι δρόμοι και εκ των πραγμάτων δεν βρίσκουμε να παρκάρουμε στα κέντρα των πόλεων, εμένα δεν με ενοχλεί να πληρώνουμε ένα συμβολικό ποσό, προκειμένου να παρκάρουμε για 1 ή 2 ώρες. Σε πολλές πόλεις όπου εφαρμόζεται αυτό το σύστημα, με παρκόμετρα του δήμου, πληρώνεις 1, ή 2 ευρώ, για στάθμευση 1, ή 2 ωρών αντίστοιχα. Νομίζω ότι αυτό το μικρό κόστος, αντισταθμίζει και με το παραπάνω την ταλαιπωρία να ψάχνεις να βρεις δωρεάν θέση.
...στην ΤΕΤΑΡΤΟΚΟΣΜΙΚΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ... ΠΟΛΛΟΙ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΣΤΡΕΒΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΛΟΓΩ ΑΠΑΤΕΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ.- Άλλωστε στην Ελλάδα ΦΥΓΑΝ ΟΙ ΑΡΜΑΤΩΛΟΙ ΚΑΙ ΜΕΙΝΑΝ ΜΟΝΟΝ ΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ...