.jpg)
700 άλογα από V8 κινητήρα της Ford.
Χωρίς οθόνες στην καμπίνα.
Θα παραχθεί σε λίγες μονάδες.
Ακολουθεί σε σχεδίαση το πρωτότυπο.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Θα παραχθεί σε λίγες μονάδες
Η De Tomaso δεν αποκαλύπτει τακτικά νέα μοντέλα, αλλά όταν το κάνει είναι βέβαιο πως θα μαγνητίσει τα βλέμματα. Το ίδιο ισχύει με το νέο De Tomaso P72, το πρώτο supercar της μάρκας για περιορισμένη παραγωγή, που έκανε την εμφάνισή του σχεδόν έξι χρόνια μετά το ντεμπούτο του αρχικού concept.
Ακολουθεί σε σχεδίαση το πρωτότυπο
Ο σχεδιασμός του P72 παραμένει σχεδόν πανομοιότυπος με το πρωτότυπο που έκανε την πρώτη του δημόσια εμφάνιση στο Goodwood Festival of Speed το 2019, το οποίο και σας είχαμε παρουσιάσει. Κάποιες μικρές αλλαγές υπάρχουν στην περιοχή των παραθύρων, αλλά και στον επανασχεδιασμένο πίσω διαχύτη. Θυμίζουμε πως η εξωτερική του εμφάνιση είναι επηρεασμένη από το P70 αγωνιστικό πρωτότυπο που δεν μπήκε ποτέ σε παραγωγή, αν και είχε την υπογραφή των Alejandro de Tomaso και Carroll Shelby.
Η De Tomaso ισχυρίζεται πως το P72 είναι βασισμένο σε ένα ειδικά κατασκευασμένο πλαίσιο από ανθρακονήματα με κεντρικό μονοκόκ, και δύο υποπλαίσια μπροστά και πίσω, προκειμένου να επιτυγχάνεται η βέλτιστη ισορροπία βάρους.
Χωρίς οθόνες στην καμπίνα
Για το εσωτερικό η De Tomaso προσφέρει μία πληθώρα επιλογών, καθώς στόχος της είναι οι μονάδες που θα δημιουργήσει να γίνουν όσο πιο εξατομικευμένες γίνεται. Στις εικόνες που κυκλοφόρησαν το μοντέλο διαθέτει λευκό εξωτερικό με χάλκινες λεπτομέρειες και ασορτί χάλκινες ζάντες. Στο εσωτερικό, υπάρχει συνδυασμένος κρεμ δέρματος, χάλκινων λεπτομερειών και ανθρακονημάτων.
Φυσικά, εντύπωση προκαλεί η απουσία οθονών, αφού η καμπίνα διατηρεί αναλογικούς μετρητές, και περιστροφικούς διακόπτες. Η σχεδίασή τους βέβαια είναι εξαιρετικά σύγχρονη, όπως και αυτή του τετραγωνισμένου τιμονιού, αγωνιστικού τύπου.
700 άλογα από V8 κινητήρα της Ford
Όσοι αναρωτιέστε πως κινείται το De Tomaso P72 η απάντηση είναι η εξής. Εξοπλίζεται με έναν υπερτροφοδοτούμενο V8 5,0 λίτρων κινητήρα βενζίνης που προέρχεται από τη Ford. Το μοτέρ προσφέρει 700 άλογα και 820 Nm ροπής και συνδυάζεται με εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και κίνηση στους πίσω τροχούς.
Συνέχεια του άρθρου >>>