• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το νέο Focus απέναντι στον ανταγωνισμό

Διαβάστηκε από 51039 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/9/2018
 

Focus εναντίον κορυφής: Tο μικρομεσαίο της Ford έρχεται με φόρα και στοχεύει στην κορυφή, όπου εκεί θα συναντήσει πρώτα πέντε μονομάχους, ο καθένας με τα δικά του ξεχωριστά χαρίσματα.

Η πρώτη γενιά του Ford Focus παρουσιάστηκε πριν 20 χρόνια και έκανε breakthrough στα μικρομεσαία με την εμφάνιση και την απολαυστική οδική της συμπεριφορά.

Σήμερα, η τέταρτη γενιά στοχεύει στο να προκαλέσει ένα ανάλογο wow effect. Μάλιστα, τα λόγια των ανθρώπων της Ford δείχνουν αυτήν την σιγουριά. Ενδεικτικά, ο αντιπρόεδρος προϊοντικής εξέλιξης της Ford Ευρώπης, Τζο Μπάκατζ, έχει δηλώσει: «Το νέο Focus είναι το κορυφαίο τεχνολογικά και πιο ποθητό οδηγικά αυτοκίνητο της κατηγορίας του. Δεν μας δίνεται συχνά η ευκαιρία να φτιάξουμε ένα νέο αυτοκίνητο από λευκό χαρτί. Την αρπάξαμε και με τα δύο χέρια, για να φτιάξουμε το καλύτερο μικρομεσαίο οικογενειακό που μπορείς να αγοράσεις». 

Με λίγα λόγια, λοιπόν, το νέο Ford Focus στοχεύει στην κορυφή. Για να βρεθεί όμως εκεί, θα πρέπει πρώτα να δώσει κάποιες σκληρές μάχες. Παρακάτω το βάζουμε σε μια γρήγορη αντιπαράθεση απέναντι στους πέντε πρώτους των πωλήσεων της ελληνικής αγοράς, όπως αυτοί έχουν διαμορφωθεί στο πρώτο τετράμηνο του 2018. Ας δούμε τις μάχες αναλυτικά!

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

περισσότερα »

  • Kostis

    Πώς γίνεται το γκολφ να είναι "ένα μοντέλο το οποίο αποτελεί σημείο αναφοράς για την ποιότητα κατασκευής του", ενώ ταυτόχρονα η vw να είναι στις τελευταίες θέσεις του πίνακα αξιοπιστίας που κατά καιρούς δημοσιεύετε? Κάτι βρωμάει εδώ...

      34
  • vill70

    Καλο θα ηταν στο τεστ να υπηρχε και το civic το οποιο στα 1.5 εχει αμεση συγκριση με τον αντιστοιχο κινητηρα του focus

      9
  • Kostis

    Πάνος, όχι, για μένα ποιότητα κατασκευής και αξιοπιστία ΔΕΝ είναι το ίδιο πράγμα!Αντιθέτως η αξιοπιστία ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ από την ποιότητα της κατασκευής. Στο επόμενο συμφωνούμε, πράγματι το γερμανικό "δείχνει" ποιοτικό, όμως δε σημαίνει απαραίτητα ότι είναι.

      8
  • Zois

    Ποιότητα και αξιοπιστία είναι δύο διαφορετικά πράγματα. Ένα κορεάτικο αυτοκίνητο 15ετιας μπορεί να έχει αποδειχθεί πολύ καλό στον τομέα της αξιοπιστίας, από την άποψη ότι δεν παρουσίασε σημαντικά προβλήματα ή βλάβες αυτά τα χρόνια. Αυτό δεν σημαίνει ότι είχε και ποιοτικά υλικά στο εσωτερικό του ή καλή παθητική ασφάλεια. Στις χώρες όπου κρατάνε τα αυτοκίνητα 5 έως 7 χρόνια, είναι λογικό η αξιοπιστία να λογίζεται διαφορετικά από ο, τι σε χώρες όπου τα κρατάνε 20,μιας και τα προβλήματα, κατά κανόνα, αυξάνονται όσο αυξάνεται και η ηλικία των οχημάτων.

      6
  • Πάνος

    Για να απαντήσω στον Kostis, έξω από την χώρα που βρίσκεται μόνιμα σε κρίση, ο καταναλωτής, που αμοίβεται αξιοπρεπώς, δεν ενδιαφέρεται τόσο για την αξιοπιστία του μοντέλου(μέχρις ένα βαθμό...), εφόσον μπορεί να αντιμετωπίσει οικονομικά τις αβαρίες. Αυτό που του προσφέρει, πχ, το Golf, μετραει περισσότερο! Αναφέρομαι βασικά στην Ευρώπη, γιατί εκτός αυτής η Toyota σαρώνει! Ομως, το Golf είναι ο βασιλιάς της κατηγορίας, στην αρχή πως τα γερμανικά ΙΧ είναι μπροστά! Στην κατηγορία Sedan, πχ, ειδικά στα μεσαία μοντέλα(segment D) έχουν σχεδόν εξαφανίσει τους αντιπάλους τους!

      6
  • ΚΩΣΤΑΣ

    Τι να λεμε βρε παιδια, τι κανουργιο εχει να δωσει το φοκους; Την τρομερη εξωτερικη του εμφανιση που ειναι ξεχωριστη απο τα υπολοιπα; Τον απιστευτα εξελιγμενο ημιακαμπτο στις φθηνες εκδοσεις; Προς AUTOTRITI, αμεσος ανταγωνιστης του φοκους ειναι το CIVIC γιατι δεν το βλεπουμε στην λιστα ρε παιδια και μου βαζετε το TIPO, την πανακριβη a-class με τα τασια και το auris που παιζει με diesel και χαμηλης ιπποδυναμης βενζινοκινητηρες; ; Πραγματικα σε οσα συγκριτικα που κανετε και θα επρεπε να ειναι πρωτο το CIVIC απλα δεν το αναφερετε καθολου για δικους σας λογους προφανως. Τι να μιλησουμε? Για τις επιδοσεις σε σχεση με την καταναλωση? Τους χωρους? Που εχει καμια 100+λιτρα παραπανω πισω σε σχεση με το φοκους; Που δεν εχει καμια σχεση εμφανισιακα με megane, focus, golf, auris, astra και τα συναφη??

      5
  • St

    αναζητούσα αυτοκίνητο μέχρι τα 18000 ευρώ με όλα τα έξοδα πληρωμένα, ασφάλειες κλπ , με το κλειδί στο χερι και ήμουν μεταξύ του...i30 fastback και της Τζιουλέττας , προτίμησα την Ιταλιδα καλονή… χωρίς δευτερη σκέψη..Η πρωτη σκέψη ήταν όταν ξεκαθαρισα και δεν ασχοληθηκα καθόλου με τα άλλα αυτοκίνητα του ανταγωνισμού.. όπως πχ Μεγκαν, Κορολλα, Αυρις, Γκολφ, Φοκους… είμαι περήφανος για την Ιταλίδα … χαιρομαι και καμαρώνω... σας ευχομαι και στα δικά σας παρεμπιπτόντως και στην απλή εκδοση εχει υπερπληρη εξοπλισμο...και μου λεμεθνε και ένα 500 από το αρχικο μπαντζεντ που ειχα…!!!!! Οποιος φιλος ενδιαφέρεται να του πω τη γνωμη μου γιατι απέρριψα τα άλλα αυτοκίνητα να του το πω ευθαρσώς …. Εκ των υστέρων ειδα πως μεχρι τώρα το i30 fastback δεν πούλησε οσο το αδελφακι του Χατσ, οπότε η επιλογή που έκανα είναι ακόμη πιο ενισχυμένη …. Δεν ξέρω αν το 3 της μαζντα αν είχε αυτή την τιμή αγοράς ..αν προτιμούσα τελικά εκείνο.... αλλά μάλλον θα ηταν πολύ πιο ακριβό....

      4
  • HLIAS

    καλησπερα focus 1.5 182ps st line με εξτρα τα led,μεταλλικο χρωμα και κλιματισμο(γιατι αυτη η γενια focus κλιματισμο εχει μονο η vignale) με πινακιδεσ κλπ 28000 τα θεωρω πολλα οταν το προηγουμενο focus με ακριβωσ τα ιδια με xenon που στριβουνε αντι για led ειχε 25000.και ολα τα τεχνολογικα καλουδια που διαφημιζουν στο focus δεν ειναι στανταρ πανε εξτρα,αρα τι παραπανω εχει ωστε να δικαιολογει αυτη τη τιμη το νεο focus σε σχεση με το παλιο?

      4
  • panosl1

    Πιστεύω ότι το νέο Focus είναι η χρυσή τομή και αυτό θα είναι το μεγαλύτερο ατού του. Δηλαδή, έχει ποιότητα όπως ένα Golf ή μιας Mercedes αλλά δεν είναι τόσο ακριβό, έχει τεχνολογία ανάλογη της κορυφής του ανταγωνισμού και μια οδική συμπεριφορά που δεν μπορεί να συγκριθεί παρά μόνο με ορισμένα τετρακίνητα του ανταγωνισμού. Αν η αντιπροσωπεία κάνει και κάποιες προσφορές τότε θα πάει πολύ καλά εμπορικά.

      4
  • giannis

    ειδικα το golf καποιων περιοδω ηταν πραγματι καλυτερο σε ποιοτητα κατασκευης, οχι αξιοπιστια μηχανικων μερων. Μιλαω για το μοντελο του 2003- 2004 που ειχα, απιστευτη κατασκευή. τα πραγματα ομως αλλαξαν και τωρα (εδω και μια πενταετια ) κανεις ουρα στα συνεργεια της VW για απιστευτες βλαβες και επιπεδο Εξυπηρετησης πακισταν. Η μηπως να ανφερουμε την τεραστια ξεφτιλα της μαιμουδιας με τα καυσαερια ? στην ευρωπη δεν ανοιξε μυτη, ποιος τολμαει να τα βαλει με τους γερμανους ? κοντευει να καταντησει ρενω !!! καταργησε και την ανεξαρτητη πισω !! ενω το Focus εβαζε παντα ανεξαρτητη, ενω τωρα θα βαζει ημιακαμπτο μονο στις μικρες εκδοσεις. απο το 2006 εχω ενα Μαβερικ , εχω κανει 250,000 χιλ. και δεν εχω αλλαξει τιποτα, τα δισκοφρενα μολις αρχισαν να κανουν πατουρα. καταναλωση απο 8,8λ/100χιλ - 11λ/100χιλ προσωπικα θα αγοραζα το νεο Focus Active 4χ4 με κλειστα ματια !!

      3
  • Πάνος

    Kostis, για σένα ποιότητα κατασκευής και αξιοπιστία είναι το ίδιο πράγμα! Για τους ασχολούμενους με το αυτοκίνητο(μάλλον όλους...) αυτά είναι δύο διαφορετικά πράγματα! Το γερμανικό είναι ό,τι πιο σύγχρονο και, άρα, "δείχνει" ποιοτικό! Η ποιότητα έχει σχέση με την όλη εικόνα! Η αξιοπιστία με την σωστή και αδιατάρακτη λειτουργία των μηχανισμών. Πιθανόν, οι Γερμανοί, να μην προλαβαίνουν να τεστάρουν τις νέες υψηλές τους τεχνολογίες σε βάθος χρόνου(άποψη φίλου) Οχι, δεν είναι τόσο αξιόπιστο όσο ένα ιαπωνικό/κορεάτικο! Αυτό είναι ο κανόνας, αλλά με εξαιρέσεις

      3
  • Kostis

    Φίλε Πάνος, δε βλέπω απάντηση στο ερώτημά μου. Εγώ δεν μίλησα για τις πωλήσεις του golf. Το ερώτημά μου είναι αν μπορείς να διακρίνεις την αντίφαση...

      2
  • Κωνσταντίνος

    Το μόνο κριτήριο οι πωλήσεις? Είναι δυνατόν? Που είναι το κορυφαίο Renault Megane, τα άλλα γαλλικά αυτοκίνητα, η Julieta, το Civic? Αμάν πια με τα γερμανικά! Και καλά τώρα το FIAT TIPO made in Turkey!

      1

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΞΕΣΟΥΑΡ & ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Ελεύθερο Κείμενο
Κατηγορία/Υποκατηγορία
Μάρκα
Μοντέλο
Χρονολογία
 
Τιμή από
Τιμή έως
Εργοστασιακός Κωδικός