Toyota: Φέρνει 15 αμιγώς ηλεκτρικά μέχρι το 2025
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Toyota: Φέρνει 15 αμιγώς ηλεκτρικά μέχρι το 2025

3.706 Επισκέψεις στο άρθρο (29/11/2021)

H Toyota θα λανσάρει 15 νέα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι το 2025, ωστόσο θα συνεχίσει να επενδύει στα υβριδικά και στα αυτοκίνητα με κυψέλες υδρογόνου.

15 νέα πλήρως ηλεκτρικά μέχρι το 2025 - Η αρχή με το bZ4X

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Η Toyota είναι εδώ και χρόνια η εταιρεία που παράγει και πουλάει τα περισσότερα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα στον κόσμο, όμως υπάρχουν φωνές που την κατηγορούν πως δεν είναι αρκετά «πράσινη» επειδή έχει αμφιβολίες για την επικράτηση των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρίες. Η εταιρεία μπορεί να άργησε να παρουσιάσει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, ωστόσο πρόσφατα έκανε την αρχή με το νέο bZ4X. H φίρμα σημειώνει πως μέχρι το 2025 θα παρουσιάσει συνολικά 15 αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία κάτω από το έμβλημα bZ (Beyond Zero). Το bZ4X είναι το πρώτο μοντέλο που αναπτύχθηκε από την Toyota ως ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο και βασίζεται στη νέα πλατφόρμα της εταιρείας e-TNGA.

Με έναν ή δύο ηλεκτροκινητήρες και έως 217,5 άλογα

Το εμπροσθιοκίνητο bZ4X τροφοδοτείται από έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης που παράγει 204 ίππους και 265 Nm ροπής, επιτρέποντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 8,4 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 160 km/h. Το τετρακίνητο μοντέλο εξοπλίζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ (ένα σε κάθε άξονα) και προσφέρει μέγιστη ισχύ 217,5 άλογα και 336 Nm ροπής, με την τελική ταχύτητα να παραμένει αμετάβλητη, ενώ η επιτάχυνση στα 100 km/h μειώνεται στα 7,7 δευτερόλεπτα. Η Toyota συνεργάστηκε με την Subaru για τη δημιουργία ενός νέου συστήματος τετρακίνησης για το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, θέλοντας να εκμεταλλευτεί τη μεγάλη κληρονομιά των δύο εταιρειών.

Προσφέρει 450 χιλιόμετρα αυτονομίας 

Το πρώτο ηλεκτρικό Toyota εξοπλίζεται με μια μπαταρία 71,4 kWh που προσφέρει 450 χιλιόμετρα αυτονομίας, σύμφωνα με τα τεστ του WLTP. H μπαταρία, όπως ισχυρίζεται η Toyota μπορεί να φορτιστεί μέχρι το 80% σε 30 λεπτά με φορτιστή 150 kW χωρίς να μειώνεται ο κύκλος ζωής της. Η Toyota μάλιστα υπόσχεται πως μετά από 10 χρόνια ή 240.000 χιλιόμετρα, η χωρητικότητα της μπαταρίας υπολογίζεται πως είναι μειωμένη περίπου 10%.

Θα συνεχίσει να επενδύει σε υβριδικά και κυψέλες υδρογόνου 

Aν και η Toyota έχει μεγάλες προσδοκίες από το bZ4X, δεν περιμένει πως η αυτοκινητοβιομηχανία θα κάνει την μετάβαση στα πλήρως ηλεκτρικά πριν τα αυτοκίνητα μπορέσουν να εξοπλιστούν με solid-state μπαταρίες. Εφόσον οι μπαταρίες αυτές δεν είναι ακόμη έτοιμες για ευρεία παραγωγή, η φίρμα εργάζεται πάνω σε νέας γενιάς μπαταρίες ιόντων λιθίου που θα είναι φθηνότερες, θα έχουμε μεγάλη πυκνότητα (άρα και μεγαλύτερη αυτονομία) και θα έχουν πιο μεγάλο κύκλο ζωής. Η Toyota θεωρεί επίσης πως τα αμιγώς ηλεκτρικά δεν είναι η μόνη λύση για να μειωθούν οι εκπομπές ρύπων από τα αυτοκίνητα για αυτό και θα συνεχίσει να προσφέρει υβριδικά, Plug-in υβριδικά και ηλεκτρικά με κυψέλες υδρογόνου στο μέλλον.

Φουλ ηλεκτρικά και η Toyota!
- Το bZ4X ήταν μόνο η αρχή
- Εργάζεται πάνω σε νέας γενιάς μπαταρίες ιόντων λιθίου
- Θα συνεχίσει να επενδύει σε υβριδικά και κυψέλες υδρογόνου
Και η Toyota θα αρχίσει να λανσάρει πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα. Υπάρχει ελπίδα ποια για τα θερμικά μοτέρ βενζίνης και diesel;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Mercedes
moto