Με 150 άλογα και 340 Nm ροπής ο 2λιτρος TDI, που διαθέτει και σύστημα επιλεκτικής κατάλυσης με υγρό εξάτμισης AdBlue.

    Kινητήρας: Σβέλτο, χωρίς να «καίει» πολύ

    48.666 Επισκέψεις στο άρθρο (10/9/2017)

    Ο «βασικός» κινητήρας πετρελαίου 2.0 TDI των 150 ίππων και των 340 Nm ροπής (1.750-3.000 σ.α.λ.) συνδυάζει επιτυχώς τις σβέλτες επιδόσεις με τη χαμηλή κατανάλωση, χάρη και στον συνδυασμό του με το ημιαυτόματο 7τάχυτο κιβώτιο DSG. Χωρίς αισθητό κραδασμό και με χαμηλό θόρυβο, ο κινητήρας έχει τη δύναμη να επιταχύνει δυναμικά (0-100 σε 9,5 δλ) το βάρους 1.643 κιλών Arteon (με οδηγό) και μάλιστα με τάση των εμπρός τροχών να χάνουν στιγμιαία την πρόσφυσή τους, ειδικά αν το αντισπίν είναι απενεργοποιημένο. Το DSG των 7 ταχυτήτων ταιριάζει στο συγκεκριμένο μοντέλο, αφού είναι αρκετά άμεσο και ομαλό στις αλλαγές, τόσο στην αυτόματη, όσο και στην σειριακή λειτουργία. Μέσα σε όλα, η μέση κατανάλωση κυμάνθηκε στα 6,8 λτ./100 χλμ. μια καθόλα αξιόλογη τιμή για το μέγεθος του Arteon, το οποίο να σημειωθεί πως διαθέτει σύστημα επιλεκτικής κατάλυσης με υγρό εξάτμισης AdBlue για την αντιμετώπιση των βλαβερών οξειδίων του αζώτου (NOx). 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    FORD E-TRANSIT
    OPEL