Δοκιμάζουμε το νέο VW Arteon στην έκδοση με τον 2-λιτρο TDI κινητήρα ισχύος 150 ίππων με αυτόματο DSG κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Διαβάστε την άποψή μας στο αναλυτικό μας θέμα.

Όντας εξαιρετικά φαρδύ, μακρύ και χαμηλό, με τεράστια μετατρόχια και μακρύ μεταξόνιο, το Arteon εμφανίζει συγκλονιστική σταθερότητα στο δρόμο.

Zoom στις λεπτομέρειες του νέου VW Arteon.

Zoom στις λεπτομέρειες του νέου VW Arteon.

Zoom στις λεπτομέρειες του νέου VW Arteon.

Zoom στις λεπτομέρειες του νέου VW Arteon.

Δοκιμή: Νέο VW Arteon με 150 PS

48.635 Επισκέψεις στο άρθρο (10/9/2017)

To Arteon έρχεται να διαδεχθεί το Passat CC στην κατηγορία των τετράθυρων κουπέ και χωρίς αμφιβολία είναι το πιο όμορφο και high-tech μοντέλο της VW σήμερα. Γιατί όμως τα καλά νέα αφορούν μόνο όσους έχουν βάθος στην τσέπη τους;

What is new
- 4θυρο κουπέ βασισμένο στο Passat
- Εντυπωσιακή σχεδίαση
- 2,0 TDI με 150 άλογα και DSG
- 0-100 σε 9,5 δλ
- Καίει 6,8 λτ./100 χλμ.
- Με 44.800 ευρώ

Επιτέλους, ένα σύγχρονο VW, το οποίο δείχνει και είναι χάρμα οφθαλμών. Και χωρίς ίχνος κολακείας, το Arteon κάνει τα κεφάλια να γυρίζουν με ευκολία ακόμη και στην έκδοση Elegance της δοκιμής, όπου η ζυγαριά γέρνει προς την μεριά της κομψότητας σε αντίθεση με την R-Line, που δίνει βάρος στην «αγριάδα», όπως αυτή εκφράζεται κυρίως από τους κραυγαλέους αεραγωγούς στον μπροστινό προφυλακτήρα. Όπως και να έχει, το VW Arteon αδικείται εν μέρει από τις φωτογραφίες μιας και από κοντά είναι πολύ πιο εντυπωσιακό. Το τι είναι το Arteon δεν χρειάζεται ανάλυση. Μάτια έχεις και βλέπεις φίλε αναγνώστη: Αυτό είναι το νέο μεσαίο τετράθυρο κουπέ της VW, που πήρε τη θέση των πάλαι ποτέ Passat CC και CC. Μην χαρείς πάντως για το όνομα, που κάλλιστα θα μπορούσε να παραπέμπει στο ελληνικό «άρτιον». Η ίδια η γερμανική φίρμα κάνει λόγο για «πάντρεμα» των λέξεων art (τέχνη) και την κατάληξη eon (που προσδίδει έναν πιο εκλεπτυσμένο χαρακτήρα στο όνομα). Σε κάθε περίπτωση το Arteon έχει απίθανη σιλουέτα, που θυμίζει σε μεγάλο βαθμό το πρωτότυπο Sport Coupe Concept GTE. Εξέχον χαρακτηριστικό είναι η τεράστια μάσκα, που εκτείνεται σε όλο σχεδόν το πλάτος και δημιουργεί ένα ενιαίο σύνολο με τα φώτα. Εντυπωσιακή είναι η τετράδα των «νεύρων» δεξιά και αριστερά του χαμηλού καπό, ενώ το βλέμμα μαγνητίζουν μια σειρά από λεπτομέρειες όπως τα φουσκωμένα φτερά, οι τονισμένοι και μυώδεις πίσω ώμοι, η κλίση της οροφής, η εσοχή χαμηλά στα πλευρά, οι ενσωματωμένες στον πίσω προφυλακτήρα απολήξεις της εξάτμισης και οι 4, χωρίς πλαίσιο, πόρτες επιβατών.
 
Ακριβή μου κομψότητα
Το Arteon, που κατασκευάζεται στο Έμντεν της Γερμανίας δίπλα στο Passat, βασίζεται στην MQB πλατφόρμα της VW (την ίδια που χρησιμοποιεί και το Passat μαζί με πολλά ακόμη κοινά μηχανικά μέρη, όπως η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων) και επιβάλλεται με τις αναλογίες του: Οι κοντοί πρόβολοι, το μεγάλο μήκος (4.862 χλστ.) και το ανάλογο μεταξόνιο ( με 2.841 χλστ. είναι 51 χλστ, μακρύτερο του Passat) σε συνδυασμό με το τεράστιο πλάτος των 1.871 χλστ. και το χαμηλό ύψος (1.427 χλστ.) τονίζουν την ούτως ή άλλως εντυπωσιακή σκηνική παρουσία του Arteon. Σε αντίθεση με το CC, που ήταν 4θυρο σεντάν, το Arteon διαθέτει πίσω 5η πόρτα, η οποία ωφελεί ιδιαίτερα την πρακτικότητα στην φόρτωση. Το θέμα με το Arteon είναι πως ξεφεύγει σε τιμή. Μπορεί να είναι «φορτωμένο» από εξοπλισμό άνεσης και τεχνολογίας, αλλά οι diesel εκδόσεις ξεκινούν από 42.150 ευρώ (39.900 ευρώ για την βενζίνη). Για το μοντέλο της δοκιμής με το κιβώτιο DSG και το πακέτο Elegance η τιμή είναι 44.800 ευρώ, που είναι σίγουρα πολλά λεφτά. Η VW δεν κρύβει πως στοχεύει τον premium ανταγωνισμό.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

BRIDGESTONE TURANZA 6
moto