• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Διαβάστε ολόκληρη την αναλυτική Πρώτη Δοκιμή του ανανεωμένου VW Golf στις ποιοτικές και με πλούσια ύλη σελίδες του νέου τεύχους του περιοδικού AutoΤρίτη που θα κυκλοφορήσει στα περίπτερα την ερχόμενη Τρίτη 28/3.

Διαβάστε ολόκληρη την αναλυτική Πρώτη Δοκιμή του ανανεωμένου VW Golf στις ποιοτικές και με πλούσια ύλη σελίδες του νέου τεύχους του περιοδικού AutoΤρίτη που θα κυκλοφορήσει στα περίπτερα την ερχόμενη Τρίτη 28/3.

Πρώτη Δοκιμή: VW Golf

Διαβάστηκε από 12253 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/3/2017

Κατά μέτωπο! Το ανανεωμένο VW Golf πάτησε Ελλάδα και ετοιμάζεται για μια ολομέτωπη επίθεση στον ανταγωνισμό, οπλισμένο με όλα τα νέα καλούδια με τα οποία το προίκισε η VW. Eμείς δοκιμάζουμε την έκδοση του 1,0 λίτρου η οποία με 110 ίππους πλέον αναμένεται να πάρει τη μερίδα του λέοντος στις πωλήσεις του μοντέλου.

 
Πρόκειται βασικά για τη λογική των εταιρειών που φτιάχνουν τα πιο καλά, τα πιο επιθυμητά smartphone. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες λειτουργούν πια με τον ίδιο τρόπο, ή έτσι πρέπει τουλάχιστον, προκειμένου να ανταπεξέλθουν στο φρενήρη ρυθμό με τον οποίο ανανεώνεται ο ανταγωνισμός, ειδικά σε κατηγορίες όπως τα μικρομεσαία στην Ευρώπη. 

Κινητήρας: Μια εικόνα, 1.000 κυβικά! 
Ο κινητήρας των 999 κ.εκ. είναι τρικίλυνδρος με 12βάλβιδη κεφαλή. Το μοτέρ αυτό δεν έχει διαφορές με το αντίστοιχο του προ ανανέωσης Golf ωστόσο αναφέρεται πια με 110 αντί για 115 ίππους. 

Εσωτερικό: πιο έξυπνο, πιο digital - σαν smartphone 
Η έμφαση που δίνει η VW στην ψηφιοποίηση όλων των μέσων «επικοινωνίας» ανάμεσα σε όχημα και χειριστή είναι το στοιχείο που δίνει τον τόνο συνολικά για το εσωτερικό του ανανεωμένου Golf. 

Χώροι: Στο ίδιο πολύ καλό επίπεδο 
Όπως είναι λογικό, σε ένα λίφτινγκ δύσκολα αλλάζουν τα δεδομένα στους χώρους. 

Εξοπλισμός: Πλούσιο από τη βάση 
Οι τιμές στο λανσάρισμα του ανανεωμένου Golf έβδομης γενιάς ξεκινούν από 16.450 ευρώ για το 85άρι TSI του 1,0 λίτρου με τρίθυρο αμάξωμα.

Οδική συμπεριφορά: ραφινάρισμα και βελτιώσεις στα σημεία
Όπως και στους υπόλοιπους τομείς του, έτσι και γύρω από την οδική συμπεριφορά ο οδηγός θα παρατηρήσει αλλαγές μικρής μεν κλίμακας αλλά σε αρκετά σημεία.

Διαβάστε ολόκληρη την αναλυτική Πρώτη Δοκιμή του ανανεωμένου VW Golf στις ποιοτικές και με πλούσια ύλη σελίδες του νέου τεύχους του περιοδικού AutoΤρίτη που θα κυκλοφορήσει στα περίπτερα την ερχόμενη Τρίτη 28/3.

 
  • France

    Και μουσταρδί και χιλια κυβικα και τρικύλινδρο και τούρμπο το τριπτυχο αναξιοπιστιας,την ημερομηνια ληξης θα τη γραφει κατω απο το πάτωμα(κονσερβα γαρ),και φανταζομαι θα είναι κάνα μήνα μετα τη ληξη ...εγγυησης

      16
  • John

    Φήμες λένε ότι το a/c λειτουργεί μόνο όταν ανιχνεύσει την κίνηση του χεριού πάνω από τον αεραγωγό.

      16
  • jimeta

    Και ο πεθαμένος έχει πιο ζωντάνια από αυτό το πεθαμένο σχέδιο εδώ και χρόνια,αλλά είπαμε η πλύση εγκεφάλου,οι μίζες και η λοβοτομή καλά κρατούν.

      6
  • Kostas

    Όταν ήρθαν στην Ελλάδα το astra το megane το C-HR το Pulsar είχα μια όρεξη να πάμε με τα φιλαράκια μου να τα δούμε από κοντά με την ίδια όρεξη περιμένουμε να πάμε να δούμε και το Nissan micra και το νέο isignia της opel, ε ρε παιδιά για το golf ,χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν είναι καλό, δεν υπάρχει αυτή η λαχτάρα να το δεις να το εξερευνησεις.

      6
  • Gianni

    @Παναγιωτη το ο,τι το κραζουμε σημαίνει οτι δε μπορούμε να το αγοράσουμε; τι συμπέρασμα ειναι αυτο; όσα θέλω αγοράζω αλλα δε δίνω ουτε 1€ στον ίδιο κουβά τόσα χρονια! 5 "γενιές" το ίδιο ειναι! Ουτε μια αλλαγή δεν εχει μπει στο κόπο να κανει το κλεφτογερμανογκρουπ σε τόσες "αλλαγές"! Άλλαξε ταμπλό και εκανε αλλαγές; σιγα τα ωά! Πολυ ευκολα ξεχάσατε το dieselgate μερικοι μερικοι για τους απατεώνες τους Γερμανούς!

      5
  • Παναγιωτης

    Αν και δεν ειχα ποτε μου vw στην ζωη μου το golf ειναι αμαξαρα και μην το κατακρινεται αν δεν μπορειτε να το αγορασετε και τελος σε ενα αλλο που θελω να πω ακουνε μερικοι 1000 κυβικα και το μυαλο τους πανε ολο στο κακο μπιελα ,λαδι να χανει, λετε αυτοι οι μηχανολογοι να ειναι τοσο ασχετοι στην σημερον εποχη του 2017 να μην φτιαχνουν σωστο μοτερ? οταν αυτοι μελετουν εμεις κοιμομαστε και αυτοι ειναι η αληθεια,αν το παμε ετσι δειτε και το μπαλενο με τον boosterjet 1.0 115

      1
  • Stauros

    εντάξει..τ'οσα εκατομμύρια πωλήσεις ..σε ολους εμας που δεν μας αρεσει δεν μας παιρνει να κατακρίνουμε ολους οσους το αγοραζουν . Οι δημοσιογραφοι να κανουν την δουλεια τους, να μα ςλενε για τον βαθμο ικανοποίησης των αγοραστων γολφ, για τις ζημιες που βγαζουν από τα διεθνη στατιστικα της ADAC η άλλων επισημων οργανισμών...στατιστικά για την γενικη αξιοπιστία του γολφ, αν δικαιολογει την ακριβη τιμη πώλησης του! Πάντως αν μου το χαριζαν θα το κραταγα θα το οδηγουσα και δεν θα αγοραζα άλλο αυτοκινητο.... πόσο περισσότερες ζημιες θα έβγαζε σε συγκριση με ένα γαλλικο μεγκαν , με εο φοκους η με το αουρις η το νισαν ;

      1
  • Παναγιωτης

    Gianni ,δεν υποστηριζω καμια εταιρεια απο την στιγμη που δημιουργει κινητηρα και ρυπαινει το περιβαλλον και δεν ειναι μονο η vw και αλλες εταιρειες βγαλανε κινητηρες οι οποιες εκπεμπαν 65 φορες πανω απο το οριο,απλα εδω με τσαντισε που το αυτοκινητο το χαρακτηρησανε εντελως αχρηστο για αυτο το λογο ειπα να μην το κραζουνε,εχει δικαιωμα ο καθενας να πει οτι δεν αξιζει τα λεφτα του για αγορα σε αυτο συμφωνω αλλα αλλο να πεις οτι δεν εχει τεχνολογια οπως το ξανατονιζω,να σου πω και εμενα τι με ενοχλει για να καταλαβεις η hyundai ειναι εταιρειααρα για εμενα και καλυτερη απο την vw εγω πως το βλεπω, αλλα δεν συμφωνω να δωσω απο 15000 για να παρω το i20 ,αλλοι ομως παρολο που δεν συμφωνουν με την τιμη βγαζουνε και αχρηστο ενα αυτοκινητο,ελπιζω να καταλαβες τι εννοω φιλε μου.