
Είναι το Citroen C5 Aircross & κοστίζει 27.700 ευρώ.
Στο ταξίδι έχει αυτονομία πάνω από 1.000 χιλιόμετρα, πηγαινοέρχεσαι Θεσσαλονίκη με ένα ρεζερβουάρ.
'Ανετο & με πολύ χαμηλά επίπεδα θορύβου στην καμπίνα, έχει στάνταρ τα καθίσματα - πολυθρόνες Advanced Comfort & ανάρτηση που «καταπίνει» τις λακκούβες του δρόμου.
Σύγχρονο & πρακτικό εσωτερικό, με συρόμενα καθίσματα για περισσότερο χώρο για τα πόδια ή μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ.
autotriti team
Είναι το Citroen C5 Aircross & κοστίζει 27.700 ευρώ
Το Citroen C5 Aircross είναι μία από τις λίγες diesel προτάσεις της αγοράς που δεν επιβαρύνεται με φόρο 2λιτρης τεχνολογίας. Κάτω από το καπό του βρίσκουμε τον κλασικό 1.500άρη turbo diesel κινητήρα ο οποίος αποδίδει 130 ίππους και 300 Nm ροπής. Το σύνολο συμπληρώνει ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων (EAT8), στοιχείο πολύτιμο για την ευκολία της καθημερινότητας του σήμερα.
Το πετρελαιοκίνητο Citroen C5 Aircross πωλείται σε δύο εξοπλιστικές εκδόσεις (PLUS και MAX) και με αρχική τιμή τα 27.700 ευρώ. Αυτή είναι και το Νο.1 πλεονέκτημά του, καθενός αφενός μιλάμε για το φθηνότερο diesel οικογενειακό SUV, αφετέρου σε σχέση με τον γενικότερο ανταγωνισμό έχουμε ένα αυτοκίνητο που κοστίζει όσο ένα full υβριδικό μοντέλο της κατηγορίας.
Στο ταξίδι έχει αυτονομία πάνω από 1.000 χιλιόμετρα, πηγαινοέρχεσαι Θεσσαλονίκη με ένα ρεζερβουάρ
Όπως κάθε diesel, έτσι και το Citroen C5 Aircross ξεχωρίζει για την οικονομία καυσίμου σε συνθήκες ταξιδιού. Σύμφωνα με τις μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center το C5 Aircross «καίει» λιγότερα από 5 λίτρα/100 χλμ. στον αυτοκινητόδρομο. Συνυπολογίζοντας το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου (53 λίτρα) βλέπουμε πως η πραγματική αυτονομία στο ταξίδι ξεπερνά τα 1.000 χιλιόμετρα, δηλαδή πηγαινοέρχεσαι Θεσσαλονίκη με ένα μόνο ρεζερβουάρ.
Σε μέσες οδηγικές συνθήκες, πόλης και ταξιδιού, το diesel Citroen C5 Aircross έχει πραγματική κατανάλωση 7,3 λτ./100 χλμ.. Στα θετικά του μηχανικού συνόλου βάζουμε και την καλή λειτουργία του EAT8 κιβωτίου, που είναι σωστά ρυθμισμένο ολοκληρώνοντας ομαλά και γρήγορα τις αλλαγές σχέσεων (6,5 δλ. και 8,5 δλ. για το 60-100 και το 80-120 χλμ./ώρα, αντίστοιχα, εγγυώνται μια εύκολη και το κυριότερο ασφαλή προσπέραση).
'Ανετο & με πολύ χαμηλά επίπεδα θορύβου στην καμπίνα, έχει στάνταρ τα καθίσματα - πολυθρόνες Advanced Comfort & ανάρτηση που «καταπίνει» τις κακοτεχνίες του δρόμου
Εκτός του οικονομικού σε κατανάλωση κινητήρα το πετρελαιοκίνητο Citroen C5 Aircross έχει ένα ακόμη χαρακτηριστικό που ενισχύει τον ταξιδιάρικο προσανατολισμό του. Την οδηγική του αίσθηση, σε αντικειμενικά (μετρήσεις) και υποκειμενικά δεδομένα (εμπειρία χρήστη). Από τη μία πλευρά, έχουμε τα πολύ χαμηλά επίπεδα θορύβου μέσα στην καμπίνα (65,8 και 67,2 db με 100 και 120 χλμ./ώρα, αντίστοιχα). Από την άλλη, είναι η γενικότερη αίσθηση οδηγού και επιβατών. Το Citroen C5 Aircross φέρει την μαλακή ανάρτηση με τα ειδικά πατενταρισμένα «Progressive Hydraylic Cushions» (ίδια λογική και στα μικρότερα Citroen C3 και Citroen C3 Aircross) η οποία έχει το εξής γνώρισμα: «καταπίνει» τις κακοτεχνίες και εξασφαλίζει υψηλά επίπεδα άνεσης. Σε αυτό συμβάλλουν και τα στάνταρ καθίσματα «Advanced Comfort», κατασκευασμένα με αφρό υψηλής πυκνότητας και επιπλέον πάχος αφρού για βέλτιστη δυνατή ευεξία.
Εντός πόλης, τώρα, σίγουρα η παρουσία αυτόματου κιβωτίου διευκολύνει πάρα πολύ στις καθημερινές μετακινήσεις, με τον μικρό κύκλο στροφής (10,7 μ.) να εξασφαλίζει ευελιξία που δεν περιμένεις από ένα αυτοκίνητο 4,5 μέτρων. Εκτός πόλης και σε μία off-road διαδρομή, το Citroen C5 Aircross θα αξιοποιήσει σε πρώτο βαθμό την καλή του απόσταση από το έδαφος (23 εκ.). Έπειτα είναι η λειτουργία Grip Control με τα διαφορετικά οδηγικά προφίλ (Eco, Normal, Sport, Sand, Mud, Snow) που επεμβαίνουν στο σύστημα πρόσφυσης, ικανοποιώντας ως ένα βαθμό τους πιο περιπετειώδεις οδηγούς.
Σελίδα 2 | Σύγχρονο & πρακτικό εσωτερικό, με συρόμενα καθίσματα για περισσότερο χώρο για τα πόδια ή μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ |