ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Mild hybrid μικρομεσαίο SUV με 23-24 χιλιάρικα: Kia XCeed ή Suzuki S-Cross;

31.191 Επισκέψεις στο άρθρο (17/9/2025)
Mild hybrid μικρομεσαίο SUV με 23-24 χιλιάρικα: Kia XCeed ή Suzuki S-Cross;
6 Φωτογραφίες »

Crossover το Kia, πιο SUVάτη σχεδίαση για το Suzuki.
Κερδίζει οριακά σε κατανάλωση & επιδόσεις το S-Cross, σύμφωνα με εργοστασιακές μετρήσεις.
Πιο ποιοτικό εσωτερικό για το Kia, 1.000€ φθηνότερο το Suzuki.
Αν θες χώρους επιβατών παίρνεις XCeed, αν θες μια μικρή βαλίτσα επιπλέον το S-Cross.
Καλύτερο στο δρόμο είναι το Kia που έχει πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων.

autotriti team

Crossover το Kia, πιο SUVάτη σχεδίαση για το Suzuki

Συγκρίνουμε δύο χειροκίνητα οικογενειακά SUV με χαμηλή τιμή αγοράς και παρόμοια χαρακτηριστικά σε εξοπλιστικές παροχές και τεχνολογία (βλέπε mild hybrid). Από τη μία πλευρά έχουμε το Kia XCeed, που λόγω διαστάσεων τοποθετείται στην κατηγορία των C-SUV (μήκος 4.395 χλστ.), έστω και αν σχεδιαστικά ακολουθεί μία όχι και τόσο συνηθισμένη προσέγγιση (σ.σ. crossover αμάξωμα με coupe αισθητική στο πίσω μέρος). Το Kia XCeed πωλείται σε μία έκδοση 115 ίππων, η οποία ξεκινά από τα 23.690 ευρώ στο εισαγωγικό εξοπλιστικό επίπεδο Premium.
 
Απέναντι του βρίσκουμε το Suzuki S-Cross που προσφάτως διεύρυνε την γκάμα των κινητήριων συνόλων του με μία νέα επιλογή 110 ίππων. Περισσότερο οικεία στην κατηγορία είναι η σχεδιαστική φιλοσοφία του S-Cross, που έχει κλασικό τετραγωνισμένο design και φαντάζει περισσότερο ογκώδες από ό,τι στην πραγματικότητά είναι (μήκος 4.300 χλστ. και απόσταση από το έδαφος στα 17,5 εκ.). Το Suzuki S-Cross των 110 ίππων έχει αρχική τιμή τα 22.680 ευρώ στην εισαγωγική εξοπλιστική έκδοση GL.

Κερδίζει οριακά σε κατανάλωση & επιδόσεις το S-Cross, σύμφωνα με εργοστασιακές μετρήσεις

Η εφαρμογή ήπια υβριδικής τεχνολογίας και η μικρή απόδοση ισχύος των δύο μοντέλων εξασφαλίζει χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, με βάση τις εργοστασιακές μετρήσεις που ανακοινώνουν οι εταιρείες. Κοινή στα δύο SUV είναι η εκτέλεση του mild hybrid συστήματος, με την προσθήκη ενός 48βολτου κυκλώματος το οποίο αναλαμβάνει να παρέχει ενέργεια σε όλα τα περιφερειακά μέρη (αντλία βενζίνης, κλιματισμό, φώτα, infotainment κ.λπ.).
 
Στην περίπτωση του Kia XCeed έχουμε έναν 3κύλινδρο 1.000άρη turbo βενζινοκινητήρα 115 ίππων και 200 Nm ροπής στις 6.000 σ.α.λ.. H κορεατική μάρκα δηλώνει μέση κατανάλωση 6,1 λτ. /100 χλμ., με το 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 11,9 δευτερόλεπτα.
 
Κάτω από το καπό του Suzuki S-Cross βλέπουμε το ίδιο μοτέρ που έχει και η έκδοση με τα 129 άλογα, τον 4κύλινδρο 1,4 turbo BoosterJet, μόνο που η ισχύς των 110 PS έρχεται σε χαμηλότερο εύρος στροφών (4.500 σ.α.λ. από 5.500 σ.α.λ.). Σύμφωνα με τη Suzuki, το S-Cross είναι ελαφρώς πιο οικονομικό («καίει» 5,4 λτ./100 χλμ.), ενώ επιταχύνει από στάση σε 11,4 δλ., ήτοι μισό δευτερόλεπτο λιγότερο. Κι αυτό διότι το μοτέρ του έχει μεγαλύτερο φάσμα ροπής σε χαμηλότερες στροφές (235 Nm στις 2.000-2.500 σ.α.λ.), κάτι που του επιτρέπει να κινήσει πιο γρήγορα το κατά τι πιο ελαφρύ αμάξωμα του S-Cross (1.280 κιλά).


Διαφορετική είναι η σχεδιαστική φιλοσοφία στα δύο μοντέλα, με το XCeed να «παντρεύει» το hatchback αμάξωμα και την coupe πίσω λογική με τα crossover χαρακτηριστικά, όταν το S-Cross δείχνει περισσότερο τετραγωνισμένο και πιο κοντά στην εν γένει τάση της κατηγορίας των οικογενειακών SUV.
6 Φωτογραφίες »

Διαφορετική είναι η σχεδιαστική φιλοσοφία στα δύο μοντέλα, με το XCeed να «παντρεύει» το hatchback αμάξωμα και την coupe πίσω λογική με τα crossover χαρακτηριστικά, όταν το S-Cross δείχνει περισσότερο τετραγωνισμένο και πιο κοντά στην εν γένει τάση της κατηγορίας των οικογενειακών SUV.

Καλύτερο στο δρόμο είναι το Kia που έχει πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων

Δεδομένων των τεχνικών χαρακτηριστικών που έχουν τα δύο αυτοκίνητα, καθορίζεται και η στόχευσή τους. Δεν θα… βάλουν φωτιά στην άσφαλτο, παρά εστιάζουν στην χαμηλή κατανάλωση σε όλες τις συνθήκες και στο εύκολο-άνετο ταξίδι. Από εκεί και πέρα, κάθε μοντέλο έχει το δικό του χαρακτήρα.
 
Στην περίπτωση του Kia XCeed θα σταθούμε στην πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, στοιχείο που συναντάς σε ακριβότερα μοντέλα. Χάρη σε αυτή είναι σε θέση να διαχειρίζεται καλύτερα τις ανωμαλίες του εδάφους, ενώ σε συνδυασμό με το πιο hatchback - χαμηλωμένο αμάξωμα και τη σφιχτή ανάρτηση εξασφαλίζεται πιο fun to drive οδηγική αίσθηση.
 
Στον αντίποδα, το Suzuki S-Cross έχει διαφορετική αρχιτεκτονική, που εστιάζει περισσότερο στην άνεση, εντός και εκτός δρόμου. Η δική του ανάρτηση έχει πιο μαλακή ρύθμιση, ενώ το αρκετά ελαφρύ τιμόνι δεν δίνει την πληροφόρηση που θα θέλαμε, όμως βολέψει τον οδηγό σε μία ήπια, off-road «περιπέτεια».

Σελίδα 2Εσωτερικό - Εξοπλισμός – Χώροι
Σελίδα 3Η γνώμη μας - Μετρήσεις, τιμές, εξοπλισμοί & τεχνικά χαρακτηριστικά
Smart
Cupra