Φετινός προορισμός η Μύκονος και όπως είναι λογικό τα οχήματα αυτής της τόσο γοητευτικής κατηγορίας δεν είχαν κανένα πρόβλημα να προσαρμοστούν στον κοσμοπολίτικο αέρα του κυκλαδίτικου νησιού.
Όπως κάθε χρόνο, το Auto Τρίτη, πιστό στο ραντεβού του με την απόλαυση, συγκέντρωσε και σας παρουσιάζει τα περισσότερα ανοικτά αυτοκίνητα της ελληνικής αγοράς.
Από ποιους παράγοντες εξαρτάται η απόλαυση της αυτοκίνησης; Οι επιδόσεις, η οδική συμπεριφορά, η σχεδίαση του αμαξώματος, το κύρος που αποπνέει η κάθε κατασκευή, η ποιότητα κάθε κατασκευής είναι παράγοντες οι οποίοι ανάλογα με την κατηγορία του εκάστοτε οχήματος θα καθορίσουν εν πολλοίς το πόσο απολαυστικό είναι αυτό. Υπάρχει όμως και ένας παράγοντας ο οποίος ανεξάρτητα από όλους τους παραπάνω μπορεί αυτόνομα να δώσει έναν ξεχωριστό χαρακτήρα σε ένα όχημα.
Πρόκειται για τη δυνατότητα ανοίγματος της οροφής, η οποία, όταν παρέχεται από ένα αυτοκίνητο, μετατρέπει ακόμη και τη μικρότερης διάρκειας βόλτα σε αξέχαστη εμπειρία. Τίποτε λιγότερο από αξέχαστη δε θα μπορούσε να είναι λοιπόν και η εμπειρία του φετινού “γύρου κάμπριο” ο οποίος αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του Auto Τρίτη και πραγματοποιήθηκε για όγδοη συνεχή χρονιά.
Προορισμός της εξόρμησης για το 2004 ήταν η Μύκονος, το διεθνώς διάσημο κυκλαδίτικο νησί. Σε ένα τέτοιο μέρος λοιπόν, το οποίο επιπρόσθετα διακρίνεται για τις όμορφες παραλίες του, τα πολυτελή ξενοδοχεία, εστιατόρια, καταστήματα κ.λπ. αλλά και τον έντονα κοσμοπολίτικο “αέρα” που του χαρίζουν κάθε χρόνο οι πολυάριθμοι διάσημοι επισκέπτες του, τα ανοικτά αυτοκίνητα της φετινής δοκιμής δεν είχαν κανένα πρόβλημα προσαρμογής αποδεικνύοντας ότι τα κάμπριο ταιριάζουν απόλυτα και συνδέονται άρρηκτα (σχεδόν ως συγγενικά στοιχεία) με κάθε πηγή ικανοποίησης. Ο φετινός “Γύρος” πραγματοποιήθηκε με 16 αυτοκίνητα, το μεγαλύτερο αριθμό συμμετοχών σε σχέση με κάθε άλλον, ενώ οι 17 άνθρωποι που έφεραν σε πέρας ακόμη ένα τέτοιο εγχείρημα κουράστηκαν μεν, το ευχαριστήθηκαν δε (οι σελίδες με τα παραλειπόμενα είναι ενδεικτικές). Από τα αυτοκίνητα του “γύρου” 10 είναι ρόουντστερ και 6 είναι τετραθέσια ενώ σε ό,τι αφορά τη μετάδοση της κίνησης (η οποία μπορεί να καθορίσει το χαρακτήρα του κάθε οχήματος) 8 είναι προσθιοκίνητα, 7 πισωκίνητα ενώ ένα είναι τετρακίνητο. Η συνολική αξία τους ξεπερνά τα 560.000 ευρώ ενώ η ιπποδύναμη των μηχανικών συνόλων βρίσκεται μόλις 10 ίππους κάτω από τους 2.500 (!). Το πιο προσιτό μοντέλο του φετινού “Γύρου Κάμπριο” είναι το Ford Streetka (17.900 ευρώ) ενώ το ακριβότερο είναι το Audi TT 3,2 Roadster (58.400 ευρώ). Καλή ανάγνωση... και “εις ανώτερα” το 2005.
Τα αυτοκίνητα του Γύρου • Audi TT Roadster 3,2 quattro
• ΒΜW Z4 2,5 SMG
• Chrysler Sebring Convertible 2,0
• Citroen C3 Pluriel 1,6 Sensodrive
• Fiat Barchetta
• Ford Streetka
• Honda S2000
• Mazda MX-5 1,8
• Mercedes SLK 200 Kompressor
• MG TF 115 80th Anniversary
• Peugeot 206 CC 1,6
• Peugeot 307 CC 2,0 (180 PS)
• Saab 9-3 Convertible 2,0T Aero
• Smart roadster Brabus
• Toyota MR2
• Volvo C70 Convertible 2,0T