ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  17/8/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/8/2004
Test mtx
Topless στο νησί των ανέμων
ROVER MG-TF 1,6 “80th Anniversary”
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Oμοναδικός εκπρόσωπος της μεγάλης βρετανικής σχολής των ρόουντστερ στο “γύρο κάμπριο” ήταν το MG TF. Μάλιστα, το όχημα το οποίο μας συνόδευσε στο “γύρο” έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον καθώς είναι η ειδική έκδοση με την οποία η Βρετανική φίρμα γιορτάζει τα 80 χρόνια ζωής της (συνοδεύεται από πιστοποιητικό γνησιότητας και ειδικό αριθμό σειράς). Τα γνωστά αισθητικά στοιχεία του TF λοιπόν όπως είναι το σφηνοειδές ρύγχος με τα μικρά και στρογγυλά φωτιστικά σώματα τοποθετημένα κάτω από διάφανο κάλυμμα, οι αεραγωγοί εμπρός από τους πίσω τροχούς για την ψύξη του κινητήρα καθώς και η μικρή μάσκα με δύο ζεύγη από γρίλιες συνοδεύονται από νέα και αρκετά διακριτικά διακοσμητικά όπως η επιγραφή “1924” και “2004” εκατέρωθεν του σήματος της MG στο πίσω μέρος. Η δε οροφή σε βαθύ κόκκινο χρώμα δημιουργεί μια πολύ όμορφη αντίθεση με το νέο μαύρο και μεταλλικό χρωματισμό του αμαξώματος, ο οποίος λανσάρεται ειδικά για την επετειακή έκδοση. Αντίστοιχες επεμβάσεις έχουν γίνει και στον εσωτερικό διάκοσμο χαρίζοντας στο TF μια πολύ ευχάριστη, εορταστική αύρα. Επιτυγχάνοντας τον στόχο της αισθητικής ικανοποίησης, περνάμε στο δεύτερο ζητούμενο το οποίο δεν είναι άλλο από την οδηγική αίσθηση. Η ανάρτηση του TF λοιπόν είναι αρκετά σφικτή ακόμη και στην έκδοση των 1,6 λίτρων που δοκιμάσαμε με αποτέλεσμα οι κλίσεις στις στροφές να είναι σχετικά μικρές αλλά να απορροφώνται πλημμελώς αρκετές από τις οδικές ανωμαλίες. Επίσης δεν είναι λίγες οι ταλαντώσεις και οι κραδασμοί οι οποίοι φτάνουν στο τιμόνι και το κάθισμα του οδηγού, στοιχεία τα οποία ίσως ενοχλήσουν σε μια πολύωρη διαδρομή στην εθνική οδό. Από την άλλη πλευρά βέβαια η σταθερότητα είναι πολύ ικανοποιητική σε ανοικτό δρόμο. Σε μια διαδρομή με στροφές υπάρχουν κάποιες τάσεις υπερστροφής ανάλογα με την πίεση που ασκείται στο πεντάλ του γκαζιού και ορισμένες φορές η εμφάνιση αυτής της αντίδρασης γίνεται σχετικά απότομα (όχι τόσο όσο στις πιο ισχυρές εκδόσεις του οχήματος) χωρίς πάντως το στοιχείο αυτό να ενοχλεί καθώς τόσο η ισχύς του μηχανικού συνόλου όσο και η ακριβής και καλή πληροφόρηση που παρέχει το σύστημα διεύθυνσης επιτρέπουν στον οδηγό να βγει με ασφάλεια από μια στροφή διορθώνοντας την τροχιά του TF. Διασκεδαστικό αποδείχτηκε λοιπόν το Βρετανικό όχημα και θα μπορούσε να αφήσει ακόμη καλύτερες εντυπώσεις εάν τα δύο αριστερά πεντάλ είχαν καλύτερη αίσθηση καθώς το μεν του συμπλέκτη είναι πολύ βαρύ και δύσχρηστο σε αστικές συνθήκες, το δε του φρένου είναι σκληρό και δεν εμπνέει τόση σιγουριά παρά το γεγονός ότι η πέδηση επιτυγχάνεται αποτελεσματικά και έγκαιρα.
Κινητήρας
O κινητήρας του MG TF είναι τετρακύλινδρος σε σειρά με 16 βαλβίδες και δύο εκκεντροφόρους τοποθετημένους επικεφαλής. Η θέση του βρίσκεται εγκάρσια και πίσω από τις πλάτες των δύο καθισμάτων του οχήματος καθιστώντας τον ευχάριστο ήχο του συνέχεια αισθητό. Το εν λόγω μηχανικό σύνολο είναι αρκετά εύστροφο και έχει ικανοποιητικό τράβηγμα ειδικά από τις μεσαίες στροφές και πάνω καθώς οι ρυθμοί περιστροφής μπορούν να ανέβουν αρκετά πάνω από τις 6.000 σ.α.λ.. Οι επιδόσεις που προσφέρει είναι αρκετά καλές και κυρίως στην επιτάχυνση από στάση με αποτέλεσμα οι μετακινήσεις να γίνονται αρκετά σβέλτα.
Εσωτερικό
Όμορφο και με σαφή σπορτίφ “αέρα” είναι το εσωτερικό του MG TF.
Στο εσωτερικό το MG TF αρχικά εντυπωσιάζει διότι η προσθήκη επενδύσεων αλουμινίου στην κεντρική κονσόλα, το τιμόνι, στο εσωτερικό των θυρών καθώς και στο χειρόφρενο τον επιλογέα του κιβωτίου δημιουργούν μια όμορφη εικόνα μαζί με το λευκό φόντο στον πίνακα οργάνων, τις δίχρωμες επενδύσεις των καθισμάτων και των θυρών και τα αρκετά μαλακά υλικά που χρησιμοποιούνται στο ταμπλό. Από την άλλη πλευρά οι μοχλοδιακόπτες πίσω από το τιμόνι καθώς και ορισμένα χειριστήρια στην κεντρική κονσόλα δείχνουν αρκετά γερασμένα ενώ υπάρχουν αρκετές ατέλειες στον τομέα της εργονομίας και του φινιρίσματος. Η θέση οδήγησης είναι χαμηλά τοποθετημένη όπως και το τιμόνι παρά το ότι ρυθμίζεται καθ’ ύψος. Οι χώροι είναι ικανοποιητικοί για τα δεδομένα της κλάσης.
Μας άρεσε
Η εξωτερική σχεδίαση και οι χρωματικοί συνδυασμοί της επετειακής έκδοσης, η βελτιωμένη οδική συμπεριφορά σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν, η διακόσμηση του εσωτερικού.
Δε μας άρεσε
Το εσωτερικό το οποίο δείχνει σχετικά γερασμένο, ορισμένες ατέλειες στο φινίρισμα, ο βαρύς συμπλέκτης και ο αρκετά δύστροπος επιλογέας του κιβωτίου.

 
 Γύρος cabrio Μύκονος 2004
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Audi TT 3,2 Roadster
ΒΜW Z4 2,5 SMG
Chrysler Sebring 2,0 Convertible
Citroen C3 Pluriel 1,6
Fiat Barchetta
Ford Streetka
Honda S2000
Mazda MX-5 1,8
Mercedes SLK 200 Kompressor
Peugeot 307 CC 2,0
Peugeot 206 CC 1,6
ROVER MG-TF 1,6 “80th Anniversary”
Saab 9-3 Convertible Aero
Smart roadster Brabus
Toyota MR2
Volvo C70 Convertible 2,0T