Tο ανοικτό Volvo C70 είναι ένα από τα μεγαλύτερα και πιο πολυτελή οχήματα τα οποία συμμετείχαν στο φετινό “γύρο κάμπριο”. Παρά τη λιτότητα της σχεδίασής του με τις ευθείες καθαρές γραμμές και τα σχεδόν παραλληλόγραμμα φωτιστικά σώματα στο εμπρός μέρος, το όχημα της Σουηδικής εταιρείας-μέλους του ομίλου της Ford εντυπωσιάζει στο πέρασμά του. Οι γενναιόδωρες εξωτερικές διαστάσεις του χαρίζουν ένα αρχοντικό ύφος και ένα υψηλό πρεστίζ, στοιχείο άλλωστε συνυφασμένο με το όχημα Volvo ανεξαρτήτως τύπου οχήματος. Το πίσω μέρος το οποίο είναι σχετικά ανυψωμένο σε σχέση με το εμπρόσθιο διαθέτει περισσότερες καμπύλες και “απαλές” γραμμές ενώ τα φωτιστικά σώματα είναι συγκρατημένα και κομψά από πλευράς αισθητικής όσο και τα εμπρόσθια. Πρόκειται λοιπόν για ένα αρκετά ισορροπημένο σχεδιαστικά σύνολο το οποίο παρά το μέγεθός του ταίριαξε με τα “χρώματα” της Μυκόνου και τον κοσμοπολίτικο “αέρα” του νησιού.
Οι τέσσερις και πλέον επιβάτες οι οποίοι μπορούν να φιλοξενηθούν στο εσωτερικό του ανοικτού C70 απολαμβάνουν υψηλό επίπεδο ευρυχωρίας, ηχομόνωση που καθιστά την ατμόσφαιρα ήσυχη αλλά και πολύ καλή άνεση από την ανάρτηση. Η τελευταία έχει ρυθμιστεί προφανώς με γνώμονα την ξεκούραστη μετακίνηση των επιβατών εντός και εκτός πόλης, γεγονός το οποίο βεβαίως αντικατοπτρίζεται στην αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός.
Οι κλίσεις στις στροφές είναι έντονες ενώ η όχι τόσο υψηλή ακαμψία του πλαισίου προσδίδει στο όχημα μια νωχελικότητα κατά την κίνηση σε δρόμο με διαδοχικές στροφές. Η σταθερότητα είναι ικανοποιητική, όμως γίνεται γρήγορα αντιληπτό ότι δεν πρόκειται για σπορ όχημα αλλά για μια πρόταση η οποία ενδείκνυται για μεγάλα, γρήγορα και άνετα ταξίδια κατά κύριο λόγο. Το σύστημα διεύθυνσης βρίσκεται στο ίδιο “μήκος κύματος” όντας αρκετά ελαφρύ. Πάντως ο δίλιτρος turbo κινητήρας των 163 ίππων δηλώνει πάντα παρών όταν ο οδηγός ζητήσει αποθέματα ισχύος και το αποτέλεσμα είναι να καθίσταται εύκολη υπόθεση κάθε απόπειρα προσπεράσματος.
Κινητήρας
Ο τετρακύλινδρος turbo κινητήρας των 2,0 λίτρων και 163 ονομαστικών ίππων που διαθέτει η μία έκδοση του Volvo C70 εμφανίζει μέτρια ελαστικότητα στις χαμηλές στροφές όπως τα περισσότερα υπερτροφοδοτούμενη μηχανικά σύνολα.
Από το μεσαίο φάσμα περιστροφής και πάνω αποκαλύπτει όμως το καλό του πρόσωπο με τη μορφή αρκετά μεστής δύναμης και τραβήγματος που γεμίζει σιγουριά τον οδηγό.
Οι επιδόσεις είναι πολύ καλές παρά το βάρος του αμαξώματος το οποίο υπερβαίνει τα 1.500 κιλά. Το χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων από πλευράς κλιμάκωσης συνάδει με τον χαρακτήρα του κινητήρα αν και σε γρήγορες αλλαγές δε νιώθει ιδιαίτερα “άνετα”.
Εσωτερικό
Πολυτελές και ποιοτικό είναι το εσωτερικό του Volvo C70.
Στο εσωτερικό του Volvo είναι διάχυτος ο “αέρας” της πολυτέλειας τόσο λόγω των μαλακών σε υφή πλαστικών που καλύπτουν το ταμπλό, όσο και από τους όμορφους χρωματικούς συνδυασμούς του ανοικτού και σκούρου μπεζ καθώς και του καφέ λόγω των πολλών ξύλινων επενδύσεων στην κεντρική κονσόλα και το τιμόνι. Τα μαλακά και ιδιαίτερα πλατιά καθίσματα συμβάλλουν στη διαμόρφωση ενός υψηλού επιπέδου άνεσης.
Όπως προαναφέραμε η ακαμψία και στιβαρότητα του πλαισίου δε βρίσκονται σε επίπεδο τέτοιο ώστε να εκλείπουν οι ταλαντώσεις και οι δονήσεις από το εσωτερικό όμως ακόμη και σε πολύωρη διαδρομή οι επιβάτες δε θα νιώσουν κούραση. Οι χώροι είναι υπεραρκετοί για τέσσερις επιβάτες ενώ καλός σε μέγεθος είναι ο χώρος αποσκευών.
Μας άρεσε
Η “δωρική” σχεδίαση του αμαξώματος, η άνετη μεταφορά τεσσάρων επιβατών, ο πολυτελής διάκοσμος και ο εξοπλισμός.
Δε μας άρεσε
Η περιορισμένη στρεπτική ακαμψία, η μεταφορά δονήσεων στο τιμόνι, το εσωτερικό (παρά την πολυτέλειά του) δείχνει κάπως ξεπερασμένο.