ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  17/8/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/8/2004
Test mtx
Topless στο νησί των ανέμων
Mercedes SLK 200 Kompressor
Τεχνικά χαρακτηριστικά
H δεύτερη γενιά στην ιστορία της SLK ξεκίνησε την εμπορική της πορεία μέσα στο 2004 και έχει ήδη δείξει ότι μπορεί να συνεχίσει επάξια την επιτυχημένη καριέρα του αρχικού μοντέλου. Βασικοί πόλοι έλξης στη δεύτερη γενιά του ρόουντστερ της Mercedes είναι αναμφίβολα η υιοθέτηση ενός πολύ “αθλητικού” σχεδιαστικού προφίλ και οι πολλές παραπομπές στην αγωνιστική κληρονομιά της Γερμανικής εταιρείας όπως αυτές γίνονται αντιληπτές μέσω του γενικά σφηνοειδούς σχήματος και φυσικά του προτεταμένου ρύγχους με το μεγάλο αστέρι, το οποίο φέρνει άμεσα στο νου τα μονοθέσια με τα οποία η φίρμα συμμετέχει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1. Πολύ εντυπωσιακά είναι τα φωτιστικά σώματα τόσο στο εμπρός (όπου έχουν σχήμα αντεστραμμένης σταγόνας), όσο και στο πίσω μέρος όπου η τοποθέτηση φωτιστικών σωμάτων με LEDs δημιουργεί μια πολύ όμορφη εικόνα ειδικά κατά τις νυχτερινές ώρες. Εξίσου όμορφο είναι και το εσωτερικό της νέας SLK, η οποία με τη συνολική σχεδιαστική της ταυτότητα κερδίζει σχόλια ενθουσιασμού όπου κι αν βρεθεί. Πολύ ευχάριστο στην όψη είναι λοιπόν το εν λόγω ανοικτό όχημα της Mercedes και δε θα μπορούσε παρά να προσφέρει ισόποση ικανοποίηση και στον οδηγό. Όπως όλα τα οχήματα της εταιρείας έτσι και η SLK κινείται με έναν αρχοντικό τρόπο στο δρόμο εμφανίζοντας ένα πολύ σίγουρο πάτημα και σημαντικά αυξημένη ακαμψία και στιβαρότητα σε σχέση με το όχημα που αντικατέστησε. Διάφορες επεμβάσεις στο σύστημα διεύθυνσης και ανάρτησης χαρίζουν αξιοσημείωτη σταθερότητα στο εθνικό οδικό δίκτυο. Το τιμόνι έχει καλή αίσθηση και είναι ιδιαίτερα ακριβές. Σε δρόμο με στροφές και με το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας πλήρως ενεργοποιημένο η SLK μπορεί να κινηθεί πολύ γρήγορα καθώς δε θα προβληματίσει με την υποστροφή που εύλογα αναζητά να εμφανιστεί αλλά διακόπτεται σχεδόν εν τη γενέσει της. Όταν το ESP είναι στη θέση OFF, η υπερστροφή εμφανίζεται γρήγορα και ανάλογα με την πίεση που ασκείται στο πεντάλ μπορεί να ξαφνιάσει τον οδηγό. Ο κινητήρας των 1,8 λίτρων και 163 ονομαστικών ίππων διαθέτει μηχανικό υπερσυμπιεστή και ορισμένες φορές η απόδοση της ισχύος είναι κάπως βίαιη απαιτώντας έτσι εξοικείωση σε αυτές τις συνθήκες οδήγησης. Το τιμόνι πάντως έχει πολύ βελτιωμένη αίσθηση και επιτρέπει την έγκαιρη διόρθωση της πορείας καθιστώντας την SLK αρκετά διασκεδαστική. Τα δε φρένα έχουν εξαιρετική απόδοση ανεξάρτητα από την πίεση που δέχονται.
Κινητήρας
Ο γνωστός από άλλα μοντέλα της Mercedes τετρακύλινδρος, 16βάλβιδος, με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής κινητήρας των 1,8 λίτρων και 163 ονομαστικών ίππων συναντάται και στη δεύτερη γενιά της SLK. Χάρη στη συνδρομή μηχανικού υπερσυμπιεστή (Kompressor) η ισχύς αποδίδεται δυναμικά ειδικά από τις μεσαίες στροφές και πάνω καθώς σε χαμηλούς ρυθμούς περιστροφής υπάρχει μια ελαφρά υστέρηση. Η μετάδοση της κίνησης γίνεται παραδοσιακά στους πίσω τροχούς μέσω χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων το οποίο έχει καλή κλιμάκωση. Οι επιταχύνσεις εν κινήσει (60-100 χλμ/ώρα και 80-120 χλμ/ώρα) είναι καλές με 5η και 6η σχέση και πολύ καλές με 4η και 5η σχέση.
Εσωτερικό
Εντυπωσιακή όσο και εξωτερικά είναι η SLK στο εσωτερικό της.
Οι άριστοι συνδυασμοί υλικών και χρωμάτων είναι οι μεγάλοι πρωταγωνιστές με μαλακά πλαστικά να συναντώνται ακόμη και σε “κρυφά” σημεία του ταμπλό. Η σχεδίαση και η διακόσμηση του εσωτερικού είναι εξίσου εντυπωσιακές με του αμαξώματος και κυρίαρχα στοιχεία είναι τα δύο στρογγυλά τμήματα του πίνακα οργάνων. Απόλυτα θετικά σχόλια αποσπούν και τα καθίσματα για το σχήμα και τη στήριξη που προσφέρουν. Ο εξοπλισμός είναι πλήρης σε όλους τους τομείς ενώ η γενικότερη ατμόσφαιρα στην καμπίνα είναι γαλήνια χωρίς να διεισδύουν οι εξωτερικοί θόρυβοι.
Μας άρεσε
Η εντύπωση που προκαλεί στους περαστικούς η σχεδίαση, η θέση οδήγησης και το κάθισμα, η ποιότητα κατασκευής της οροφής.
Δε μας άρεσε
Διατηρεί ορισμένες απότομες αντιδράσεις (χωρίς ESP εννοείται) όπως και το προγενέστερο μοντέλο, η μέτρια ελαστικότητα του μοτέρ στις χαμηλές στροφές.

 
 Γύρος cabrio Μύκονος 2004
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Audi TT 3,2 Roadster
ΒΜW Z4 2,5 SMG
Chrysler Sebring 2,0 Convertible
Citroen C3 Pluriel 1,6
Fiat Barchetta
Ford Streetka
Honda S2000
Mazda MX-5 1,8
Mercedes SLK 200 Kompressor
Peugeot 307 CC 2,0
Peugeot 206 CC 1,6
ROVER MG-TF 1,6 “80th Anniversary”
Saab 9-3 Convertible Aero
Smart roadster Brabus
Toyota MR2
Volvo C70 Convertible 2,0T