ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  17/8/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/8/2004
Test mtx
Topless στο νησί των ανέμων
Audi TT 3,2 Roadster
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Το Audi TT είναι αναμφίβολα ένα από τα πιο επιθυμητά ανοικτά αυτοκίνητα της αγοράς διότι έχει αποδείξει πολλάκις από την πρώτη στιγμή που εμφανίστηκε ότι μπορεί να γοητεύσει τόσο με την εξωτερική του εμφάνιση όσο και με την αίσθηση που προσφέρει κατά την οδήγησή του. Το καμπυλόγραμμο και επιβλητικό (παρά τις σχετικά μικρές εξωτερικές διαστάσεις του) αμάξωμά του αποτελεί πλέον σημείο αναφοράς για την Audi συνολικά ως εταιρεία καθώς καταφέρνει με μεγάλη ευκολία να μεταδώσει στον εξωτερικό παρατηρητή "κύματα" δυναμισμού, κομψότητας και απόλυτα ξεχωριστής αισθητικής. Ενδεικτικό της αξίας του είναι επίσης το γεγονός ότι η γκάμα του ΤΤ αποκτά ανά κάποια χρονικά διαστήματα νέες εκδόσεις, κινητήρες και εξοπλιστικά στοιχεία, όμως δεν έχει υποστεί την παραμικρή αισθητική διαφοροποίηση. Η δε προσθήκη της κορυφαίας έκδοσης των 3,2 λίτρων γίνεται σε μια περίοδο (μέσα στο 2004) όπου το ΤΤ βρίσκεται στην πλήρη ωρίμανσή του ως προϊόν και, όπως είναι αναμενόμενο, ο συνδυασμός των 250 ίππων με το γνωστό για την ακαμψία του πλαίσιο και το πολύ καλό σε αίσθηση τιμόνι αποδεικνύεται καυτός. Ο κινητήρας έχει αστείρευτη δύναμη και συνδυάζεται ονειρικά με το κιβώτιο DSG το οποίο με τις τόσο γρήγορες αλλαγές σχέσεων παρέχει εντυπωσιακά γρήγορη επιτάχυνση και δυνατότητα για πολύ ασφαλή προσπεράσματα και γρήγορες μετακινήσεις. Χάρη στο σύστημα τετρακίνησης quattro αλλά και στη λειτουργία του ESP η οδική συμπεριφορά του ΤΤ 3,2 Roadster είναι κατά βάση ουδέτερη σε συνάρτηση πάντα και με την ποιότητα του οδοστρώματος. Όταν το ESP απενεργοποιηθεί, το όχημα δε χάνει μεγάλο ποσοστό από την ουδετερότητα αυτή, γεγονός αξιοσημείωτο. Ωστόσο, οι τάσεις υποστροφής είναι αυξημένες ενώ και η υπερστροφή πλέον είναι πιο εύκολο να προκληθεί (με βίαιη επιβράδυνση μέσα σε μια στροφή) αν και πάλι αμφότερα τα φαινόμενα δεν αγχώνουν τον οδηγό ο οποίος ελέγχει άμεσα την κατάσταση με το πολύ καλό σε αίσθηση τιμόνι. Συνολικά, η σταθερότητα του ΤΤ και η αίσθηση ασφάλειας που προκαλεί στους δύο επιβαίνοντες σε κάθε είδους δρόμο είναι τέτοια ώστε ο οδηγός να πρέπει να κινηθεί υπερβολικά (και σίγουρα αντικοινωνικά) γρήγορα για να... κατανοήσει ότι κινείται γρήγορα.
Κινητήρας
Έπειτα από τις διθυραμβικές κριτικές που έχουν εισπράξει κατά καιρούς οι μέχρι πρότινος τρεις εκδοχές του ανοικτού ΤΤ (όλες αποκλειστικά με ισάριθμες παραλλαγές του γνωστού, πενταβάλβιδου κινητήρα των 1,8 λίτρων με turbo) η οδηγική γνωριμία και δοκιμή της έκδοσης των 3,2 λίτρων συνιστά οπωσδήποτε μια πρόκληση. Το βάθος των αποθεμάτων ισχύος γίνεται άμεσα αισθητό παρά την ελαφρά υστέρηση στην απόκριση του γκαζιού στις χαμηλές σ.α.λ.. Το εξατάχυτο κιβώτιο DSG με τους δύο συμπλέκτες είναι ίσως μεγαλύτερος πρωταγωνιστής από το ίδιο το μοτέρ καθώς φροντίζει για τη μεταφορά της δύναμης στους τροχούς με έναν πρωτόγνωρα γρήγορο τρόπο. Η λειτουργία του είναι πολύ καλή είτε ως σειριακό, είτε ως αυτόματο, είτε με τη χρήση των χειριστηρίων πίσω από το τιμόνι ή και στο mode "S".
Εσωτερικό
Χωρίς ιδιαίτερες σχεδιαστικές εξάρσεις αλλά με κορυφαία ποιότητα το εσωτερικό του Audi ΤΤ Roadster αφήνει πολύ καλές εντυπώσεις.
Στον εσωτερικό χώρο του κορυφαίου ανοικτού TT η εικόνα είναι γνωστή καθώς δεν υπάρχουν αλλαγές σε σχέση με τις μικρότερης ιπποδύναμης εκδόσεις. Οι ελαφρώς αυξημένες μεταλλικές επενδύσεις σε κάποια σημεία δεν αρκούν για να διαφοροποιήσουν αυτό το ΤΤ από τα πιο "ταπεινά" αδέλφια του, κάτι που τελικά ίσως να μην είναι και τόσο απαραίτητο καθώς τα απαραίτητα χαρακτηριστικά ενός Audi (δηλαδή στιβαρότητα, προσεγμένη συναρμολόγηση, απουσία τριγμών και κορυφαίο φινίρισμα) δίνουν και εδώ το δυναμικό παρών. Ο εξοπλισμός άνεσης είναι πολύ καλός ενώ οι χώροι είναι ικανοποιητικοί τόσο για τους δύο επιβαίνοντες όσο και για τις αποσκευές τους. Η τιμή είναι σχετικά υψηλή αλλά δικαιολογείται απόλυτα.
Μας άρεσε
Η λειτουργία και ο ήχος του κινητήρα, η "ζωώδης" ορμή με την οποία επιταχύνει το όχημα, η λειτουργία του κιβωτίου ταχυτήτων.
Δε μας άρεσε
Θα θέλαμε να είχε περισσότερες αισθητικές αλλαγές οι οποίες θα το έκαναν πιο ξεχωριστό σε σχέση με τα πιο "ταπεινά" ΤΤ.

 
 Γύρος cabrio Μύκονος 2004
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Audi TT 3,2 Roadster
ΒΜW Z4 2,5 SMG
Chrysler Sebring 2,0 Convertible
Citroen C3 Pluriel 1,6
Fiat Barchetta
Ford Streetka
Honda S2000
Mazda MX-5 1,8
Mercedes SLK 200 Kompressor
Peugeot 307 CC 2,0
Peugeot 206 CC 1,6
ROVER MG-TF 1,6 “80th Anniversary”
Saab 9-3 Convertible Aero
Smart roadster Brabus
Toyota MR2
Volvo C70 Convertible 2,0T