Tο Honda S2000 αποτελεί μια εντυπωσιακή επίδειξη της μηχανολογικής και τεχνολογικής κουλτούρας της Ιαπωνικής εταιρείας ενσωματώνοντας ορισμένα πολύ εντυπωσιακά στοιχεία. Η εξωτερική σχεδίαση απλώς υποδηλώνει και δε μαρτυρεί ξεκάθαρα το δυναμικό και σπορ χαρακτήρα της κατασκευής. Η γενική αισθητική είναι λιτή, όμως το σφηνοειδές εμπρός και το αντίστοιχα ελαφρώς ανασηκωμένο πίσω τμήμα του αμαξώματος αποπνέουν μια αίσθηση ιδιαίτερα επιβλητική. Τα φωτιστικά σώματα κυρίως στο εμπρός μέρος και λιγότερο στο πίσω μέρος είναι αρκετά εντυπωσιακά μετά και από τις επεμβάσεις ανανέωσης που δέχτηκε πρόσφατα το Ιαπωνικό όχημα. Σε ό,τι αφορά τις πλαϊνές επιφάνειες καμία σχεδιαστική έξαρση δε διαταράσσει την απλότητά τους με αποτέλεσμα να δείχνουν σχεδόν χυτές.
Στο εσωτερικό η εικόνα είναι αισθητά πιο καλλιεργημένη και έχει να επιδείξει ένα αρκετά πιο περίπλοκο σύνολο. Ο οδηγός που θα βρεθεί πίσω από το τιμόνι του S2000 θα εκτιμήσει αμέσως την έντονη ακαμψία και στιβαρότητα του πλαισίου αλλά και την αμεσότητα με την οποία μεταφέρονται στους εμπρός τροχούς οι εντολές του, μέσω του τιμονιού. Ένα ακόμη στοιχείο το οποίο κάνει γρήγορα αισθητή την παρουσία του είναι η υπερπληθώρα ισχύος.
Με δεδομένο ότι δεν υπάρχει κάποιο ηλεκτρονικό βοήθημα για τον έλεγχο της πρόσφυσης, ο οδηγός οφείλει να κινείται με καθαρές γραμμές σε ένα δρόμο με συνεχείς στροφές καθώς ακόμη και σε δρόμο με καλής ποιότητας άσφαλτο το πίσω μέρος δε διστάζει να ανοίξει την τροχιά του.
Συχνά η εμφάνιση της υπερστροφής είναι απότομη και απαιτείται από την πλευρά του οδηγού να είναι σε διαρκή εγρήγορση. Με όποιο τρόπο και να οδηγηθεί πάντως το S2000 η όλη διαδικασία είναι απολαυστική, καθώς το σύστημα διεύθυνσης είναι γρήγορο και ακριβές όσο χρειάζεται για να γίνονται έγκαιρα όλες οι διορθώσεις της πορείας ενώ η άμεση παροχή ισχύος και ο εξαιρετικός σε μέγεθος και αίσθηση "κουμπώματος" επιλογέας του κιβωτίου αποτελούν μια συνεχή πρόκληση για άσκηση περαιτέρω πίεσης. Στον εθνικό δρόμο το S2000 "μαζεύει" πολύ γρήγορα υψηλές ταχύτητες κίνησης ενώ συχνά ο οδηγός κοιτώντας περισσότερο την τρελή πορεία του στροφόμετρου έως και αρκετά πάνω από τις 8.000 σ.α.λ. μπορεί να χάσει την αυτοσυγκέντρωσή του και να μην καταλάβει με πόσο πολλά χλμ/ώρα κινείται κάθε φορά.
Κινητήρας
Πρόκειται για έναν από τους πιο εντυπωσιακούς κινητήρες της αγοράς, κάτι που αποδεικνύεται περίτρανα από την ειδική απόδοση των 120 ίππων/λίτρο που εμφανίζει το συγκεκριμένο μοτέρ της Honda.
Ισχύ 240 ίππων από χωρητικότητα 1.997 κ.εκ. έχει στη διάθεσή του ο οδηγός λοιπόν ενώ το βασικό χαρακτηριστικό της λειτουργίας του μηχανικού συνόλου είναι η απροβλημάτιστη λειτουργία του αρκετά πάνω από τις 8.000 σ.α.λ. με μια "έκρηξη" απόδοσης να εμφανίζεται περίπου κοντά στις 5.000-6.000 σ.α.λ.
Τόσο η ευστροφία του όσο και ο ήχος που παράγει γοητεύουν σχεδόν ισόποσα.
Εσωτερικό
Το εσωτερικό είναι πολύ ιδιόμορφο από πλευράς
αισθητικής αλλά και πολύ στιβαρό και ποιοτικό.
Τα χειριστήρια του ηχοσυστήματος και του κλιματισμού είναι ουσιαστικά χωρισμένα αριστερά και δεξιά πίσω από το τιμόνι σε θέσεις οι οποίες ξενίζουν και απαιτούν κάποιο χρονικό διάστημα εγκλιματισμού. Τόσο για τα υλικά όσο και για τη γενικότερη ποιότητα κατασκευής και συναρμολόγησης η αξιολόγηση είναι απόλυτα θετική. Από πλευράς χώρων η καμπίνα έχει αρκετά περιορισμένο πλάτος, κάτι που πάντως δεν ενοχλεί υπέρμετρα ή τουλάχιστον όχι τόσο όσο οι λίγοι σε αριθμό χώροι για μικροαντικείμενα. Η ατμόσφαιρα στο εσωτερικό από πλευράς ηχομόνωσης είναι αρκετά ευχάριστη.
Μας άρεσε
Η αίσθηση ότι οδηγείς ένα όχημα ασύγκριτα προηγμένο τεχνικά, η θέαση του δείκτη του στροφόμετρου πάνω από τις 8.000 σ.α.λ.
Δε μας άρεσε
Ο πίνακας οργάνων δείχνει ολίγον "μπερδεμένος", οι θέσεις ορισμένων χειριστηρίων στο ταμπλό, οι περιορισμένοι χώροι για μικροαντικείμενα.