Η Peugeot είναι μία από τις πρώτες εταιρείες οι οποίες εξερεύνησαν ήδη από τις αρχές του 20ού αιώνα τις εφαρμογές μιας σκληρής αναδιπλούμενης οροφής. Η δυνατότητα μετατροπής ενός οχήματος από κουπέ σε κάμπριο μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα συνηθιζόταν να συνοδεύει μόνο πολύ ακριβές κατασκευές, όμως το λανσάρισμα του Peugeot 206 CC άνοιξε ουσιαστικά το δρόμο για την καθιέρωση αυτής της τεχνοτροπίας και σε κλάσεις σημαντικά πιο προσιτών οχημάτων.
Η σχεδίαση ακολουθεί τα χνάρια του κανονικού 206, όμως η πιο κυρτή καμπύλη γραμμή της οροφής και το ευδιάκριτο πίσω τμήμα (σαν ξεχωριστός όγκος στο αμάξωμα) συνθέτουν μια εικόνα πολύ κομψή και χαριτωμένη η οποία ταυτόχρονα είναι και ελαφρώς πιο δυναμική σε σχέση με τις “απλές” χάτσμπακ εκδοχές του οχήματος.
Στο εσωτερικό οι διαφορές είναι λιγότερες, όμως το 206 με το διττό χαρακτήρα εκπέμπει αρκετές δόσεις πολυτέλειας χάρη στο γεμάτο καμπύλες ταμπλό και τον πολύ όμορφα φωτισμένο πίνακα.
Η κίνηση στο δρόμο με ένα 206 Coupe Cabriolet είναι ιδιαίτερα ευχάριστη διότι ο χαρακτήρας του είναι προσανατολισμένος στην προσφορά υψηλού επιπέδου άνεσης. Αυτό μαρτυρεί η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης στην οποία οφείλεται η πολύ αποτελεσματική απορρόφηση των οδικών ανομοιομορφιών του οδοστρώματος. Η εμφάνιση ορισμένων κλίσεων στις στροφές είναι επίσης ένα βασικό γνώρισμα το οποίο όμως δε δυσαρεστεί τον οδηγό καθώς το όχημα είναι σταθερό και αρκετά ουδέτερο σε δρόμο με στροφές. Οι τάσεις υποστροφής κυμαίνονται σε λογικά πλαίσια για προσθιοκίνητο ενώ και ο έλεγχός τους είναι εύκολη υπόθεση χάρη στο καλό και σχετικά βαρύ τιμόνι. Η πρόκληση υπερστροφής είναι επίσης εφικτή με τιμονιά και άφημα του γκαζιού μέσα σε μια στροφή αν και το φαινόμενο αυτό δεν εμφανίζεται με τόση ευκολία όσο σε ένα τρίθυρο ή πεντάθυρο 206.
Εν κατακλείδι πρόκειται για μια πολύ τίμια πρόταση στην κατηγορία της η οποία θα μπορούσε να έχει και σαφή σπορτίφ χαρακτήρα εάν στοιχεία όπως η ανάρτηση και ο επιλογέας του κιβωτίου είχαν πιο σφικτή αίσθηση. Ο κινητήρας πάντως είναι αρκετά ισχυρός και ενδείκνυται για σβέλτες μετακινήσεις και άνετα ταξίδια.
Κινητήρας
O κινητήρας των 1,6 λίτρων με τον οποίο εφοδιάζεται κουπέ-κάμπριο όχημα της Peugeot στη βασική του έκδοση είναι 16βάλβιδος και αρκετά ισχυρός όπως δείχνει η σχετική δυναμομέτρησή του. Στην πράξη το εν λόγω μοτέρ είναι εύστροφο αν και θα θέλαμε περισσότερη ελαστικότητα σε χαμηλό φάσμα περιστροφής.
Η λειτουργία του είναι σαφώς πιο ευχάριστη όσο οι στροφές αυξάνονται και οι επιδόσεις ως φυσικό επακόλουθο είναι πολύ καλές. Το κιβώτιο έχει αρκετά καλή κλιμάκωση, όμως ο επιλογέας έχει αρκετά μακριές διαδρομές.
Εσωτερικό
Αρκετά ποιοτικό αλλά σίγουρα όμορφο είναι το
εσωτερικό του 206 CC.
Σχεδιαστικά το εσωτερικό του Peugeot 206CC είναι όμοιο με αυτό των “απλών” 206. Κυρίαρχα στοιχεία είναι οι καμπύλες γραμμές, ο όμορφος και έγχρωμος φωτισμός του πίνακα οργάνων καθώς και η μικρή οθόνη στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας. Τα υλικά στο ταμπλό είναι αρκετά σκληρά, ωστόσο είναι καλής ποιότητας. Η συναρμολόγηση είναι προσεγμένη και ορισμένοι τριγμοί που εμφανίζονται στο θάλαμο των επιβατών οφείλονται κατά κύριο λόγο στην εφαρμογή της οροφής και λιγότερο στη στιβαρότητα του ταμπλό. Το στοιχείο αυτό επηρεάζει κάπως την ατμόσφαιρα σε ένα μακρύ ταξίδι δείχνοντας ότι υπάρχουν αρκετά περιθώρια βελτίωσης στον τομέα της ακαμψίας.
Οι χώροι είναι γενικά ικανοποιητικοί αν και οι εμπρός επιβάτες πρέπει να συνηθίσουν τη μικρή απόσταση που χωρίζει τα κεφάλια τους από το πλαίσιο του παρμπρίζ ενώ η μεταφορά επιπλέον ατόμων στις πίσω θέσεις είναι μια δυνατότητα που υπάρχει μόνο “στα χαρτιά”. Πολύ καλός είναι ο χώρος αποσκευών με κλειστή την οροφή.
Μας άρεσε
Ο φιλικός οδηγικός χαρακτήρας, η αίσθηση του τιμονιού, η εξωτερική σχεδίαση.
Δε μας άρεσε
Η εμφάνιση ορισμένων τριγμών, οι μόνο “κατ’ όνομα” χώροι για πλέον των 2 επιβάτες, η χαλαρή αίσθηση του επιλογέα, η μικρή απόσταση του πλαισίου του παρμπρίζ από τα κεφάλια των επιβατών.