Tο Chrysler Sebring είναι ένα από τα πιο δημοφιλή ανοικτά οχήματα με πολυάριθμους ιδιοκτήτες στη χώρα προέλευσής του αλλά και ικανοποιητικό αριθμό φίλων στη δική μας πλευρά του Ατλαντικού. Η σχεδίαση του εν λόγω οχήματος στηρίζεται σε μερικά από τα θεμελιώδη αμερικανικά αισθητικά πρότυπα και είναι "εξ ορισμού" εντυπωσιακή. Οι μεγάλες εξωτερικές διαστάσεις, το γεγονός ότι η θέση του οδηγού είναι πιο μπροστά από το κέντρο του αμαξώματος (με συνέπεια ολόκληρο το πίσω τμήμα του οχήματος να δείχνει πολύ μεγάλο) καθώς επίσης και το αρκετά σφηνοειδές σχήμα του εμπρόσθιου τμήματος δημιουργούν ένα σύνολο το οποίο μόνο απαρατήρητο δεν μπορεί να περάσει.
Για τις ανάγκες του φετινού "Γύρου" είχαμε στη διάθεσή μας την προσφάτως ανανεωθείσα εκδοχή του Sebring η οποία διαθέτει πλέον μια αρκετά πιο ογκώδη μάσκα και εμπρόσθια φωτιστικά σώματα με καμπύλο σχήμα στο κάτω τμήμα τους (στοιχείο που θυμίζει ελαφρώς την όχι τόσο γνωστή λιμουζίνα της εταιρείας, 300Μ). Στόχος του Sebring Convertible σύμφωνα με την Chrysler είναι να προσφέρει άνετες και στυλάτες μετακινήσεις σε τέσσερις ενήλικους επιβάτες και από αυτή την άποψη είναι απόλυτα επιτυχημένο.
Η ανάρτηση έχει μαλακή
ρύθμιση και απορροφά αρκετά εύκολα τις οδικές ανωμαλίες ενώ οι διαθέσιμοι χώροι είναι υπερεπαρκείς για τις ανάγκες τεσσάρων ατόμων.
Από την άλλη πλευρά οι κλίσεις στις στροφές είναι έντονες και σε συνδυασμό με την ελαφριά αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης δεν εμπνέουν τον οδηγό να ασκήσει πίεση και να αναζητήσει σπορτίφ στοιχεία για παράδειγμα σε ένα δρόμο με συνεχείς στροφές. Σε μια τέτοια περίπτωση το ανοικτό Sebring δε νιώθει ιδιαίτερα άνετα λόγω ορισμένων στρεβλώσεων που εμφανίζει το πλαίσιό του αλλά και εξαιτίας του όγκου του ο οποίος γίνεται αισθητός σε ένα επαρχιακό δίκτυο σαν το ελληνικό.
Βεβαίως η συμπεριφορά του είναι ασφαλής και οι αντιδράσεις του (κυρίως υποστροφικές) είναι εύκολα ελεγχόμενες, ωστόσο η αξία του συνολικά γίνεται καλύτερα κατανοητή σε ένα ταξίδι σε ανοικτό δρόμο όπου η σταθερότητα είναι πολύ καλή.
Ο επιλογέας έχει βολική λαβή αλλά είναι δύστροπος σε γρήγορες αλλαγές ενώ τα φρένα έχουν καλή απόδοση ακόμη και έπειτα από σκληρή χρήση.
Κινητήρας
Ο δίλιτρος κινητήρας με τον οποίο εφοδιάζεται το Sebring διαθέτει ονομαστική ισχύ 141 ίππων.
Η λειτουργία του τετρακύλινδρου μηχανικού συνόλου χαρακτηρίζεται από καλή ελαστικότητα από το μεσαίο φάσμα περιστροφής και πάνω ενώ είναι και αρκετά πολιτισμένο τουλάχιστον μέχρι τις υψηλές στροφές όπου πλέον ο παραγόμενος θόρυβος είναι ιδιαίτερα αισθητός.
Η συνεργασία με το χειροκίνητο κιβώτιο πέντε ταχυτήτων είναι καλή αν και μια σχετικά πιο πυκνή διάταξη των σχέσεων θα προσέδιδε περισσότερο "νεύρο" στο μηχανικό σύνολο και θα βελτίωνε τις επιταχύνσεις εν κινήσει.
Εσωτερικό
Εντυπωσιακό και πολυτελές είναι το εσωτερικό του Chrysler Sebring ενώ καλό είναι και το επίπεδο ποιότητάς του.
Οι δόσεις πολυτέλειας είναι αισθητές στο εσωτερικό του Sebring κάμπριο ενώ το ανοιχτόχρωμο ταμπλό και ορισμένες στυλιστικές λεπτομέρειες καθιστούν εμφανή την αμερικανική "ιθαγένεια" της κατασκευής. Πρωταγωνιστικό ρόλο διαδραματίζει ο πίνακας ελέγχου εμπρός από τον οδηγό με τα μεγάλα όργανα και τον αρκετά έντονο φωτισμό (όχι απαραίτητα ευχάριστο κυρίως λόγω του πρασινωπού χρώματός του). Τα πλατιά καθίσματα, οι μεγάλοι χώροι και ο πλούσιος εξοπλισμός δημιουργούν έναν ολοκληρωμένο θάλαμο επιβατών. Η ποιότητα της κατασκευής είναι καλή αν και συχνά οι ταλαντώσεις του αμαξώματος γίνονται αρκετά αισθητές.
Μας άρεσε
Οι χώροι, η εξωτερική σχεδίαση, η άνεση από την ανάρτηση, ο πλούσιος εξοπλισμός άνεσης.
Δε μας άρεσε
Το "έλλειμμα" στον τομέα της ακαμψίας, η ελαφριά αίσθηση του τιμονιού, ο σχετικά ασαφής επιλογέας, η οδική συμπεριφορά που δεν εμπνέει σπορτίφ αναζητήσεις, ο πράσινος φωτισμός του πίνακα οργάνων.