Χρησιμοποιώντας ως βάση τη γεμάτη καμπύλες γραμμές αισθητική του Κa, η Ford δημιούργησε ένα από τα πιο ευχάριστα ανοικτά αυτοκίνητα της αγοράς. Ο λόγος γίνεται φυσικά για το Streetka το οποίο προκαλεί αμέσως τα βλέμματα πάνω του χάρη στο πολύ επιθετικό και "θυμωμένο" look που του χαρίζουν οι οξείες γωνίες τόσο στα εμπρός όσο και στα πίσω φωτιστικά σώματα. Οι σχεδόν τριγωνικοί προβολείς ομίχλης οι οποίοι πλαισιώνουν έναν αρκετά μεγάλο αεραγωγό στον εμπρός προφυλακτήρα ταιριάζουν απόλυτα με το δυναμικό στυλ που εκφράζουν τα πολύ τονισμένα και αρκετά προεξέχοντα φτερά των τροχών. Αντίστοιχα, η αισθητική στον εσωτερικό χώρο είναι μεν αρκετά εμπνευσμένη, όμως επειδή προέρχεται αυτούσια από το κλασικό Ka δείχνει κάπως ξεπερασμένη.
Ο πραγματικά μεγάλος αριθμός των αρετών του Streetka αποκαλύπτεται κατά την κίνηση στο δρόμο όπου το σημαντικά ενισχυμένο πλαίσιο, τα αυξημένα μετατρόχια, η σφικτή ρύθμιση της ανάρτησης και το πολύ κοντό από πλευράς κλιμάκωσης κιβώτιο πέντε σχέσεων προκαλούν τον οδηγό να πιέσει το όχημα και να κινηθεί σβέλτα. Ο κινητήρας των 1,6 λίτρων αποδεικνύεται επαρκής για το στόχο που θέτει το Streetka (δηλαδή την οδηγική ευχαρίστηση) καθώς παρέχει πολύ καλές επιδόσεις.
Οι αντιδράσεις του ρόουντστερ της Ford ποικίλουν ανάλογα με την ποιότητα του οδοστρώματος και τις επιθυμίες του οδηγού. Σε δρόμο με καλή άσφαλτο το Streetka μπορεί να κινηθεί γρήγορα με βασική αντίδραση μια ελαφριά τάση υποστροφής, πολύ προοδευτική και εύκολα ελεγχόμενη. Σε μια πιο ολισθηρή διαδρομή το "ρεπερτόριο" περιλαμβάνει και εμφάνιση υπερστροφής (έπειτα από στιγμιαία ηθελημένη επιβράδυνση μέσα στη στροφή) η οποία είναι αρκετά διασκεδαστική καθώς το πολύ καλό σε αίσθηση τιμόνι και η δύναμη του κινητήρα δεν αφήνουν το φαινόμενο αυτό να εξελιχθεί δυσάρεστα. Επίσης, το σύστημα πέδησης στέκεται στο ύψος των περιστάσεων προσφέροντας έγκαιρη ακινητοποίηση του οχήματος. Υπάρχει βεβαίως ένα έλλειμμα στον τομέα της άνεσης από την πλευρά της ανάρτησης (στοιχείο το οποίο πάντως δεν ενοχλεί σε ένα ταξίδι) ενώ και τα επίπεδα θορύβου από τον κινητήρα είναι αρκετά υψηλά.
Κινητήρας
Ο κινητήρας του Streetka είναι οκταβάλβιδος με χωρητικότητα 1,6 λίτρων και ονομαστική ισχύ 95 ίππων. Η ευστροφία είναι το βασικό του γνώρισμα το οποίο μαζί με την πολύ κοντή κλιμάκωση των σχέσεων του κιβωτίου επιτρέπουν πλήρες αν και σχετικά σύντομο "γέμισμα" κάθε ταχύτητας. Οι επιδόσεις και ιδιαίτερα η ρεπρίζ με 4η σχέση είναι πολύ καλές. Από την άλλη πλευρά σε μια σχετικά χαμηλή ταχύτητα κίνησης (110-120 χλμ/ώρα με 5η) οι ρυθμοί περιστροφής είναι ήδη αρκετά υψηλά ώστε να προκαλείται μπάσος μεν αλλά πολύ αισθητός θόρυβος.
Εσωτερικό
Το εσωτερικό του Streetka είναι αρκετά ευχάριστο, κάτι που εν μέρει οφείλεται και στις διάφορες αλουμινένιες επενδύσεις.
Ολόκληρο το ταμπλό του Streetka έχει μεταφερθεί αυτούσιο από το "απλό" Ka. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν ορισμένα ευχάριστα σχεδιαστικά στοιχεία όπως η κεντρική κονσόλα σε σχήμα "σταγόνας" αλλά και κάποιες ατέλειες στο φινίρισμα. Επίσης ο πίνακας οργάνων είναι σκοτεινός και υποφωτισμένος, γεγονός που δεν αφήνει καλές εντυπώσεις. Οι χώροι για τους δύο επιβάτες είναι καλοί σε μέγεθος ενώ οι θήκες στο εσωτερικό των θυρών, οι οποίες μπορούν να φιλοξενήσουν και ποτήρια, αποδεικνύονται αρκετά χρήσιμες, καθώς κιόλας τη θέση του ντουλαπιού μπροστά από το συνδυασμό έχει πάρει μια μικρή θήκη.
Η θέση οδήγησης είναι καλή αν και είναι αισθητή η απουσία της ρύθμισης του τιμονιού.
Μας άρεσε
Η οδική συμπεριφορά, η αίσθηση του τιμονιού, ο ήχος του μοτέρ ειδικά κατά το άφημα του πεντάλ του γκαζιού, η αίσθηση του επιλογέα.
Δε μας άρεσε
Η σχέση τιμής/αξίας, το εσωτερικό το οποίο δείχνει παλιό, ο πίνακας οργάνων, οι περιορισμένοι χώροι για μικροαντικείμενα.