ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  17/8/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/8/2004
Test mtx
Topless στο νησί των ανέμων
Peugeot 307 CC 2,0
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Με το 307 CC, το δεύτερο όχημα της Peugeot το οποίο διαθέτει σκληρή αναδιπλούμενη οροφή, η κατασκευαστική αυτή επιλογή αναδεικνύεται σε ειδίκευση της Γαλλικής φίρμας. Στο 307 Coupe Cabrio η σχεδίαση είναι αισθητά διαφορετική σε σχέση με τις χάτσμπακ εκδοχές του μοντέλου και σίγουρα πιο καλλιεργημένη από ό,τι στο 206 CC έναντι των αμιγώς κλειστών αδελφών του. Στο εμπρόσθιο τμήμα του οχήματος η εικόνα είναι σχεδόν ίδια με αυτή των απλών 307. Ωστόσο, η μείωση στο ύψος της οροφής, οι πιο κυρτές κολόνες του εμπρός παρμπρίζ καθώς και η αρκετά μεγάλη αύξηση στο συνολικό μήκος κάνουν το 307 CC να ξεχωρίζει. Πολύ σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση της αισθητικής διαδραματίζει φυσικά το πίσω τμήμα του οχήματος όπου ο ξεχωριστός και ιδιαίτερα καμπυλόγραμμος τρίτος όγκος με την ελαφρά ακμή στο τελείωμά του είναι αρκετά εντυπωσιακός. Μαγνήτη για τα βλέμματα των εξωτερικών παρατηρητών αποτελούν βεβαίως τα πίσω φωτιστικά σώματα με κυψελοειδές κάλυμμα και έναν αρκετά μεγάλο αριθμό από LEDs. Από τις πρώτες κιόλας βόλτες με το δισυπόστατο Peugeot γίνεται αντιληπτή η μεγάλη ακαμψία του πλαισίου, απόρροια σημαντικών ενισχύσεων ειδικά κάτω από το δάπεδο του αυτοκινήτου. Εύλογα οι ταλαντώσεις και οι κραδασμοί που γίνονται αντιληπτοί από τον οδηγό είναι πολύ περιορισμένοι για όχημα αυτής της κατηγορίας, κάτι που άφησε θετικές εντυπώσεις. Ο συνδυασμός της ακαμψίας με τη σχετικά σφικτή ρύθμιση της ανάρτησης και τη θετική αίσθηση του τιμονιού έχει ως αποτέλεσμα η οδική συμπεριφορά να είναι πολύ καλή σε δρόμο με στροφές, εν μέρει εξαιτίας και του συστήματος ελέγχου της σταθερότητας το οποίο δεν απενεργοποιείται πλήρως. Τηρουμένων των αναλογιών πάντως η άνεση δεν περνά σε δεύτερο πλάνο και κυμαίνεται σε ικανοποιητικά επίπεδα. Σε ό,τι αφορά την κίνηση στον αυτοκινητόδρομο η σταθερότητα του 307 CC είναι πολύ καλή ακόμη και σε ταχύτητες κοντά στην τελική του. Οι αεροδυναμικοί θόρυβοι δε θα ενοχλήσουν σε ένα μεγάλο ταξίδι σε αντίθεση με το θόρυβο της κύλισης των ελαστικών ο οποίος σε δρόμο με σχετικά άγρια υφή είναι πολύ αισθητός.
Κινητήρας
Η έκδοση του 307 CC την οποία είχαμε στη διάθεσή μας για τις ανάγκες του “Γύρου” στη Μύκονο ήταν η κορυφαία της σειράς η οποία εφοδιάζεται με κινητήρα χωρητικότητας 2,0 λίτρων με ονομαστική ισχύ 180 ίππων και σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων. Το τράβηγμα του εν λόγω κινητήρα είναι θετικό χωρίς πάντως να εντυπωσιάζει στις χαμηλές στροφές. Αντίθετα όσο η βελόνα του στροφόμετρου ανεβαίνει, η επιτάχυνση είναι πολύ ικανοποιητική με συνέπεια το βαρύ αμάξωμα να κινείται αρκετά σβέλτα. Η αίσθηση του επιλογέα του πεντατάχυτου κιβωτίου είναι αρκετά καλή όπως και η κλιμάκωση των σχέσεων. Αισθητός είναι ο θόρυβος που παράγει το μοτέρ ειδικά σε υψηλούς ρυθμούς περιστροφής.
Εσωτερικό
Η εικόνα στο εσωτερικό του 307 CC είναι αρκετά εντυπωσιακή χάρη σε μικρές επεμβάσεις στον τομέα της διακόσμησης.
Το εσωτερικό του Peugeot 307 CC δε διαφέρει από τις υπόλοιπες εκδόσεις του σε ό,τι αφορά την ποιότητα και τη σχεδίαση. Με μικρές πάντως επεμβάσεις στον τομέα της διακόσμησης, όπως είναι η επένδυση στο χρώμα του αλουμινίου η οποία συναντάται στην κεντρική κονσόλα αλλά και στο τιμόνι, ο θάλαμος των επιβατών δείχνει πιο κομψός και πολυτελής. Το ίδιο θετικό αποτέλεσμα έχει και το λευκό φόντο στον πίνακα οργάνων. Τα υλικά είναι καλής ποιότητας και η συναρμολόγηση των επιμέρους τμημάτων είναι προσεγμένη. Ωστόσο, ορισμένες μικροατέλειες στο φινίρισμα δεν έχουν αποφευχθεί. Από πλευράς χώρων, τέσσερις επιβάτες μπορούν να ταξιδέψουν με το κουπέ-κάμπριο 307. Συμβιβασμοί θα είναι απαραίτητοι από όσους βρεθούν στο πίσω κάθισμα κυρίως λόγω του χώρου για τα πέλματα και τα γόνατά τους και λιγότερο για το κεφάλι τους. Ο χώρος αποσκευών έχει αρκετά μεγάλο μέγεθος με κλειστή την οροφή.
Μας άρεσε
Η εξωτερική σχεδίαση η οποία θυμίζει κόσμημα, οι ικανοποιητικοί χώροι για τέσσερις επιβάτες, η ακαμψία του πλαισίου.
Δε μας άρεσε
Ο κινητήρας δε “δείχνει” την ονομαστική ισχύ του στο δρόμο, ορισμένες ατέλειες στο φινίρισμα, ο χώρος για τα πόδια των πίσω επιβατών.

 
 Γύρος cabrio Μύκονος 2004
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Audi TT 3,2 Roadster
ΒΜW Z4 2,5 SMG
Chrysler Sebring 2,0 Convertible
Citroen C3 Pluriel 1,6
Fiat Barchetta
Ford Streetka
Honda S2000
Mazda MX-5 1,8
Mercedes SLK 200 Kompressor
Peugeot 307 CC 2,0
Peugeot 206 CC 1,6
ROVER MG-TF 1,6 “80th Anniversary”
Saab 9-3 Convertible Aero
Smart roadster Brabus
Toyota MR2
Volvo C70 Convertible 2,0T