" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η δοκιμή αυτή δεν έχει αμιγώς συγκριτικό χαρακτήρα, αλλά αποσκοπεί στην αξιολόγηση των μοντέλων περισσότερο στα πλαίσια λειτουργίας των κιβωτίων τους.

Το 8άρι αυτόματο κιβώτιο της BMW είναι το μοναδικό της κατηγορίας με τόσες πολλές σχέσεις.

3 premium μικρομεσαία...στον αυτόματο

Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/1/2012

Για τον οδηγό που δε θέλει να κάνει συμβιβασμούς σε ευκολία και επιδόσεις, υπάρχει μόνο ένας δρόμος. Αυτός των αυτόματων κιβωτίων των Alfa Romeo Giulietta, Audi A3 και BMW Σειρά 1.

 
Παλιότερα, το αυτόματο κιβώτιο είχε διαφορετικό status απΆ ό,τι σήμερα. Παλιά σήμαινε ακριβό αυτοκίνητο, με απαγορευτικό κόστος, μεγάλης κατηγορίας, με ράθυμη λειτουργία. Παλιά, τα αυτόματα κιβώτια ήταν μια συνήθεια για τα βαριεστημένα αμερικάνικα highways και ένας συμβιβασμός για τον ψαγμένο Ευρωπαίο οδηγό, αφού η λειτουργία τους ήταν συνυφασμένη με τις λίγες σχέσεις, τις θορυβώδεις αλλαγές και την αυξημένη κατανάλωση που προέκυπτε από τη βαριά κατασκευή, τις πολλές τριβές και τα πολλά σκορτσαρίσματα στις αλλαγές. Παλιά, οι λέξεις σπορ αυτοκίνητο και αυτόματο κιβώτιο δεν πήγαιναν μαζί. Με το πέρασμα του χρόνου όμως, το αυτόματο κιβώτιο έγινε από τους τομείς του αυτοκινήτου που επωφελήθηκαν τα μέγιστα από την εξέλιξη της τεχνολογίας, σχεδόν όσο και ο τομέας των κινητήρων. Η λειτουργία βελτιώθηκε, η κατανάλωση έπεσε, οι σχέσεις αυξήθηκαν, η ακρίβεια αναβαθμίστηκε, ο όγκος μίκρυνε, οι τριβές εξομαλύνθηκαν, αλλά πάνω απΆ όλα, η αίσθηση στην οδήγηση επανήλθε. Η τεχνολογία στα κιβώτια ακολούθησε κατά πόδας την τεχνολογία των αγώνων, και ειδικά της F1 που απαιτούσε αστραπιαίες αλλαγές και πολλές σχέσεις, με τον ελάχιστο δυνατό όγκο και βάρος. Σήμερα, η πραγματικότητα των κιβωτίων σημαίνει εξαιρετική απόδοση σε προσιτή τιμή και επιλογές για όλα τα γούστα. Ενδεικτικό της τάσης είναι τα μοντέλα της παρουσίασης που περιλαμβάνουν αυτόματα κιβώτια, 6, 7 και 8 σχέσεων, «απλής» τεχνοτροπίας, ή διπλού συμπλέκτη, με δυνατότητα χειροκίνητων αλλαγών, με ή χωρίς puddles στο τιμόνι. Για την ακρίβεια, εδώ εξετάζουμε την Alfa Giulietta με το νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων που συνδυάζεται με τον κινητήρα 1,4 MultiAir των 170 ίππων, το κλασσικό Audi A3 1,8 TFSI με το 7τάχυτο αυτόματο διπλού συμπλέκτη S Tronic και τη νέα BMW 118i, με 1.600άρη τούρμπο κινητήρα 170 ίππων και αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, που είναι και το μοναδικό στην κατηγορία. Η δοκιμή αυτή δεν έχει αμιγώς συγκριτικό χαρακτήρα, αλλά αποσκοπεί στην αξιολόγηση των μοντέλων περισσότερο στα πλαίσια λειτουργίας των κιβωτίων τους.

 

Πετάει η Supra; Πετάει!

Ντεμπούτο ως Stingray η νέα Corvette C8

Έλεγχος ΚΤΕΟ πριν τις διακοπές

Καλοκαιρινοί εχθροί. Μάθε & αντιμετώπισε!

Η κίνηση στους δρόμους

Ζευγάρι ή τετράδα;

Στο Ring το Opel Insignia facelift (+vid)

Δοκιμή: Honda Civic Sedan με 182 PS

Peugeot 208 GT-Line VS VW Polo R-Line

Με 7 διαφορετικές εκδόσεις το νέο Audi A3

Νέο χειροκίνητο κιβώτιο της VW δια χειρός SEAT

Πρώτη στα premium η Mercedes

PSA: 1,9 εκατ. πωλήσεις παγκοσμίως

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORDAdvertisement: Kuga SUV με επιτόκιο από 1%

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

MERCEDES: Γνώρισε τη νέα CLA Coupe. Η ζωή σου, οι κανόνες σου.

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Ιουλίου

RENAULT: CLIO από 10.990€ και ...θα σκάσει ο τζίτζικας που δεν μπορεί να το αποκτήσει. Εσύ όμως μπορείς!

περισσότερα »