" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

O 3κύλινδρος Ecoboost συναντάται σχεδόν σε όλη την γκάμα των μοντέλων της Ford. Από το μικρό Fiesta, έως και το μεσαίο Mondeo, χαρίζοντάς μάλιστα και τον τίτλο του μοναδικού μεσαίου με 1.000 κυβικά.

Ο 3κύλινδρος 1.000άρης της Toyota συναντάται στα Aygo και Yaris και ξεχωρίζει με την απόδοσή του και οικονομία στην πράξη.

Ο νέος τούρμπο 3κύλινδρος της Opel συναντάται κάτω από το καπό των Corsa και ADAM, ενώ σύντομα θα τον δούμε και στο Astra.

Ο εν λόγω κινητήρας κοσμεί τα περισσότερα μοντέλα της Ford (Fiesta, Focus, B-MAX, C-MAX και Mondeo) και στο καθένα χαρίζει κάτι το ξεχωριστό.

SEAT Mii 1,0 (60 & 75 PS): Mii στους περιορισμούς

Η πολιτισμένη λειτουργία και η χαμηλή κατανάλωση αποτελούν τα βασικά πλεονεκτήματα του 3κύλινδρου πετρελαιοκινητήρα του Hyundai i20.

Renault Twingo 0,9 TCe & 1,0 SCe & smart fortwo – forfour (61 & 71 PS): Και ατμόσφαιρα, και turbo

Γιατί τα 3κύλινδρα έγιναν η νέα μόδα

Διαβάστηκε από 20749 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/1/2015

Η νέα μόδα στην αυτοκίνηση είναι οι 3κύλινδροι κινητήρες, αφού όλο και περισσότεροι κατασκευαστές στρέφονται σε αυτούς. Δείτε πώς -με την απλή μέθοδο των τριών- καταφέρνουν να ρίξουν την κατανάλωση διατηρώντας ή και αυξάνοντας την απόδοση, όπως και μερικά από τα πιο hot 3κύλινδρα σύνολα της αγοράς.

 
Όταν πριν από μία 10ετία η Volkswagen παρουσίασε τον 1,4 ΤSI κινητήρα των 170 ίππων, έφερε τα πάνω κάτω στην αυτοκίνηση εισάγοντας μία νέα τάση, αυτή του downsizing, όπου με την προσθήκη του τούρμπο κατάφεραν οι τεχνικοί να μειώσουν κυβισμό και κατανάλωση και να βελτιώσουν την κατανάλωση καυσίμου.

Σήμερα, 10 χρόνια μετά, το downsizing έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας και το παιχνίδι μεταξύ των μηχανικών των εταιριών μεταφέρεται σε άλλο γήπεδο, σε αυτό του αριθμού των κυλίνδρων. Τόσο στους diesel, όσο και στους βενζινοκινητήρες και έτσι, από τους 4κύλινδρους περνάμε στους 3, καθώς όλο και περισσότερες είναι οι προτάσεις του είδους και συναντώνται σε όλες τις κατηγορίες, από τα μίνι, μέχρι και τα μεσαία ή ακόμη και τα supercar!

Πως όμως και γιατί γίνεται αυτό; Μόνο για την μείωση της κατανάλωσης; 3κύλινδρα μοτέρ υπήρχαν και πιο παλιά, όμως τα συναντούσες πρωτίστως στα μίνι, και προσπαθούσες να τα αποφύγεις λόγω του έντονου θορύβου και των κραδασμών τους. Σήμερα όμως;

Σήμερα, τα πράγματα είναι διαφορετικά. Οι κατασκευαστές έχουν καταφέρει να λύσουν το πρόβλημα της εξισορόπησης με την προσθήκη ειδικών αξόνων, χρησιμοποιούνται προηγμένα υλικά αλλά και τεχνολογίες για την καλύτερη θερμοδυναμική απόδοση των κινητήρων, ο ήχος έχει μεταμορφωθεί σε βελούδινο, ενώ λόγω και του χαμηλότερου βάρους τους, έχουν καταφέρει να μειώσουν αισθητά το βάρος των μοντέλων που εφοδιάζουν.
Δείτε παρακάτω, λοιπόν, μερικά από τα καλύτερα 3κύλινδρα σύνολα της αγοράς, όπως και ειδικές αναφορές στην τεχνολογία που συναντάς σε αυτά.

Ένας κύλινδρος λιγότερος = μειωμένο βάρος
Όπως γνωρίζουμε, το βάρος είναι σημαντικός παράγοντας στην κατανάλωση καυσίμου. Επομένως, με την απουσία του ενός κυλίνδρου, ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα είναι ο μικρότερος όγκος και βάρος που επιδρά θετικά τόσο στην κατανάλωση, όσο και στα οδηγικά χαρακτηριστικά του οχήματος.

 

Ένα τάμπλετ θα σου λύσει τα χέρια!

10 οφέλη από την εγκατάσταση LPG ή CNG

Γιατί δεν «κουμπώνουν» οι ταχύτητες;

Μπαίνει το ίδιο λάδι σε όλα τα αυτοκίνητα;

Η κίνηση στους δρόμους

48 ώρες στα Καλάβρυτα: Τι να κάνεις;

To τελευταίο teaser του νέου VW Golf

Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

Νέο concept φέρνει στο Τόκιο η Νissan

Δοκιμή: Nissan Qashqai 4Χ4

Αποκάλυψε το νέο πρωτότυπο του Mirai η Toyota

Tα 5 καλύτερα μικρά SUV στο φρενάρισμα

To νέο Toyota Υaris με «καλούδια» TRD

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »