15 φωτογραφίες »

O κινητήρας της Stelvio δίνει στο ιταλικό SUV καλύτερες επιδόσεις και μειωμένη κατανάλωση συγκριτικά.

Κινητήρες, οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας

68.336 Επισκέψεις στο άρθρο (7/3/2021)

Kινητήρες-Κιβώτια: Ισχυρά  σύνολα με προβάδισμα της Stelvio 
O κινητήρας της Stelvio είναι μεγαλύτερος σε χωρητικότητα (2,2 λτ. έναντι 2,0 λτ. του Q5), αποδίδοντας 6 ίππους περισσότερους, αλλά το βασικότερο, 70 Nm ροπής περισσότερα, διαθέσιμα από τις ίδιες στροφές. Αυτό σε συνδυασμό με το σημαντικά χαμηλότερο βάρος της (από τα χαμηλότερα στην κατηγορία), χαρίζουν στη Stelvio την υπεροχή στους τομείς των επιδόσεων και της κατανάλωσης συγκριτικά. Βέβαια από την πλευρά του το Q5, συνεπικουρικά του 2λιτρου TDI διαθέτει και ένα ήπια υβριδικό σύστημα 48 V, το οποίο ρίχνει την κατανάλωση εντός πόλης. Τα κιβώτια και στα δύο αυτοκίνητα είναι αυτόματα, 8 σχέσεων για τη Stelvio και 7άρι για το Q5.

Οδική συμπεριφορά: ¶νεση και ποιοτική κύλιση ή σπορ αίσθηση και αδρεναλίνη; 
Οδηγικά η Stelvio προσεγγίζει ένα σπορτίφ προφίλ γεγονός που αποτυπώνεται τόσο στον τρόπο που «πατάει» στο δρόμο, όσο και στην αίσθηση που μεταφέρει στον οδηγό της. Είναι σταθερή παντού και κρύβει αριστοτεχνικά τον όγκο της σε πιεσμένους ρυθμούς, με την ανάρτηση να μην επιτρέπει μεγάλες κλίσεις, αλλά και να ορίζει καλά επίπεδα άνεσης παρά την σφιχτή της ρύθμιση. Η αμεσότητα που την χαρακτηρίζει και η ακρίβεια στις «εντολές» του οδηγού της αποτελούν το βασικό της ατού έναντι των ανταγωνιστών της. Εφόσον το θελήσετε μπορείτε να παρέμβετε στην ανάρτηση, εστιάζοντας στην άνεση ή τον δυναμισμό, αλλάζοντας το dumping της ανάρτησης, μέσω του μπουτόν στην κεντρική κονσόλα, με το σύστημα τετρακίνησης Q4 all-wheel drive να μεταφέροντας τη ροπή μέχρι και το 50% στο εμπρός διαφορικό. Αντίθετα το Q5 δεν έχει αυτοσκοπό το οδηγικό fun to drive, παρόλο που θα μπορούσε στην επιλογή Sport και συνεπικουρούμενο από την τετρακίνηση, η οποία δουλεύει εξαιρετικά εξαφανίζοντας κάθε υποψία υποστροφής. Έχει τον τρόπο του όμως να σε μαγέψει μέσω της αποδοτικότητας της ανάρτησής του, ειδικά επιλέγοντας την έξτρα αερανάρτηση. Ενεργοποιώντας το drive mode Comfort, το Q5 «σιδερώνει» κάθε ανωμαλία δίνοντας την αίσθηση πως κυλάς πάνω σε βαμβάκι, με την ποιότητα κύλισης να είναι άνευ προηγουμένου. Πιο αποτελεσματικό αποδεικνύεται και εκτός δρόμου χάρη στη μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος αλλά και το σχετικό πρόγραμμα οδήγησης, που δίνει μέσω της αερανάρτησης επιπλέον ύψος.

Η γνώμη μας
Σε αυτή την κατηγορία η Stelvio είναι το μοναδικό μοντέλο που μπορεί να δώσει το κάτι παραπάνω στην οδηγική αίσθηση και φυσικά να ξεχωρίσει μέσω της εμφάνισης. Το Q5 από ην πλευρά του έχει τη γοητεία και τη θέλξη του κλασσικού και ένα πιο all around χαρακτήρα που αν μη τι άλλο είναι σημαντικό στην κατηγορία αυτή.  

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

peugeot
NISSAN