" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Νέα φανάρια τεχνολογίας Xenon Plus και πιο δυναμική μάσκα στο εμπρός μέρος για το νέο Audi A3.

Στο πίσω μέρος οι αλλαγές εντοπίζονται στον προφυλακτήρα και τα φανάρια.

Στο πίσω μέρος οι αλλαγές εντοπίζονται στον προφυλακτήρα και τα φανάρια.

Οδηγούμε: Audi A3 facelift

Διαβάστηκε από 19650 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/5/2016

Η Audi ανανεώνει το best seller μοντέλο της εξοπλίζοντάς το με νέους κινητήρες, προηγμένα τεχνολογικά συστήματα και τονίζοντας αισθητά την εμφάνισή του. Το οδηγούμε στο Μόναχο της Γερμανίας και οι πρώτες ενδείξεις δείχνουν πως ανεβάζει τον πήχη της κατηγορίας ακόμη πιο ψηλά.

 
Το Audi A3 είναι το μοντέλο που ουσιαστικά δημιούργησε την κατηγορία των premium μικρομεσαίων, και σήμερα, 20 χρόνια μετά την επίσημη πρώτη του είναι ένα από τα best sellers του γερμανικού ομίλου. Επομένως, ακόμη και στην ανανέωση της τρίτης γενιάς του οι προσδοκίες μας είναι πολύ υψηλές. Σε ένα ταξίδι αστραπή έως το Μόναχο της Γερμανίας είχαμε την ευκαιρία να το δούμε από κοντά και μεταφέρουμε τις πρώτες μας εντυπώσεις.
Πιο αναλυτικά, λοιπόν, μπορεί να πρόκειται για ανανέωση τρέχουσας γενιάς (της 3ης που έχει πουλήσει πάνω από 1.000.000 κομμάτια), όμως οι αλλαγές είναι ουσιαστικές και αρκετές. Πρώτα από όλα, η εμφάνιση εναρμονίζεται με τη σχεδιαστική γραμμή του ομίλου και γίνεται ακόμη πιο δυναμική, η ήδη πλήρης γκάμα κινητήρων εξοπλίζεται με νέους εκ των οποίων ο ένας (1,0 TFSI) έχει πολύ ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά, στο εσωτερικό τοποθετείται ο ψηφιακός πίνακας οργάνων που ανεβάζει τα τεχνολογικά στάνταρ, ενώ η λίστα με τον υπόλοιπο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας δείχνει πως ο δρόμος της αυτόνομης οδήγησης βρίσκεται όλο και πιο κοντά. 
High-tech
Όσον αφορά στην εξωτερική του εμφάνιση, οι κύριες γραμμές του Audi A3 διατηρούνται, όμως υπάρχουν αρκετές αλλαγές κυρίως στο μπροστινό τμήμα, που προσδίδουν στο μικρομεσαίο μοντέλο της Audi μια πιο high-tech εικόνα. 
Για παράδειγμα, για πρώτη φορά το A3 αποκτά νέα εμπρόσθια φωτιστικά σώματα με πιο «αιχμηρή» σχεδίαση, αλλά και στάνταρ τους εξελιγμένους λαμπτήρες Xenon Plus με προαιρετική επιλογή τα πλήρως LED φώτα. Διαφορετική είναι και η μεγάλη γρίλια της μάσκας, που έχει πλατύνει, στενέψει στο ύψος και έχει αποκτήσει ακόμη πιο έντονες γωνίες, ενώ τις αλλαγές στο εμπρόσθιο τμήμα ολοκληρώνει ο πιο σπορτίφ προφυλακτήρας. 
Στο υπόλοιπο αμάξωμα του ανανεωμένου Audi A3 διακρίνουμε τα «φρεσκαρισμένα» πίσω φωτιστικά και τον πιο σπορ διαχύτη, ενώ υπάρχουν πλέον 12 διαφορετικοί χρωματισμοί αμαξώματος, οι 5 εκ των οποίων είναι εντελώς νέοι. Σε κάθε περίπτωση το νέο μικρομεσαίο της Audi είναι πιο φρέσκο και δυναμικό από όποια γωνία και αν το δεις. 

Tags: AUDI A3
 
  • Θανασης

    Πανάκριβο,άσχημο ( ιδίως η γρίλια ψησταριά) και με το δεδομένο πλεον οτι οι Έλληνες θα κρατούν τα αυτοκίνητα τους δεκάδες χρόνια ,λογικά οπως ολα τα Audi μετα τα 5 χρόνια θα διαλύεται

      11
  • germanotsolias

    Οτι τα Audi διαλανε σε 5 χρονια (αληθεια το a8 φτανει τα 6 τουλαχιστον;;) και τα τουρκικο-κινεζικα best seller του Πακισταν γιαρο-swift κρατανε δεκαετιες;;Λογικο μου φαινεται!

      4
  • vw

    Πρόσεχε τη λές για το group vw φίλε Θανάση γιατί θα σε κόψουν οι του autotriti,πιπέρι στο στόμα θα σου βάλουν που τους θίγεις τις <<αμαξάρες>>.

      1
  • Χρίστος

    Πολλά και πεταμένα κυριολεκτικά λεφτά. Αμάξια που κοστίζουν πάνω από 15 χιλιάρικα πλέον στην Ελλάδα και μάλιστα κάτι χιλιάρια τούρμπο που δεν βγάζουν με τίποτα 5ετία, και έχουν κόστος συντήρησης και επισκευης σε επίπεδα εγκεφαλικού, δεν ξέρω πια ποιος μπορεί να τα αγοράζει...

      1