• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η Aston Martin DB11 Volante κοστίζει όσο σχεδόν 4 Mustang. Είναι 4 φορές καλύτερη; Μπορεί να γίνει μια τέτοια σύγκριση; Τι λέτε;

Οι εκλεπτυσμένες και αρμονικά σμιλεμένες γραμμές της Aston Martin DB11 Volante σου διεγείρουν την ερωτική διάθεση στο πέρασμά της. Αναμφίβολα πρόκειται για ένα από τα πιο καυτά κάμπριο που υπάρχουν!

Πολυτελής τόσο σε εμφάνιση, όσο και στη σχεδίαση ο εσωτερικός διάκοσμος της Aston Martin. Τα μπουτόν του κιβωτίου στην κεντρική κονσόλα είναι μια υπερβολή, η οποία παραδόξως μας κερδίζει!

Το πρησμένο και μυώδες από άκρη σε άκρη αμάξωμα της Ford Mustang βγάζει μια απαράμιλλη αγριότητα και δυναμισμό που σε αιχμαλωτίζουν από πολύ μακριά, πριν ακόμη ακούσεις τον πομπώδη V8 της.

Macho και αρκετά ψηφιοποιημένο είναι το εσωτερικό της Ford Mustang. Φυσικά σε σχέση με την Aston Martin είναι πιο κάτω σε ποιότητα.

Αγγλία vs Αμερική. Ποιος V8 κερδίζει τις εντυπώσεις; Εξαρτάται από την σκοπιά που θα το δεις. Σε νούμερα αυτός της DB11, σε ήχο αυτός της Mustang.

Aston Martin DB11 Volante vs Ford Mustang Cabrio

Διαβάστηκε από 3718 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/7/2018
 

Κάμπριο και να καίνε!: Οι οροφές κατέβηκαν, οι V8 κινητήρες μπουμπουνίζουν στο ρελαντί και η θερμοκρασία χτυπάει κόκκινο. Aston Martin DB11 Volante και Ford Mustang Cabrio έχουν πολλές διαφορές, όμως και ένα σημαντικό κοινό: Υπό ένα πρίσμα είναι ορισμός του “hot cabrio”!

Στη μια μεριά στέκεται η βρετανίδα Aston Martin DB11 Volante. Πραγματική κυρία, ένα μοντέλο φτιαγμένο για τα σαλόνια. Δίπλα της η αμερικανίδα Ford Mustang Cabrio. Μαγκάκι. Καμία σχέση με την λεπτεπίλεπτη και «εύθραυστη» σε εμφάνιση Aston Martin. Έχει γραμμές που βγάζουν macho χαρακτήρα, είναι τόσο μυώδης που λες ότι όλο το χειμώνα σήκωνε βάρη στο γυμναστήριο με στόχο να κλέψει τα βλέμματα τον Αύγουστο στην παραλία. Ποιο από τα δύο μοντέλα, τώρα, αρέσει σε εμάς πιο πολύ; Η καλλίγραμμη βρετανίδα. Όμως αυτό δεν έχει σημασία. Αυτό που έχει σημασία είναι ότι η εμφάνιση και των δύο συνάδει με τον χαρακτήρα τους. Και αυτό είναι η επιτυχία του όλου εγχειρήματος. 

Σημαντική διαφορά εκτός από την εμφάνιση έχουμε και όσον αφορά στην τιμή, τουλάχιστον στην Γερμανία, μιας και για την Ελλάδα δεν μπορούμε να έχουμε μια σαφή εικόνα. Για την ακρίβεια 199.000 ευρώ κοστίζει η Aston Martin, κάτι περισσότερο από 50 χιλιάρικα κοστίζει η Ford Mustang. Μεγάλη διαφορά. Παίρνεις σχεδόν 4 Mustang για μία Aston Martin. Βέβαια, άλλο ειδικό βάρος έχει η μία μάρκα, άλλο η άλλη. Αμφότερα τα μοντέλα σε κάνουν να αναφωνήσεις WOW, η Aston Martin όμως είναι παραγωγός αποκλειστικά premium μοντέλων…

Περνάμε στις κουκούλες. Και τα δύο κάμπριο έχουν υφασμάτινη κουκούλα, και στα δύο μοντέλα, ωστόσο, ο οδηγός επιθυμεί να τα οδηγεί κυρίως με αυτή κατεβασμένη. Όταν, τώρα χρειαστεί να κλείσει την οροφή, τότε θα ανακαλύψει πως η Mustang είναι λίγο πιο γρήγορη στη διαδικασία του κλεισίματος (κατά 4 δλ.), η DB11 Volante όμως έχει ένα προβάδισμα ως προς το πάχος της κουκούλας και την ηχομόνωση που προσφέρει.

Συνεχίζουμε με τους χώρους, για τους αγοραστές τουλάχιστον που δίνουν σημασία στους πίσω επιβάτες, αφού οι μπροστινοί και στα δύο μοντέλα θα κάτσουν άνετα και χωρίς ο αέρας να τους κοπανάει στο κεφάλι. Αυτό δεν συμβαίνει με τους πίσω. Χωρίς καπέλο, θα δυσκολευτούν. Στην Aston Martin, μάλιστα, θα δυσκολευτούν και χωροταξικά, καθώς η Mustang είναι πολύ πιο ευρύχωρη.

Όμως αναφορικά με τη σχεδίαση και την ποιότητα κατασκευής, έχουμε να σημειώσουμε πως η Aston Martin DB11 Volante έχει ξεκάθαρα το προβάδισμα. Τα υλικά που χρησιμοποιούνται είναι άλλης κλάσης (σ.σ. δώστε προσοχή στο μπουτόν εκκίνησης του κινητήρα), κάποια μάλιστα μοιάζουν σαν να έχουν δανειστεί κατευθείαν από την Mercedes (βλ. τον περιστροφικό διακόπτη στην κεντρική κονσόλα), ενώ η σχεδίαση είναι για το γούστο μας πιο εκλεπτυσμένη. Δικαιολογημένες βέβαια διαφορές, λαμβάνοντας υπόψη και την τιμή.

Επόμενο πεδίο μάχης, το εφαλτήριο αυτής της σύγκρισης, οι V8 κινητήρες που εδρεύουν κάτω από το καπό των μοντέλων. Πιο συγκεκριμένα, ο 4λιτρος V8 της DB11 Volante αποδίδει με τη βοήθεια διπλών τούρμπο 510 άλογα και 675 Nm ροπής, ενώ 5λιτρος ατμοσφαιρικός V8 της Mustang 450 PS και 529 Nm ροπής.

Όπως μπορείτε να φανταστείτε, η DB11 Volante υπερτερεί ξεκάθαρα σε επιδόσεις (0-100 σε 4,0 δλ. έναντι 4,5 δλ., τελική ταχύτητα 300 έναντι 250 χλμ./ώρα), από την άλλη όμως η Mustang σου βγάζει με τον μπάσο και γουργουριστό ήχο της μια αγριότητα, και στο κάθε πάτημα του γκαζιού σε μεταφέρει εικονικά σε έναν αμερικανικό highway. Όσο τέλος για την κατανάλωση; Εφόσον και στις δύο περιπτώσεις αυτή ξεπερνά στην πράξη κατά πολύ τα 10 λίτρα, μάλλον δεν έχει και πολύ σημασία, ωστόσο για την ιστορία να πούμε πως κερδίζει η Mustang…

Και καταλήγουμε στην οδική συμπεριφορά των δύο μοντέλων. Ποιο από τα δύο είναι πιο απολαυστικό στο δρόμο; Και όμως η απάντηση δεν είναι εύκολη και πρέπει να δοθεί ανάλογα με το συνολικό χαρακτήρα του εκάστοτε μοντέλου. Η καλλίγραμμη Aston Martin DB11 Volante, λοιπόν, διαθέτει ένα εκλεπτυσμένο GT οδηγικό χαρακτήρα, ακόμη και όταν έχεις επιλέξει το Sport mode. Το πλαίσιο είναι μαλακό, η ανάρτηση μαλακή, το τιμόνι ελαφρύ (τουλάχιστον για τα δεδομένα της πίστας).

Από την άλλη είναι η Mustang. Σου έχει ανεβάσει την αδρεναλίνη με τον ήχο της, τώρα αναζητάς κάτι αντίστοιχο και μέσα στην πίστα… Ως ένα βαθμό θα τα καταφέρει. Όμως στην πραγματικότητα είναι καλύτερη στο dragster, παρά στις στενές στροφές. Ναι διαθέτει κοφτερό τιμόνι και κατάλληλα ρυθμισμένα ηλεκτρονικά, όμως παραμένει πιστή στο αμερικανικό DNA της. Το πλαίσιο στιβαρό αλλά όχι βράχος, τα φρένα είναι κορυφαία, ενώ και η ανάρτηση με τη σειρά της δεν θα ταλαιπωρηθεί στις λακούβες του δρόμου. Ποιό από τα δύο; Η απάντηση δίπλα.

Η άποψή μας
Aston Martin DB11 Volante και Ford Mustang κάμπριο είναι δύο καυτά κάμπριο με ξεχωριστό χαρακτήρα. Η Βρετανίδα είναι σαφώς πιο πολυτελής και εκλεπτυσμένη, η ανανεωμένη -σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά πρότυπα- Αμερικανίδα αισθητά πιο άγρια. Για ποιο από τα δύο μοντέλα χτυπάει η καρδιά μας πιο δυνατά; Σε αυτό το ζευγάρι θα προτιμήσουμε το «μαγκάκι» Ford Mustang…

Επένδυση ή κόστος;

28% (χρήμα) vs 72% (ασφάλεια)!

Know how - Όχι περιττά - Τίμια χρέωση!

Nέα Porsche Taycan 4S

Η κίνηση στους δρόμους

Γνωρίστε το νέο ηλεκτρικό Uniti One

To νέο Peugeot 208 GTi;

Μπάντα, μπάντα, σουτ και... γκολ!

Στη Σόφια το νέο Juke

Στο Top 20 των εταιρειών η Mercedes-Benz Ελλάς

Στο σφυρί αυτή η Ferrari 458 Spider...

Διπλό ελαστικό δημιουργεί πανικό

Παραμένει στην γκάμα της BMW η i3

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORD: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά. Πηγή ΣΕΑΑ

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »