Στην περίπτωση του Audi S3, όπως και στο TT, χρησιμοποιήθηκε η τετρακίνηση τύπου haldex, σύστημα το οποίο πολλοί χαρακτήρισαν ως «ψευτοτετρακίνηση».
3 Φωτογραφίες »

Στην περίπτωση του Audi S3, όπως και στο TT, χρησιμοποιήθηκε η τετρακίνηση τύπου haldex, σύστημα το οποίο πολλοί χαρακτήρισαν ως «ψευτοτετρακίνηση».

Λίγα λόγια για την τετρακίνηση haldex

131.136 Επισκέψεις στο άρθρο

Υπάρχουν πολλών ειδών συστήματα τετρακίνησης και διαχωρίζονται ανάλογα με τον τρόπο που κατανέμουν τη ροπή σε κάθε άξονα. Στην περίπτωση του Audi S3, όπως και στο TT, χρησιμοποιήθηκε η τετρακίνηση τύπου haldex, σύστημα το οποίο πολλοί χαρακτήρισαν ως «ψευτοτετρακίνηση». Ο λόγος είναι ότι το αυτοκίνητο λειτουργεί σαν εμπροσθοκίνητο, αλλά όταν κριθεί απαραίτητο μετατρέπεται σε τετρακίνητο, στέλνοντας έως και το 50% της ροπής στον πίσω άξονα. Τον ρόλο του κεντρικού διαφορικού αναλαμβάνει ένας ηλεκτροϋδραυλικός συμπλέκτης που «παίρνει» εντολές από την κεντρική ηλεκτρονική μονάδα. Τα δεδομένα λαμβάνονται από τους αισθητήρες του ESP και συνδυάζονται με στοιχεία του κινητήρα, όπως το φορτίο και οι στροφές λειτουργίας. Έτσι, όταν κριθεί απαραίτητο, η ροπή κατανέμεται και στον πίσω άξονα μετατρέποντας το αυτοκίνητο σε τετρακίνητο. Αυτή τη τεχνολογία συνδυάζει την οικονομία της κίνησης στον εμπρός άξονα και την αποτελεσματικότητας της τετρακίνησης. Βέβαια, για πολλούς παραμένει ένα επίπεδο χαμηλότερα από τα «αυθεντικά» 4WD συστήματα.
 

Τον ρόλο του κεντρικού διαφορικού αναλαμβάνει ένας ηλεκτροϋδραυλικός συμπλέκτης που λαμβάνει «εντολές» από την κεντρική ηλεκτρονική μονάδα.
3 Φωτογραφίες »

Τον ρόλο του κεντρικού διαφορικού αναλαμβάνει ένας ηλεκτροϋδραυλικός συμπλέκτης που λαμβάνει «εντολές» από την κεντρική ηλεκτρονική μονάδα.

Σελίδα 1Audi S3 Mk1: Το πρώτο 4κίνητο hot-hatch
Σελίδα 2«Hot-hatch» χωρίς υπερβολές
Σελίδα 3Λίγα λόγια για την τετρακίνηση haldex
Σελίδα 41.8T-20v στην ισχυρή έκδοση των 210/225 ίππων
peugeot
skoda