Η μέση πραγματική κατανάλωση του Peugeot 2008 Hybrid γυροφέρνει τα 7 λτ./100 χλμ..
Περισσότερες από 60 διαφορετικές εκδόσεις μικρών SUV έχουν περάσει από το AutoΤρίτη Test Center, με το Peugeot 2008 στην hybrid έκδοσή των 145 ίππων να έχει τον πιο ολοκληρωμένο χαρακτήρα από όλες. Αυτή η πρωτιά είναι συνδυασμός της τιμής αγοράς και των αναλυτικών μετρήσεων που πραγματοποιούμε.
Ξεχωριστή αναφορά θα κάνουμε στο υβριδικό σύνολο του 2008, το οποίο «παντρεύει» την οικονομία και τις επιδόσεις. Καταρχάς είναι ο βασικός 1.200άρης turbo βενζινοκινητήρας ο οποίος κινεί το αυτοκίνητο σε υψηλές ταχύτητες. Η μεγάλη διαφορά, όμως, γίνεται σε αστικές συνθήκες, χάρη στην παρουσία ενός ηλεκτρικού μοτέρ 21 kW (51 Nm ροπής). Τοποθετημένο μέσα στο αυτόματο κιβώτιο (e-DCS6) μπορεί να κινεί το 2008 Hybrid αμιγώς ηλεκτρικά σε χαμηλές ταχύτητες, όπως είναι το σταμάτα-ξεκίνα της κίνησης και το παρκάρισμα. Αυτό αποτυπώθηκε και στις μετρήσεις κατανάλωσης σε αστικό ιστό (6,4 λτ./100 χλμ.), νούμερο πολύ χαμηλό και συμφέρον για την τσέπη μας, αν υπολογίσουμε πως το μεγαλύτερο διάστημα οδήγησης γίνεται εντός πόλης.
Ταυτόχρονα, η παρουσία αυτόματου κιβωτίου σε ένα ισχυρό σύνολο εξασφαλίζει αρκετά καλές επιδόσεις. Το Peugeot 2008 Hybrid με τα 145 άλογα θέλει 5,1 και 6,4 δλ. για το 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα, αντίστοιχα, ολοκληρώνοντας γρήγορα και με ασφάλεια προσπεράσεις σε υπεραστικό ιστό και σε αυτοκινητόδρομο. Στην αίσθηση ασφάλειας συμβάλλουν και το πολύ καλά φρένα του μοντέλου, 36,7 μ. για το 100-0 χλμ./ώρα.