Την ευχάριστη οδηγική διάθεση του 2008 Hybrid συμπληρώνει με τον καλύτερο τρόπο το γρήγορο και καλό σε πληροφόρηση τιμόνι.
Η οδική συμπεριφορά των δύο εκδόσεων του 2008 έχει, προφανώς, πολλά κοινά χαρακτηριστικά. Η ευκολία χρήσης λόγω αυτόματου κιβωτίου, η ευελιξία ελέω μικρού κύκλου στροφής, καθώς και η πολύ καλή ποιότητα κύλισης αποτελούν ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα κάθε μοντέλου.
Όπως η hybrid έκδοση, έτσι και το E-2008 διατηρεί το πλεονέκτημα της αυξημένης απόστασης από το έδαφος για να αντιμετωπίζει με άνεση τις κακοτοπιές της καθημερινότητας.
Βέβαια, επειδή μιλάμε για διαφορετικό βάρος αλλά και τεχνολογία κινητήρα, κάθε έκδοση έχει και τα επιμέρους χαρακτηριστικά της. Ελαφρώς πιο άνετο είναι το 2008 Hybrid, με την καλοκουρδισμένη ανάρτησή του να είναι όσο σφιχτή πρέπει για να προσφέρει προβλέψιμη συμπεριφορά και συγκρατημένη κλίση, αλλά και όσο απορροφητική χρειάζεται για μην κοπανάει όταν περνάς πάνω από κακοτεχνίες.
Στην περίπτωση του E-2008 το έξτρα βάρος δεν προδιαθέτει τόσο σπορ ρυθμούς οδήγησης, όμως θα κερδίσει τον χρήστη του στο ταξίδι. Εκεί, η αθόρυβη λειτουργία του ηλεκτρικού συνόλου, ακόμη και σε πολύ υψηλές ταχύτητες (70,2 dB στα 140 χλμ./ώρα), εξασφαλίζει εντυπωσιακή ησυχία στο εσωτερικό, συμβάλλοντας στην πιο ξεκούραστη οδήγηση.