Το έξτρα σύστημα παραμετροποίησης του E-2008 (Eco, Normal, Sport) σε κάθε ρύθμιση επεμβαίνει στο τιμόνι, την απόδοση και την λειτουργία του αυτόματου κλιματισμού.
Για κάποιον, πάλι, που θέλει να κάνει το βήμα προς την ηλεκτροκίνηση, το Peugeot E-2008 αποτελεί μία επιλογή με τα δικά της πλεονεκτήματα. Η ισχυρή έκδοση των 156 ίππων έχει μπαταρία συνολικής χωρητικότητας 54 kWh, η οποία εξασφαλίζει πραγματική αυτονομία έως 370 χλμ., ειδικά αν κινείσαι πολύ εντός πόλης, όπου το αυτοκίνητο κάνει ανάκτηση ενέργειας (σε κάθε φρενάρισμα ή επιτάχυνση φορτίζει την μπαταρία του). Στην πράξη, το E-2008 έχει επαρκή αυτονομία ακόμη και για 7 μέρες, με μία φόρτιση. Μάλιστα, η δυνατότητα του E-2008 να φορτίζει με ταχύτητα έως και 11 kW, μειώνει σημαντικά τους χρόνους φόρτισης (3 ώρες και 10 λεπτά για 20-80%). Που σημαίνει ότι μέσα σε ένα 3ώρο μπορείς να κερδίσεις αυτονομία μεγαλύτερη των 200 χιλιομέτρων.
Στον τομέα των επιδόσεων, το E-2008 έχει το πλεονέκτημα που συνοδεύει όλα τα ηλεκτρικά. Με την πρώτη γκαζιά, όλο το εύρος της ροπής (260 Nm) είναι άμεσα διαθέσιμο, με το E-2008 οριακά καλύτερο σε σχέση με το υβριδικό μοντέλο (4,4 και 5,8 δλ. για 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα, αντίστοιχα). Highlight για το ηλεκτρικό 2008 είναι η κορυφαία επίδοση στα φρένα, Νο.1 σε ολόκληρη την κατηγορία των μικρών SUV (34,6 μ. το 100-0 χλμ./ώρα).