" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Στο Civic υπάρχουν αρκετές διαφοροποιήσεις συγκριτικά με τις εκδόσεις βενζίνης. Η προσθήκη έξτρα σπόιλερ στο πλάι…

… και στους πίσω θόλους των τροχών βελτιώνουν αισθητά την αεροδυναμική φτάνοντας το συντελεστή στο κορυφαίο 0,27.

Η ανανεωμένη Giulietta, φέρει μικρές αλλαγές όπως το χρωμιωμένο περίβλημα των εμπρός προβολέων ομίχλης...

...ενώ εντυπωσιακά είναι και τα πίσω φωτιστικά, τα οποία αγκαλιάζουν το πίσω φτερό και προεκτείνονται μέχρι και τη μέση του πορτμπαγκαζ.

Εμφάνιση: Ξεχωρίζουν από το σύνολο

Διαβάστηκε από 82242 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/3/2014

Αμφότερα τα δυο μοντέλα του συγκριτικού μας διακρίνονται για το σχεδιασμό τους. Η Alfa Romeo Giulietta φέρει πάνω της το ιταλικό μπρίο για το οποίο είχε ξεχωρίσει και το προ facelift μοντέλο. Ένα αμάξωμα γεμάτο αισθησιακές καμπύλες, φουσκώματα και νευρώσεις. Τα αισθητικά τρικ των Ιταλών σχεδιαστών δίνουν μια εικόνα από κουπέ μοντέλο (π.χ. οι «κρυμμένες» πίσω χειρολαβές), προσδίδοντας έτσι μερικούς επιπλέον πόντους στον τομέα της εμφάνισης του ιταλικού μοντέλου. Η ανανεωμένη γενιά της Giulietta φέρει μικρές αλλαγές, όπως το χρωμιωμένο περίβλημα των εμπρός προβολέων ομίχλης, το θυρεό της μάσκας με το διαφορετικό τελείωμα στο πάνω μέρος ή τα νέα σχέδια στις ζάντες αλουμινίου, που διαφοροποιούν το ανανεωμένο μοντέλο από το προηγούμενο.
Το Honda Civic στην diesel έκδοσή του δεν διαφοροποιείται αισθητικά από τη βενζινοκίνητη έκδοση. Μικρές επεμβάσεις έχουν πραγματοποιηθεί στον εμπρόσθιο προφυλακτήρα, ενώ υπάρχει η προσθήκη έξτρα σπόιλερ στο πλάι και στους πίσω θόλους των τροχών, με σκοπό τη βελτίωση της αεροδυναμικής.  Για τον ίδιο ακριβώς λόγο υπάρχει ποδιά πλήρους κάλυψης (από προφυλακτήρα σε προφυλακτήρα) και αεροτομές για τη διαχείριση της ροής του αέρα κάτω από το αυτοκίνητο, καθώς και ενεργή γρίλια στην εμπρόσθια μάσκα κι έτσι επιτυγχάνεται εξαιρετικός συντελεστής αεροδυναμικής, ο οποίος φτάνει το 0,27. Κατά τα άλλα, το Civic διατηρεί το φουτουριστικό παρουσιαστικό του με τις μοντέρνες γραμμές και τις compact εξωτερικές διαστάσεις. Στο πίσω μέρος, ξεχωρίζει πάντα το εξέχον του αμαξώματος πάνελ των φώτων. 

 
  • rico

    Καλά ο Σ ακόμα τα περσινά σιβικ δίνει στις δοκιμές; Αν ήταν το my2015 civic η επιλογή θα ήταν ξεκάθαρα δική του. Από την άλλη η εμφάνιση της Ιταλίδας είναι καλύτερη! Για μένα λοιπόν όποιος εστιάζει στην εμφάνιση ας πάρει την κούκλα. Όποιος εστιάζει σε οτιδήποτε άλλο ας πάρει το σιβικ και δεν θα το μετανιώσει!

      1

Ένα τάμπλετ θα σου λύσει τα χέρια!

10 οφέλη από την εγκατάσταση LPG ή CNG

Γιατί δεν «κουμπώνουν» οι ταχύτητες;

Μπαίνει το ίδιο λάδι σε όλα τα αυτοκίνητα;

Η κίνηση στους δρόμους

48 ώρες στα Καλάβρυτα: Τι να κάνεις;

To τελευταίο teaser του νέου VW Golf

Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

Νέο concept φέρνει στο Τόκιο η Νissan

Δοκιμή: Nissan Qashqai 4Χ4

Αποκάλυψε το νέο πρωτότυπο του Mirai η Toyota

Tα 5 καλύτερα μικρά SUV στο φρενάρισμα

To νέο Toyota Υaris με «καλούδια» TRD

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »