" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Στο Civic υπάρχουν αρκετές διαφοροποιήσεις συγκριτικά με τις εκδόσεις βενζίνης. Η προσθήκη έξτρα σπόιλερ στο πλάι…

… και στους πίσω θόλους των τροχών βελτιώνουν αισθητά την αεροδυναμική φτάνοντας το συντελεστή στο κορυφαίο 0,27.

Η ανανεωμένη Giulietta, φέρει μικρές αλλαγές όπως το χρωμιωμένο περίβλημα των εμπρός προβολέων ομίχλης...

...ενώ εντυπωσιακά είναι και τα πίσω φωτιστικά, τα οποία αγκαλιάζουν το πίσω φτερό και προεκτείνονται μέχρι και τη μέση του πορτμπαγκαζ.

Εμφάνιση: Ξεχωρίζουν από το σύνολο

Διαβάστηκε από 81293 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/3/2014

Αμφότερα τα δυο μοντέλα του συγκριτικού μας διακρίνονται για το σχεδιασμό τους. Η Alfa Romeo Giulietta φέρει πάνω της το ιταλικό μπρίο για το οποίο είχε ξεχωρίσει και το προ facelift μοντέλο. Ένα αμάξωμα γεμάτο αισθησιακές καμπύλες, φουσκώματα και νευρώσεις. Τα αισθητικά τρικ των Ιταλών σχεδιαστών δίνουν μια εικόνα από κουπέ μοντέλο (π.χ. οι «κρυμμένες» πίσω χειρολαβές), προσδίδοντας έτσι μερικούς επιπλέον πόντους στον τομέα της εμφάνισης του ιταλικού μοντέλου. Η ανανεωμένη γενιά της Giulietta φέρει μικρές αλλαγές, όπως το χρωμιωμένο περίβλημα των εμπρός προβολέων ομίχλης, το θυρεό της μάσκας με το διαφορετικό τελείωμα στο πάνω μέρος ή τα νέα σχέδια στις ζάντες αλουμινίου, που διαφοροποιούν το ανανεωμένο μοντέλο από το προηγούμενο.
Το Honda Civic στην diesel έκδοσή του δεν διαφοροποιείται αισθητικά από τη βενζινοκίνητη έκδοση. Μικρές επεμβάσεις έχουν πραγματοποιηθεί στον εμπρόσθιο προφυλακτήρα, ενώ υπάρχει η προσθήκη έξτρα σπόιλερ στο πλάι και στους πίσω θόλους των τροχών, με σκοπό τη βελτίωση της αεροδυναμικής.  Για τον ίδιο ακριβώς λόγο υπάρχει ποδιά πλήρους κάλυψης (από προφυλακτήρα σε προφυλακτήρα) και αεροτομές για τη διαχείριση της ροής του αέρα κάτω από το αυτοκίνητο, καθώς και ενεργή γρίλια στην εμπρόσθια μάσκα κι έτσι επιτυγχάνεται εξαιρετικός συντελεστής αεροδυναμικής, ο οποίος φτάνει το 0,27. Κατά τα άλλα, το Civic διατηρεί το φουτουριστικό παρουσιαστικό του με τις μοντέρνες γραμμές και τις compact εξωτερικές διαστάσεις. Στο πίσω μέρος, ξεχωρίζει πάντα το εξέχον του αμαξώματος πάνελ των φώτων. 

 
  • rico

    Καλά ο Σ ακόμα τα περσινά σιβικ δίνει στις δοκιμές; Αν ήταν το my2015 civic η επιλογή θα ήταν ξεκάθαρα δική του. Από την άλλη η εμφάνιση της Ιταλίδας είναι καλύτερη! Για μένα λοιπόν όποιος εστιάζει στην εμφάνιση ας πάρει την κούκλα. Όποιος εστιάζει σε οτιδήποτε άλλο ας πάρει το σιβικ και δεν θα το μετανιώσει!

      1

4 tips για χρώμα σαν καινούργιο!

Πως αποθηκεύονται τα ελαστικά;

13 + 1 βλάβες που θα σε στείλουν συνεργείο!

«Πολεμικά» Karma Revero GT με 536 άλογα

Η κίνηση στους δρόμους

Νέο teaser για το επερχόμενο Ford Puma crossover (+vid)

Dacia Duster VS Opel Astra VS SEAT Arona

Tο Suzuki Ignis facelift;

Δοκιμή: Nissan Micra 1,0 λτ. turbo με 100 PS

VW Transporter εν ονόματι του νόμου

Αποκλειστικό: Νέο Volvo V40

Η ευρωπαϊκή «εκστρατεία» της McLaren GT

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

CITROEN: Reverse Sales με προνομιακή χρηματοδότηση και 5ετή εγγύηση

PEUGEOT: 208 & SUV 2008 Signature με το μεγαλύτερο όφελος!

MITSUBISHI: 0-100 Όλα τα επιβατικά μοντέλα με 0% επιτόκιο & 100€/μήνα

περισσότερα »