Πίσω από την αισθητική αναβάθμιση το ανανεωμένο VW Polo κρύβει την ουσία, που αφορά πρόσθετες τεχνολογίες ασφαλείας και ολοκαίνουργιο 1.400άρι turbodiesel κινητήρα με κατανάλωση μόλις 3,4 λτ./100 χλμ.

Το μόνο στοιχείο στην εξωτερική σχεδίαση του Polo, που δηλώνει την παρουσία πετρελαιοκινητήρα είναι το λογότυπο TDI στο πίσω μέρος μαζί με το BlueMotion Technology.

Ο νέος 1,4 TDI κινητήρας του VW Polo προσφέρει κορυφαία οικονομία στην κατανάλωση.

Η καμπίνα του ανανεωμένου Polo έρχεται για να τονίσει την Golfποίησή του σε ένα αποτέλεσμα που και αισθητικά και ποιοτικά θυμίζει το μικρομεσαίο VW.

Δοκιμή: Ανανεωμένο VW Polo 1,4 TDI BMT

44.614 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/7/2014

Πίσω από την αισθητική αναβάθμιση το ανανεωμένο VW Polo κρύβει την ουσία, που αφορά πρόσθετες τεχνολογίες ασφαλείας και ολοκαίνουργιο 1.400άρι turbodiesel κινητήρα με κατανάλωση μόλις 3,4 λτ./100 χλμ.

 
Στα γρήγορα:
• Κοστίζει 14.690 ευρώ
• Είναι 1,4 turbodiesel με 90 PS
• Καίει 3,4 λτ./100 χλμ.
• Δεν πληρώνει τέλη

+ Κατανάλωση, απαλλαγή από τέλη, ποιότητα
κατασκευής, άνεση, οδική συμπεριφορά,
βοηθητικά συστήματα ασφάλειας

- Ουδέτερη σχεδίαση, θόρυβος κινητήρα
Κινητήρας που σβήνει κάτω από τις 1.150 σ.α.λ.»

Ήδη από την δοκιμή της βενζινοκίνητης έκδοσης 1,2 TSI 90 PS, στο προηγούμενο τεύχος, ενθουσιαστήκαμε με τα μοντέρνα συστήματα ασφαλείας, που υιοθετεί πλέον το μικρό VW και τα οποία έρχονται απΆ ευθείας από το μεγαλύτερο Golf. Η σημαντικότητα των αλλαγών στο Polo όμως αφορούν και την γκάμα των κινητήρων. Σε αυτή περιλαμβάνεται πλέον ένας εντελώς καινούργιος 3κύλινδρος TDI πετρελαιοκινητήρας 1,4 λτ., που αντικαθιστά των 3κύλινδρο 1,2 και τον 4κύλινδρο 1,6 TDI, που υπήρχαν μέχρι σήμερα για το Polo. Ωστόσο, ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει την ιδιαιτερότητα να σβήνει στις χαμηλές στροφές, κάτι που κατά τη γνώμη μας είναι επικίνδυνο και μπορεί να οδηγήσει σε ατύχημα.


Από 14.690 ευρώ
Το μόνο στοιχείο στην εξωτερική σχεδίαση του Polo, που δηλώνει την παρουσία πετρελαιοκινητήρα είναι το λογότυπο TDI στο πίσω μέρος μαζί με το BlueMotion Technology (σύστημα start/stop και δέσμη μέτρων για οικονομία). Σε κάθε περίπτωση το 3.972 χλστ. αμάξωμα του Polo έχει αλλάξει κυρίως το μπροστινό μέρος του, με το συνολικό αποτέλεσμα να παραπέμπει αφενός στο μεγαλύτερο Golf. Το νέο πετρελαιοκίνητο VW Polo 1,4 TDI είναι διαθέσιμο στην πεντάθυρη έκδοση Trendline από 14.690 ευρώ με απόσυρση. Για την τρίθυρη έκδοση η τιμή πέφτει στα 14.270 ευρώ. Από τη συγκεκριμένη έκδοση δε λείπει ουσιαστικά τίποτα, εκτός από τις ζάντες αλουμινίου και τα πίσω ηλ. παράθυρα. Ο βασικός εξοπλισμός μεταξύ άλλων περιλαμβάνει ESP, 6 αερόσακους, Multi-colision Brake (Σύστημα αποφυγής πολλαπλών συγκρούσεων), Σύστημα Αυτόματου Φρεναρίσματος μετά τη σύγκρουση (Automatic Post-Collision Braking System), ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό, ημιαυτόματο κλιματισμό, ηλ. ευκολίες, ηχοσύστημα και Bluetooth.