Το ηλεκτρικό μοτέρ βοηθάει τον βενζινοκινητήρα κατά την επιτάχυνση, παρέχοντας έξτρα ισχύ και γεμίζοντας έτσι τη λειτουργία του συνόλου στις χαμηλές στροφές.
Το κινητήριο σύνολο του DS 4 Hybrid δεν διαφέρει από άλλες κατασκευές του γκρουπ που έχουμε δοκιμάσει ως σήμερα. Ο 1.200άρης PureTech βενζινοκινητήρας εξακολουθεί να είναι «κεντρικός πρωταγωνιστής», έχοντας ως συμπρωταγωνιστή ένα ηλεκτροκινητήρα 29 ίππων και 55 Nm ροπής, που ενσωματώνεται στο στάνταρ κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων.
Το μικρό αυτό ηλεκτρικό μοτέρ βοηθάει τον βενζινοκινητήρα κατά την επιτάχυνση, παρέχοντας έξτρα ισχύ και γεμίζοντας έτσι τη λειτουργία του συνόλου στις χαμηλές στροφές. Έτσι, αφενός κρύβει την τρικύλινδρη χροιά με το μοτέρ να ακούγεται μόνο στην απότομη επιτάχυνση και στις ψηλές στροφές, ενώ παράλληλα τονίζει και τις επιδόσεις, με τις ενδιάμεσες επιταχύνσεις 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα (5,2 και 6,7 δλ., αντίστοιχα) να κρίνονται πολύ καλές.
Το μεγάλο όφελος ωστόσο είναι στην κατανάλωση, καθώς το 48V υβριδικό σύστημα μπορεί να κινήσει το DS 4 μόνο ηλεκτρικά σε εκκινήσεις και πολύ χαμηλές ταχύτητες εντός πόλης, έχοντας ως προτεραιότητα όποτε είναι δυνατόν την απεμπλοκή του κινητήρα (π.χ. τον αποσυνδέει στο coasting). Έτσι εντός πόλης τα 6,8 λτ./100 χλμ. είναι ένα από τα καλύτερα νούμερα που παίζουν στην κατηγορία των μικρομεσαίων, με τη μέση τιμή της να μετρήθηκε στα 7,3 λτ./100 χλμ..