Η ανάρτηση του Jeep Compss έχει αυξημένες διαδρομές, αλλά δεν δίνει την αίσθηση χαλαρότητας.

Με 215 χλστ. απόσταση από το έδαφος και «έξυπνη» τετρακίνηση, το Compass δεν έχει πρόβλημα να πάει μακριά από την άσφαλτο.

Στο δρόμο: Aνετο στην άσφαλτο & ικανό στο χώμα

103.364 Επισκέψεις στο άρθρο (14/12/2017)

Από τα πρώτα στοιχεία που ξεχωρίσαμε δοκιμάζοντας το νέο Jeep Compass στην 4Χ4 diesel έκδοσή του είναι η υψηλή ποιότητα κύλισης, που εξασφαλίζει το γεροδεμένο και άκαμπτο πλαίσιο σε συνδυασμό με την προσεγμένη ηχομόνωση και την απορροφητικότητα της ανάρτησης. Η τελευταία έχει αυξημένες διαδρομές, αλλά δεν δίνει την αίσθηση χαλαρότητας και δεν θορυβεί καθώς περνά πάνω από τις κακοτεχνίες. Το κράτημα στις στροφές είναι δυναμικό με τις ευλογίες της τετρακίνησης, ωστόσο η κλίση είναι αισθητή και σε συνδυασμό με την σχεδόν ανύπαρκτη στήριξη των καθισμάτων και το μέτριο σε πληροφόρηση τιμόνι γρήγορα αντιλαμβάνεσαι πως ένας πιο ήπιος ρυθμός θα κουράσει λιγότερο. Στον ανοιχτό δρόμο και παρά το ύψος του, το Compass ούτε εμφανίζει υψηλό αεροδυναμικό θόρυβο (το αντίθετο μάλιστα, όπως έδειξαν και οι μετρήσεις μας), ούτε και εμφανίζει τάσεις αστάθειας στον δυνατό πλευρικό άνεμο. Από την άλλη τα φρένα είναι δυνατά και αποτελεσματικά, ωστόσο το αμάξωμα έχει την τάση να «βουτάει» στο απότομο φρενάρισμα ελαφραίνοντας το πίσω μέρος, χωρίς όμως κάποια σοβαρή δυσάρεστη παρενέργεια.

Με τσαγανό στο κακοτράχαλο
Με 215 χλστ. απόσταση από το έδαφος και «έξυπνη» τετρακίνηση, το Compass δεν έχει πρόβλημα να πάει μακριά από την άσφαλτο. Τα όρια θα βάλουν τα -ουσιαστικά- ασφάλτινα ελαστικά, αλλά και η απουσία ρεζέρβας ή τροχού ανάγκης (δεν είναι στάνταρ). Οι μη Traihawk εκδόσεις δεν έχουν κοντά και επίσης έχουν σχετικά μικρή γωνία προσέγγισης (16,8ο), όποτε χρειάζεται προσοχή για να μην ξύνεις την εμπρός ποδιά. Από την άλλη ενθουσιασμό προκαλεί η στιβαρότητα και η ακαμψία του πλαισίου, ενώ το τιμόνι φιλτράρει τις ανωμαλίες και δε φέρνει πολλές δονήσεις στα χέρια του οδηγού.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda