Τιμές Αυτοκινήτων ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή KGM Tivoli 4WD με 163 PS -Το πιο προσιτό αυτόματο & τετρακίνητο

(13/11/2025)
Δοκιμή KGM Tivoli 4WD με 163 PS -Το πιο προσιτό αυτόματο & τετρακίνητο
9 Φωτογραφίες »

Είναι το πιο προσιτό μοντέλο της αγοράς με αυτόματο κιβώτιο και τετρακίνηση που «κλειδώνει» (22.900 ευρώ).
Διατίθεται από την πλήρη έκδοση Premium και οι μετρήσεις μας έδειξαν πως χωράει 2μετρους στο πίσω κάθισμα.
Με τον πιο δυνατό κινητήρα της κατηγορίας (163 άλογα), «τσιμπάει» όμως σε κατανάλωση (10,5 λτ./100 χλμ.).

autotriti team

Είναι το πιο προσιτό μοντέλο της αγοράς με αυτόματο κιβώτιο και τετρακίνηση που «κλειδώνει» (22.900 ευρώ)

Αυτή είναι η κορυφαία έκδοση του KGM Tivoli που συνδυάζει αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων (με μετατροπέα ροπής) και τετρακίνηση, η οποία μάλιστα με το πάτημα κουμπιού στην κονσόλα «κλειδώνει» για σταθερή κατανομή ροπής 50-50 σε κάθε άξονα για αντιμετώπιση ζόρικων καταστάσεων. Με τιμή 22.900 ευρώ δε θα βρει κανείς φθηνότερο μοντέλο στην ελληνική αγορά που να συνδυάζει αυτά τα specs. Θυμίζουμε πως το Tivoli επέστρεψε -μαζί με ακόμα 4 μοντέλα- μέσω της KGM (παλαιότερα το μικρό SUV το είχαμε γνωρίσει ως Ssangyong) της σιγουριάς που εκφράζει η αντιπροσώπευσή της από την «ΝΙΚ. Ι. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ». Η KGM είναι μια από τις πολλές νέες μάρκες που έχουν έρθει στη χώρα μας.

Διατίθεται από την πλήρη έκδοση Premium και οι μετρήσεις έδειξαν πως χωράει ακόμα και ντερέκι στο πίσω κάθισμα.

Όλα τα  KGM Tivoli των 163 ίππων είναι πλέον διαθέσιμα από την έκδοση Premium που παρουσιάζει εξοπλιστική πληρότητα προσφέροντας μεταξύ άλλων, αυτόματο 2-ζωνικό κλιματισμό, οθόνη αφής 9 ιντσών με navi, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών και όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, αφήνοντας εκτός λίστας μόνο τους προβολείς LED που δεν προσφέρονται καν στο μοντέλο. Η καμπίνα είναι άνετη για 4 επιβάτες με τους πίσω μάλιστα να έχουν κορυφαίο στην κατηγορία «αέρα» για τα κεφάλια των πίσω (8 εκατ.), που σημαίνει πως το κεφάλι ακόμα ενός ντερεκιού δε θα βρει στην οροφή.


Ευχάριστο στο μάτι το KGM Tivoli, ιδιαίτερα στο μπροστινό μέρος με την «πινελιά» των τριών κάθετων χρωματιστών ενθέσεων ανάμεσα στα φανάρια.
9 Φωτογραφίες »

Ευχάριστο στο μάτι το KGM Tivoli, ιδιαίτερα στο μπροστινό μέρος με την «πινελιά» των τριών κάθετων χρωματιστών ενθέσεων ανάμεσα στα φανάρια.

Με τον πιο δυνατό κινητήρα της κατηγορίας (163 άλογα), «τσιμπάει» όμως σε κατανάλωση (10,5 λτ./100 χλμ.).

Το KGM Tivoli της δοκιμής έχει τον ίδιο 1.500άρη turbo κινητήρα με τα 163 άλογα, που έχουμε δοκιμάσει ως 2κίνητο και που δεν έχει κάποιας μορφής εξηλεκτρισμού. Σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο που κάνει πολιτισμένες αλλαγές, οι επιταχύνσεις είναι σβέλτες (0-100 σε 9,5 δλ. σύμφωνα με τις μετρήσεις μας), έχει όμως εντελώς γραμμική λειτουργία και προσπερνά με ασφάλεια (60-100 σε 5,0 δλ.). Ο συνδυασμός αυτόματου κιβωτίου και τετρακίνησης τονίζει όμως τη.. λαιμαργία του κινητήρα με τις μετρήσεις μας να δείχνουν μέση κατανάλωση γύρω στα 10,5 λτ./100 χλμ..

Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε την αναλυτική δοκιμή του τετρακίνητου KGM Tivoli με το αυτόματο κιβώτιο.

Σε όλες τις εκδόσεις του KGM Tivoli που έχουμε δοκιμάσει μέχρι σήμερα κύριο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του μικρού SUV (4,225 μ.) από τη Nότια Κορέα αποδείχθηκε η κορυφαία σχέση αξίας τιμής, που προσφέρει. Αυτό ακριβώς ισχύει και για την κορυφαία έκδοση που «παντρεύει» τον γνωστό 1,5 turbo κινητήρα των 163 ίππων με τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο.

Αυτήν τη στιγμή στην αγορά, όχι μόνο SUV πόλης, αλλά κανένα άλλο μοντέλο δεν υπάρχει που να συνδυάζει τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο με τιμή 22.900 ευρώ (με τρέχουσα προωθητική ενέργεια). Μιλάμε για 5.000 λιγότερα από το επόμενο πιο προσιτό τετρακίνητο αυτόματο, που είναι το ήπια υβριδικό Suzuki Vitara των 110 ίππων (27.880 ευρώ). Σε κάθε περίπτωση η top spec εκδοχή του Tivoli είναι αρκετά διακριτική (ούτε ένδειξη 4WD δεν υπάρχει στο εξωτερικό), ενώ στο γεροδεμένο και ευρύχωρο εσωτερικό η διαφορά εντοπίζεται στην απουσία (προφανώς) χειροκίνητου επιλογέα, τη θέση του οποίου έχει πάρει ένας λεβιές για την επιλογή κίνησης, αλλά και την «σειριακή» λειτουργία των 6 σχέσεων του αυτόματου κιβωτίου της AISIN.

Διαθέσιμη από την εξοπλιστική έκδοση Premium, όπως πλέον όλα τα Tivoli με 163 ίππους, η τετρακίνητη και αυτόματη έκδοση του KGM Tivoli έχει μέχρι και αυτόματο 2-ζωνικό κλιματισμό. Η κορυφαία εξοπλιστική έκδοση Style (23.400 ευρώ) προσφέρει ηλεκτρική αναδίπλωση των εξωτερικών καθρεφτών, δερμάτινο λεβιέ ταχυτήτων και φωτιζόμενα αλεξήλια οδηγού-συνοδηγού. Ενισχυτικά στο Value for Money του μοντέλου λειτουργεί φυσικά η 5ετής εγγύηση, καθώς και η υποστήριξη της NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ.

Σελίδα 2Κινητήρας-Κατανάλωση: Έχει «νεύρο» και ταιριάζει με το αυτόματο κιβώτιο, αλλά «τσιμπάει» σε κατανάλωση
Σελίδα 3Στο δρόμο: Αυτόματη ευκολία και τετρακίνητο κράτημα
Σελίδα 4Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Mercedes
exilektrismos metaforon