
Τα ελαστικά έχουν μπόλικο «ψωμί» (προφίλ 65) και συνδυαστικά με τη μαλακή ανάρτηση οι ανωμαλίες του δρόμου, λειαίνονται ικανοποιητικά, αν και όχι απόλυτα αθόρυβα.
Το αυτόματο κιβώτιο σαφώς και δρα αγχολυτικά στην πόλη προσφέροντας τη δέουσα ευκολία σε συνδυασμό με την καλή περιφερειακή ορατότητα και την ευελιξία που εξασφαλίζει ο συγκρατημένος κύκλος στροφής (10,6 μέτρα). Από εκεί και πέρα και αφήνοντας πίσω τον μερικό εκνευρισμό που προκαλούν τα πολλά ηχητικά από τα συστήματα ασφαλείας (πρέπει κάθε φορά να τα ρυθμίζεις χωρίς να υπάρχει άμεση συντόμευση σε αυτό), η μόνιμη τετρακίνηση και το full πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας εξασφαλίζουν μια απόλυτα ουδέτερη συμπεριφορά, χωρίς απότομες ή άτσαλες αντιδράσεις, ακόμα και σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης (βροχή, χώμα κτλ.).

Χάρη στη μόνιμη τετρακίνηση και το full πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας, τα περιθώρια πρόσφυσης είναι εντυπωσιακά υψηλά εξασφαλίζοντας μια απόλυτα ουδέτερη συμπεριφορά ακόμα και σε ολισθηρό οδόστρωμα.
Το σύνολο είναι σταθερό και ευθύβολο στο ταξίδι, αφήνοντας μόνο τον αισθητό αεροδυναμικό θόρυβο ως σημείο κριτικής μιας και το αυτόματο κιβώτιο κρατάει χαμηλά τις στροφές του κινητήρα. Σχετικά με τα δυναμικά χαρακτηριστικά, η μόνη ουσιαστική ένστασή σας αφορά στο ανούσια βαρύ και σχεδόν καθόλου επικοινωνιακό τιμόνι, ακόμα και στη Sport λειτουργία, από την άλλη όμως στο χώμα το μπροστινό σύστημα «φιλτράρει» τους πολλούς κραδασμούς. Το τετρακίνητο Tivoli πάντως με την ικανή διαδρομή της ανάρτησης και τα ελαστικά που έχουν ένδειξη M+S (δε βοηθούν πάντως στο φρενάρισμα στο στεγνό οδόστρωμα), καθώς και το μπόλικο «ψωμί» (προφίλ 65), λειαίνει ικανοποιητικά τις κακοτεχνίες, αν και όχι απόλυτα αθόρυβα.
| Σελίδα 1 | Δοκιμή KGM Tivoli 4WD με 163 PS -Το πιο προσιτό αυτόματο & τετρακίνητο |
| Σελίδα 2 | Κινητήρας-Κατανάλωση: Έχει «νεύρο» και ταιριάζει με το αυτόματο κιβώτιο, αλλά «τσιμπάει» σε κατανάλωση |
| Σελίδα 3 | Στο δρόμο: Αυτόματη ευκολία και τετρακίνητο κράτημα |
| Σελίδα 4 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |

