Το τετρακίνητο KGM Tivoli της δοκιμής με τον 1,5 turbo δυνατό κινητήρα των 163 ίππων (δεν υπάρχει ισχυρότερο βενζινοκίνητο μικρό SUV) συνδυάζεται με 6άρι αυτόματο κιβώτιο της AISIN, χωρίς να κάποια ηλεκτρική βοήθεια. Το αυτόματο κιβώτιο εξισορροπεί τη ραθυμία του μοτέρ στις χαμηλές στροφές και γενικά το σύνολο εμφανίζει μια ευπρόσδεκτη γραμμικότητα με τα 280 Nm ροπής να αποδίδονται από τις 1.500 έως τις 4.000 σ.α.λ.. Στα θετικά του συνδυασμού είναι φυσικά η ομαλή εναλλαγή σχέσεων, που μπορεί να γίνουν και «σειριακά» από τον επιλογέα, θα θέλαμε πάντως και paddles στο τιμόνι. Με 9,1 δλ. στα 0-100 σύμφωνα με τις μετρήσεις μας το Tivoli της δοκιμής δείχνει τα 163 του άλογα, ενώ χάρη στο kickdown του κιβωτίου (κατέβασμα 2 ή και παραπάνω σχέσεων στο βαθύ πάτημα του γκαζιού) το προσπέρασμα γίνεται επίσης σβέλτα (60-100 χλμ./ώρα σε 5,0 δλ, και 80-120 σε 6,0 δλ.).
Σβέλτες οι επιταχύνσεις και πολιτισμένη η λειτουργία του αυτόματου κιβώτιου, το οποίο όμως σε συνδυασμό με την τετρακίνηση ανεβάζουν κι άλλο την κατανάλωση του 1,5 turbo κινητήρα των 163 ίππων. Η μέση τιμή στη διάρκεια της δοκιμής ήταν 10,5 λτ./100 χλμ..
Από την άλλη, η γνωστή τάση του κινητήρα να «τσιμπάει» σε κατανάλωση τονίζεται με την διπλή παρουσία στοιχείων που την αυξάνουν συνήθως: αυτόματο κιβώτιο με μετατροπέα ροπής και τετρακίνηση. Σαν αποτέλεσμα η μέση κατανάλωση της δοκιμής ήταν γύρω στα 10,5 λτ./100 χλμ. με αυξητική τάση στην εντός πόλης κίνηση. Στο ταξίδι με σταθερή ταχύτητα 100 χλμ./ώρα είναι η μόνη περίπτωση που οι μετρήσεις μας σχεδόν ταυτίστηκαν με την υποσχόμενη από την KGM μέση κατανάλωση των 8,4 λτ./100 χλμ. Και κάτι ακόμα, η απουσία εξηλεκτρισμού και τα 192 γρ. CO2/χλμ. δεν επιτρέπουν την ελεύθερη είσοδο στο δακτύλιο.