Ο κινητήρας δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο, όμως είναι οικονομικός, ειδικά σε συνθήκες πίεσης.

Το κιβώτιο καλύπτει τα αποθέματα ροπής. Στη βάση του υπάρχει ένας διακόπτης για sport λειτουργία, όπου οι αλλαγές γίνονται σε ψηλότερες στροφές.

Κινητήρας: Ατμοσφαιρικά και οικονομικά

165.661 Επισκέψεις στο άρθρο (19/10/2019)

Κακά τα ψέματα όταν έχεις καλομάθει με τους turbo κινητήρες χαμηλού κυβισμού, ένας κινητήρας στη λογική του Mazda 2 σου φαίνεται παλιός, παρότι πάνω του ενσωματώνει τις σύγχρονες Skyactiv τεχνολογίες της Mazda. Πιο αναλυτικά, η γκάμα του ιαπωνικού μικρού περιλαμβάνει έναν μόνο ατμοσφαιρικό 1.500άρη κινητήρα με απόδοση 75, 90 και 115 PS.

Εμείς είχαμε για δοκιμή την έκδοση των 90 ίππων συνδυαζόμενη με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων. Ο κινητήρας αυτός αποδίδει τη μέγιστη ισχύ του στις  6.000 σ.α.λ. ενώ η ροπή των 148 Nm έρχεται στις 4.000 και αυτά τα νούμερα αντικατοπτρίζονται στην πράξη, δηλαδή το 2άρι δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο, ούτε αρπάζει με νεύρο, όμως από την άλλη έχει μερικά θετικά στοιχεία. Για παράδειγμα, o κινητήρας είναι πολιτισμένος σε ήχο και λειτουργία, ενώ το κιβώτιο καλύπτει τα μικρά αποθέματα ροπής, ειδικά όταν έχεις επιλέξει την επιλογή Sport. Επίσης, ικανοποιεί με τις αλλαγές του, ενώ περιορισμένη είναι η κατανάλωση, ειδικά σε συνθήκες πίεσης.  Αντίθετα, δηλαδή, με τους turbo κινητήρες που ξεφεύγουν όταν τους πιέσεις, εδώ η κατανάλωση δεν υπερβαίνει τα 8,3 λτ./100 χλμ..

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
skoda