Η ποιότητα κύλισης του Mazda 2 είναι εξαιρετική, ενώ το μπροστινό μέρος ένα από τα καλύτερα σε αποτελεσματικότητα και πληροφόρηση στην κατηγορία.

Ατού του ιαπωνικού μικρού είναι επίσης οι compact διαστάσεις και ο μικρός κύκλος στροφής (9,8 μέτρα).

Στο δρόμο: Κορυφαίο σε αίσθηση και ποιότητα κύλισης

165.588 Επισκέψεις στο άρθρο (19/10/2019)

Ανέκαθεν τα μοντέλα της Mazda μας κέρδιζαν με την οδική τους συμπεριφορά, τώρα όμως με το Mazda 2 θα τολμήσουμε να πούμε, ότι το… «τερμάτισε». Τουλάχιστον για τα δεδομένα της κατηγορίας και σύμφωνα με αυτά που είχαμε υπόψη από την προηγούμενη γενιά του.

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Αρχικά το τιμόνι και το μπροστινό μέρος προσφέρει κορυφαία πληροφόρηση, μπορεί να συγκριθεί σε αίσθηση με αυτό του Ford Fiesta. Έπειτα, η ανάρτηση απορροφά αριστοτεχνικά τις ανωμαλίες του δρόμου, θαρρείς ισάξια με ένα Volkswagen Polo, και έτσι ως γενική αίσθηση έχεις ότι βρίσκεσαι σε ένα μικρό σε διαστάσεις αμάξωμα με premium πάτημα μεγαλύτερου μοντέλου. Τα 90 άλογα είναι λίγα για αυτό το πλαίσιο, σε βαθμό που θα λέγαμε πως και 50 άλογα παραπάνω να είχαμε, πάλι το ιαπωνικό μικρό θα ανταποκρινόταν με την ευκολία και τα ίδια αυξημένα όρια πρόσφυσης. Ταυτόχρονα, στο αυτοκινητόδρομο είναι σταθερό, ενώ περιορισμένος είναι και ο θόρυβος από την κύλιση και τον αέρα.

Όσο τέλος, για το πώς τα καταφέρνει στην πόλη; Με compact διαστάσεις και κύκλο στροφής μικρότερο από 10 μέτρα, το Mazda 2 παρκάρει εύκολα, όσο ένα Toyota Yaris. Λίγο προς τα πίσω η ορατότητα είναι περιορισμένη, και τα φρένα (αερ. δίσκοι μπροστά και ταμπούρα πίσω) δεν είναι αναμετρήσιμα με τα σύγχρονα δεδομένα της κατηγορίας, όμως οι δύο αυτοί παράγοντες δεν είναι τόσο ισχυροί ώστε να χαλάσουν το γλυκό…

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
test center