• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η ποιότητα κύλισης του Mazda 2 είναι εξαιρετική, ενώ το μπροστινό μέρος ένα από τα καλύτερα σε αποτελεσματικότητα και πληροφόρηση στην κατηγορία.

Ατού του ιαπωνικού μικρού είναι επίσης οι compact διαστάσεις και ο μικρός κύκλος στροφής (9,8 μέτρα).

Στο δρόμο: Κορυφαίο σε αίσθηση και ποιότητα κύλισης

Διαβάστηκε από 104187 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/10/2019
 

Ανέκαθεν τα μοντέλα της Mazda μας κέρδιζαν με την οδική τους συμπεριφορά, τώρα όμως με το Mazda 2 θα τολμήσουμε να πούμε, ότι το… «τερμάτισε». Τουλάχιστον για τα δεδομένα της κατηγορίας και σύμφωνα με αυτά που είχαμε υπόψη από την προηγούμενη γενιά του.

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Αρχικά το τιμόνι και το μπροστινό μέρος προσφέρει κορυφαία πληροφόρηση, μπορεί να συγκριθεί σε αίσθηση με αυτό του Ford Fiesta. Έπειτα, η ανάρτηση απορροφά αριστοτεχνικά τις ανωμαλίες του δρόμου, θαρρείς ισάξια με ένα Volkswagen Polo, και έτσι ως γενική αίσθηση έχεις ότι βρίσκεσαι σε ένα μικρό σε διαστάσεις αμάξωμα με premium πάτημα μεγαλύτερου μοντέλου. Τα 90 άλογα είναι λίγα για αυτό το πλαίσιο, σε βαθμό που θα λέγαμε πως και 50 άλογα παραπάνω να είχαμε, πάλι το ιαπωνικό μικρό θα ανταποκρινόταν με την ευκολία και τα ίδια αυξημένα όρια πρόσφυσης. Ταυτόχρονα, στο αυτοκινητόδρομο είναι σταθερό, ενώ περιορισμένος είναι και ο θόρυβος από την κύλιση και τον αέρα.

Όσο τέλος, για το πώς τα καταφέρνει στην πόλη; Με compact διαστάσεις και κύκλο στροφής μικρότερο από 10 μέτρα, το Mazda 2 παρκάρει εύκολα, όσο ένα Toyota Yaris. Λίγο προς τα πίσω η ορατότητα είναι περιορισμένη, και τα φρένα (αερ. δίσκοι μπροστά και ταμπούρα πίσω) δεν είναι αναμετρήσιμα με τα σύγχρονα δεδομένα της κατηγορίας, όμως οι δύο αυτοί παράγοντες δεν είναι τόσο ισχυροί ώστε να χαλάσουν το γλυκό…

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 7 σχόλια

6 έξυπνα tips στην αγορά ελαστικών (+vid)

Προστατεύει ο συναγερμός το αυτοκίνητο;

Στο κλέβουν με ένα laptop!(vid)

Τι προσέχεις στα μεταχειρισμένα ανταλλακτικά

Η κίνηση στους δρόμους

Πού να πας το μεγαλύτερο σ/κ του χρόνου!

Πιστός με αιτία;

Η μάχη της βασικής: Polo vs i20

Δοκιμή: DS 7 Crossback

Αποκλειστικό: Η νέα Skoda Octavia

Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

«Ηλέκτρισε» το Α6 η Audi

Ξέρεις τι είναι η ισχύς;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »