• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δείτε την αναλυτική δοκιμή του νέου Honda Civic Type R με 320 ίππους στους εμπρός τροχούς.

Ο τρόπος που το Type R επιταχύνει, φρενάρει και στρίβει με 320 ίππους, είναι εντυπωσιακός για προσθιοκίνητο αυτοκίνητο. Η αγωνιστική αίσθηση και η ανθεκτικότητά του σε σκληρή χρήση, δεν συναντώνται σε άλλο αυτοκίνητο της κατηγορίας.

Δοκιμή: Νέο Honda Civic Type R με 320 PS

Διαβάστηκε από 19963 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/3/2018

H 5η γενιά του Honda Civic Type R δημιουργήθηκε για να ηγηθεί της κατηγορίας των προσθιοκίνητων hot hatch… Και το κάνει!

 
What is new
- 2λιτρο turbo με 320 ίππους 
- Καίει 12,1 λτ./100 χλμ.
- Από 49.740 ευρώ

Η ολοκαίνουρια 10η γενιά του Civic αποτέλεσε την καλύτερη βάση για την κατασκευή της πλέον σκληροπυρηνικής έκδοσής του, της Type R. Το 5ης γενιάς Type R αν και δανείζεται πολλά από τα στοιχεία της προηγούμενης, αποτελεί ένα ακόμα πιο ειδικό αυτοκίνητο το οποίο ωστόσο κατασκευάστηκε από λευκό χαρτί, δίδοντας στους μηχανικούς της εταιρείας την ευχέρεια να προσαρμόσουν ή να βελτιώσουν οποιοδήποτε «κομμάτι» ήθελαν. Σε σχέση με το FK2 και γενικότερα με την οικογένεια των Τype R, αυτή η τελευταία του γενιά δεν φλερτάρει απλώς με τον τίτλο του καλύτερου προσθιοκίνητου hot hatch, αλλά, τον κατακτά και μάλιστα με τόσο εμφατικό τρόπο που δεν διστάζει να κοιτάξει κατάματα και τα 4κίνητα μοντέλα του ανταγωνισμού.

Εμφάνιση: ΕκκεντRικό και πληθωRικό  
Σπάνια συναντάς «stock» αυτοκίνητο που να κραυγάζει τόσο έντονα για το ποιόν του, όσο το κάνει το νέο Type R. Ακόμα και η προηγούμενη γενιά που ήταν και αυτή εξεζητημένη αισθητικά, δεν μπορεί να κάνει πιο «εύπεπτη» τη νέα, αφού δεν υπάρχει κάποια συνοχή μεταξύ τους. Φουσκωμένοι θόλοι, μεγάλες εισαγωγές αέρα, τεράστια αεροτομή και 3 κεντρικές μπούκες στον πίσω προφυλακτήρα, παρέα με το diffuser και άλλες λεπτομέρειες που μοιάζει να έχουν προστεθεί ως after market, διαμορφώνουν ένα από τα πιο αμφιλεγόμενα, αλλά και επιβλητικά αυτοκίνητα του πλανήτη. Τα αεροδυναμικά βοηθήματα από άκρη σε άκρη μπορεί να είναι υπερβολικά, όμως συμβάλλουν πραγματικά στην επίτευξη της καλύτερης αεροδυναμικής που συναντάμε στα hot hatch και δεν ενσωματώθηκαν για τα «μάτια» του κόσμου, άσχετα αν τελικά τα τραβούν με περίσσια ευκολία...

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

περισσότερα »

  • antonis

    Αγαπητέ Γιώργο, ο θεός της αυτοκίνησης ελπίζω να σε συγχωρέσει.. Έστω και ένας αντιπρόσωπος να το αγοράσει (όπως λες), ζήτησε του ταπεινά να το οδηγήσεις και θα μετανοήσεις στο άκουσμα της μίζας και μόνο!! Γέμισαν οι εθνικές με prestige (όπως λες) Χ5 στα 49Κ τίγκα στο ξύλο καρυδιάς..

      34
  • chris 06

    Ιδιαίτερο εμφανισιακά αλλά σε όλα τα υπόλοιπα είναι ένα κορυφαίο αυτοκίνητο. Μπράβο στην honda

      17
  • stelios

    Πυροβολο!!!!Κακασχημο για τα δικα μου γουστα αλλα και τι δεν θα εδινα για το οφηγησω μια φορα... Οσο για τα Χ5 νομιζω Γιωργο πτι η συγκριση ειναι τελειως εκτος τοπου και χρονου.Ποσα χρηματα πρεπει να δωσεις για να παρεις ενα αντιστοιχων δυνατοτητων "premium" αυτοκινητο;

      7
  • Γιωργος

    49Κ για civic;;;;;; ούτε ο αντιπρόσωπος δε θα το πάρει. Όσο κ γρήγορο να είναι παραμένει ένα civic με μέτρια ποιότητα υλικών, μέτρια αξιοπιστία τα αρκετά τελευταία χρόνια, αμφιλεγόμενη εμφάνιση και χωρίς πρεστίζ. Κρίμα για τη Honda που τη συμπαθώ κιόλας.

      5
  • Ubba

    Σίγουρα κορυφαιο σε ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ-ΠΟΙΟΤΗΤΑ....., αλλά ΤΟΣΟ μα ΤΟΣΟ κιτς τσίρκο. Οι λάμπες νέον απο κάτω του λείπουν.

      4
  • loukia

    Εμφανισιακά για εμένα προσωπικά είναι κιτς!!! ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ... περί ορέξεως...

     

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ Υπηρεσίες - Προϊόντα