Η αναλογία του βάρους ορίζεται στο ιδανικό 40-60. Αυτή η κεντρομήχανη Porsche είναι ζυγισμένη ώστε να είναι απολαυστική και να έχεις τον απόλυτο έλεγχο.

Zoom στους προβολείς της Porsche 718 Boxster.

Zoom στα οπίσθια φωτιστικά σώματα της Porsche 718 Boxster.

Εκτόξευση!

34.422 Επισκέψεις στο άρθρο (13/1/2018)

Φτάνουμε στο ζουμί, στο πεδίο της οδικής συμπεριφοράς. Τα έκανε καλά ο κύριος «Dr. Fahrmeister»; Μπορεί ακόμη και η μικρή αυτή Porsche να χαρίσει στιγμές οδηγικής απόλαυσης, αντιστοίχως με τις μεγαλύτερες κατασκευές του οίκου; 

Καθώς απομακρυνόμαστε από το Porsche Center Athens, στα πρώτα χιλιόμετρα που τα ελαστικά δεν έχουν ζεσταθεί, αισθάνεσαι το ESP να δουλεύει λίγο παραπάνω και τα φρένα να μην κοκαλώνουν άμεσα, όμως γρήγορα αυτά πιάνουν την επιθυμητή θερμοκρασία και ετοιμάζεσαι να ανεβάσεις ρυθμό, αφού βρεις την κατάλληλη διαδρομή. 

Το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας δεν έχει ακόμη απενεργοποιηθεί και η ενεργή ανάρτηση είναι στην επιλογή normal, ωστόσο από τώρα έχει γίνει σαφές πως το πλαίσιο είναι γρανίτης και ότι η ανάρτηση είναι ιδανικά ρυθμισμένη για το ανάγλυφο των ελληνικών δρόμων. Μάλιστα, προτιμάς πολλές φορές την μαλακή ρύθμιση, αφού η σπορ είναι καταλληλότερη στο καλό οδόστρωμα το οποίο δεν βρίσκεις συχνά στην Ελλάδα… 

Συνεχίζοντας να καλύπτεις χιλιόμετρα σε αυτό το set-up αποκτάς περισσότερη αυτοπεποίθηση και έτσι επιλέγεις τα επόμενα προγράμματα λειτουργίας. Στα Sport και Sport+ το τιμόνι σφίγγει περισσότερο και αποκτά ακόμη καλύτερη αίσθηση, το ίδιο και η ανάρτηση με αποτέλεσμα τα περιθώρια πρόσφυσης να ανεβαίνουν μαζί με τον ρυθμό κίνησής σου. Σε αυτή τη ρύθμιση η μικρή Boxster είναι λιγότερο παιχνιδιάρα και πιο απόλυτη στις αντιδράσεις της, αποκαλύπτει το άριστο ζύγισμά της και επιμένει πως για να της σπάσεις την πρόσφυση θα πρέπει να έρθεις με πολλά χιλιόμετρα ή με την κατάλληλη τεχνική, όταν μπροστά σου απλώνεται μια ανοικτή καμπή. Έτσι, επιστρέφεις στο προηγούμενο set-up καθώς αυτό ταιριάζει περισσότερο στο χαρακτήρα σου και αφήνεις τις sport ρυθμίσεις για όταν βρεθείς στο κατάλληλο περιβάλλον. 

Σε κάθε περίπτωση, ένα είναι το σίγουρο. Ανεξάρτητα με τη διαδρομή η Boxster των 300 ίππων μπορεί να είναι απολαυστική. Στον αυτοκινητόδρομο μένει βιδωμένη στην άσφαλτο ακόμη και στα πολλά χιλιόμετρα, ενώ σε δρόμο με στροφές στρίβει γρήγορα χωρίς να ιδρώσεις πίσω από το τιμόνι. Είναι φιλική, υπάκουη και απολαυστική, όπως δηλαδή συμβαίνει και τις περισσότερες κατασκευές του οίκου με έδρα το Τσούφενχάουζεν. Μπράβο λοιπό στον κύριο Fahrmeister, αλλά και στους υπόλοιπους Dr…

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

MERCEDES NEW RANGE
citroen