• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμάζουμε την Porsche 718 Boxster με το δίλιτρο υπερτροφοδοτούμενο σύνολο ισχύος 300 ίππων και σας μεταφέρουμε τις απόψεις μας.

Στην επιλογή Sport+ η μικρή Boxster γίνεται λιγότερο παιχνιδιάρα και πιο απόλυτη στις αντιδράσεις της, αποκαλύπτοντας το άριστο ζύγισμά της.

Zoom στις λεπτομέρειες εξωτερικής σχεδίασης της Porsche 718 Boxster.

Zoom στις λεπτομέρειες εξωτερικής σχεδίασης της Porsche 718 Boxster.

Zoom στις λεπτομέρειες εξωτερικής σχεδίασης της Porsche 718 Boxster.

Zoom στις λεπτομέρειες εξωτερικής σχεδίασης της Porsche 718 Boxster.

Δοκιμή: Porsche 718 Boxster με 300 PS

Διαβάστηκε από 21526 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/1/2018
 

Μπορεί να είναι το μικρότερο σε απόδοση μοντέλο της Porsche, όμως είναι φτιαγμένο σύμφωνα με τα υψηλά πρότυπα του Τσούφενχάουζεν. Για αυτό και η απόλαυση πίσω από το τιμόνι της Boxster χτυπάει κόκκινο…

Ήταν πριν 15 περίπου χρόνια που ταξίδεψα πρώτη φορά με το περιοδικό για να οδηγήσω στο εξωτερικό κάποιο μοντέλο της Porsche. Και τι μοντέλο μάλιστα. Την 911 Carrera! Μέχρι και σήμερα, θυμάμαι ακόμη αυτό το ταξίδι. Όχι όμως επειδή μου δόθηκε η ευκαιρία να οδηγήσω την θρυλική 911, αλλά επειδή στα πλαίσια της παρουσίασης είδα πως δουλεύουν εκεί στην Porsche και γιατί οι άνθρωποι εκεί φέρουν όλοι τον τίτλο του Dr..

Θυμάμαι για παράδειγμα σαν τώρα τον κύριο «Dr. Motormeister» που μας εξηγούσε την παραμικρή αλλαγή και τεχνική επέμβαση στα σωθικά του κινητήρα, ή τον κύριο «Dr. Fahrmeister» που ανέλυε με κάθε λεπτομέρεια και ζώντας το πραγματικά κάθε αλλαγή στην ανάρτηση και στη μετάδοση της κίνησης, την κυρία «Dr. Innenraummeisterin» που περηφανευόταν για τα υλικά και τη σχεδίαση της καμπίνας, μέχρι και τον τρελό επιστήμονα, κύριο «Dr. Schallmeister» που μας έκανε μάθημα -σαν να βρισκόταν στην έδρα του Πανεπιστημίου της Στουτγάρδης- για να καταλάβουμε ποια η διαφορά του θορύβου με τον ήχο και το πώς πρέπει να ηχούν κινητήρας και εξάτμιση μέσα στην καμπίνα μιας Porsche. 
Με λίγα λόγια, δηλαδή, μου έχει μείνει ακόμα χαραγμένη στη μνήμη η προσοχή που δίνουν στη λεπτομέρεια οι άνθρωποι της Porsche, απόρροια της οποίας είναι τα… θεϊκά -για πολλούς- δημιουργήματά τους.

Τι σχέση έχουν όμως όλα τα παραπάνω με τη δοκιμή της Porsche 781 Boxster που διαβάζετε αυτή τη στιγμή; Αν είστε «μυημένοι» του χώρου, τότε ίσως να μας καταλάβατε. Αν όχι, τότε να πούμε πως με αυτή την γενιά της Boxster η Porsche βάζει στην άκρη τον 6κύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα και τον αντικαθιστά με ένα μικρότερου κυβισμού (σ.σ. μόλις 2.000 κυβικών) και turbo κινητήρα, ο οποίος αποδίδει, βέβαια, το διόλου ευκαταφρόνητο νούμερο των 300 ίππων. Πρόκειται για μία κίνηση για την οποία η Porsche έχει λάβει από τους θιασώτες της αρνητική κριτική κατά το παρελθόν, όμως τελικά θεωρούμε πως όταν εκεί στο Τσούφενχαουζεν κάνουν τελικά κάτι, το κάνουν με τον πιο άριστο τρόπο. 

Κατά την άποψή μας, λοιπόν, ακόμη και η μικρή αυτή Porsche που δοκιμάζουμε, με τον 2λιτρο turbo, τετρακύλινδρο -επαναλαμβάνω - κινητήρα είναι μια γνήσια Porsche, η οποία μπορεί να σε ταξιδέψει για τις λιγότερο από 48 ώρες που βρεθείς στο κάθισμά της μακριά από τα προβλήματα και τα άγχη της καθημερινότητας. Απλά και μόνο γυρνώντας το κλειδί στη μίζα και αναζητώντας την ιδανική διαδρομή σε ακτίνα 250 χιλιομέτρων, αφού πρέπει να την επιστρέψεις με όχι περισσότερα από 500 στο Athens Porsche Center…

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 5 σχόλια

Ένα τάμπλετ θα σου λύσει τα χέρια!

10 οφέλη από την εγκατάσταση LPG ή CNG

Γιατί δεν «κουμπώνουν» οι ταχύτητες;

Μπαίνει το ίδιο λάδι σε όλα τα αυτοκίνητα;

Η κίνηση στους δρόμους

48 ώρες στα Καλάβρυτα: Τι να κάνεις;

To τελευταίο teaser του νέου VW Golf

Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

Νέο concept φέρνει στο Τόκιο η Νissan

Δοκιμή: Nissan Qashqai 4Χ4

Αποκάλυψε το νέο πρωτότυπο του Mirai η Toyota

Tα 5 καλύτερα μικρά SUV στο φρενάρισμα

To νέο Toyota Υaris με «καλούδια» TRD

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »