4 φωτογραφίες »

Με μίνι διαστάσεις και λιλιπούτειο κύκλο στροφής, το ηλεκτρικό Citigo είναι δαιμόνιο στην πόλη. Το κόστος κίνησης είναι λιγότερο από 1,2 ευρώ/100 χλμ.!

Στο δρόμο: Πως είναι στην οδήγηση;

75.785 Επισκέψεις στο άρθρο (22/6/2020)

Σίγουρα είναι ευέλικτο. Με μίνι διαστάσεις και λιλιπούτειο κύκλο στροφής, το ηλεκτρικό Citigo είναι όσο δαιμόνιο στην πόλη, όσο και τα πάλαι ποτέ συμβατικά αδέρφια του. Μόνο που αυτό είναι τρομερά ήσυχο, έχει ηλεκτρικό «νεύρο», μια χαρά επιδόσεις για την καθημερινότητα, δεν ρυπαίνει και δεν καίει τίποτα: Με μέση κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας 14,3 kWh, το κόστος για 100 χλμ. είναι λιγότερο από 1,2 ευρώ ή ένα εισιτήριο ΜΜΜ (μέσο κόστος kWh με ρυθμιζόμενες χρεώσεις όπως προκύπτει από το τιμολόγιο της ΔΕΗ και του φθηνότερου ανταγωνιστή 0,081335 ευρώ). Το στοιχείο του μίνι ηλεκτρικού της Skoda είναι η πόλη. To σταμάτα-ξεκίνα στη κίνηση χαρίζει ενέργεια στην μπαταρία και με το πρόγραμμα Eco+ (55 άλογα, 133 Nm και 95 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα) η αυτονομία παραμένει υψηλή (καταφέραμε 245 χλμ. με μία φόρτιση). Το ίδιο και με το πρόγραμμα Eco (68 άλογα και 167 Nm). Κι αν ο οδηγός επιλέξει στο κιβώτιο ταχυτήτων τη θέση «B», τότε δε θα χρειάζεται καν να φρενάρει εξαιτίας των ακόμα πιο ισχυρών δυνάμεων πέδησης στο πλαίσιο της ανάκτησης ενέργειας (επίπεδο 4). Στην επιλογή D, ο χρήστης μπορεί να ρυθμίσει χειροκίνητα την δύναμη ανάκτησης σε κλίμακα από το 1 έως 3 κινώντας το λεβιέ δεξιά-αριστερά..

Στον ανοιχτό δρόμο, η αυτονομία πέφτει αισθητά, ειδικά στο Normal πρόγραμμα με διαθέσιμα όλα τα άλογα και τελική 130 χλμ./ώρα. Χάρη και στην… ηλεκτρική του ζωντάνια, το Citigoᵉ iV είναι ευχάριστο στην καθημερινότητα. Παρκάρει σχεδόν παντού και είναι «μανιτζέβελο» αλλά και ιδιαίτερα πρακτικό απογειώνοντας την ευκολία στην χρήση εντός πόλης.

Η ανάρτηση για να διαχειριστεί το έξτρα βάρος έχει προφανώς σφίξει με ένα μικρό τίμημα στην άνεση, από την άλλη όμως το κέντρο βάρους έχει χαμηλώσει λόγω της κατάλληλης τοποθέτησης της μπαταρίας (αποτελείται από 168 κυψέλες και έχει διαστάσεις 1,1x1,7x0,30 μ.) στο πάτωμα του πλαισίου κάτω από τα καθίσματα. Παρά την έντεχνη κάλυψη του βάρους του, το ηλεκτρικό Citigoᵉ iV fun to drive δεν το λες, ωστόσο δεν μπορείς να μην του αποδόσεις τα εύσημα για τη σταθερότητα και την αποτελεσματικότητά του.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

TI LINGLONG AGORAZO
KIA