ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας: Οικονομικό μεν, θα το θέλαμε όμως ισχυρότερο

1.125 Επισκέψεις στο άρθρο (23/6/2025)
Το Swift 4x4 φρενάρει καλύτερα από τη δικίνητη έκδοση, με τη δοκιμασία του 100-0 χλμ./ώρα να χρειάζεται 41,8 μέτρα, επίδοση που συγκριτικά παραμένει από τις τελευταίες στην κατηγορία.
2 Φωτογραφίες »

Το Swift 4x4 φρενάρει καλύτερα από τη δικίνητη έκδοση, με τη δοκιμασία του 100-0 χλμ./ώρα να χρειάζεται 41,8 μέτρα, επίδοση που συγκριτικά παραμένει από τις τελευταίες στην κατηγορία.

O τρικύλινδρος 1,2 λτ. κινητήρας του Swift δεν ασπάζεται την τούρμπο τεχνολογία και επιμένει ατμοσφαιρικά. Ασπάζεται όμως την υβριδική τεχνολογία, με ένα 12-βολτο ήπια υβριδικό σύστημα που ενσωματώνει ένα μικρό ηλεκτρομοτεράκι στον 3κύλινδρο κινητήρα υποβοηθώντας το έργο του με 3 ίππους και 60 Νm ροπής. Η συνολική απόδοση του συνόλου ανακοινώνεται 82 ίππους και 112 Nm ροπής, το οποίο φαντάζει λίγο, όταν έχουμε συνηθίσει τα μικρά να ξεπερνάνε τους 100 ίππους, κάτι που αποτυπώνεται και στο φύλλο μετρήσεων, όπου όπως αναφέραμε το Swift έχει τις πιο αργές συγκριτικά ρεπρίζ στην κατηγορία.


Το σύνολο σε κερδίζει με την αμεσότητα και τη γραμμική του απόδοση συνολικά, ενώ αποδεικνύεται και αρκετά οικονομικό σε κατανάλωση.
2 Φωτογραφίες »

Το σύνολο σε κερδίζει με την αμεσότητα και τη γραμμική του απόδοση συνολικά, ενώ αποδεικνύεται και αρκετά οικονομικό σε κατανάλωση.


Βέβαια το σύνολο σε κερδίζει με την αμεσότητα και τη γραμμική του απόδοση συνολικά, ενώ αποδεικνύεται και αρκετά οικονομικό σε κατανάλωση με τη μέση τιμή του να μετρήθηκε στα 6,0 λτ./100 χλμ..

Σελίδα 1Δοκιμή Suzuki Swift 4x4, το μοναδικό 4κίνητο μικρό
Σελίδα 2Σχεδίαση-Εσωτερικό: Έχει στυλ και είναι καλοφτιαγμένο
Σελίδα 3Κινητήρας: Οικονομικό μεν, θα το θέλαμε όμως ισχυρότερο
Σελίδα 4Στο δρόμο: Πιο άνετο και με μεγαλύτερο «ρεπερτόριο»
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ford
ford
Moto