Το Swift 4x4 φρενάρει καλύτερα από τη δικίνητη έκδοση, με τη δοκιμασία του 100-0 χλμ./ώρα να χρειάζεται 41,8 μέτρα, επίδοση που συγκριτικά παραμένει από τις τελευταίες στην κατηγορία.
O τρικύλινδρος 1,2 λτ. κινητήρας του Swift δεν ασπάζεται την τούρμπο τεχνολογία και επιμένει ατμοσφαιρικά. Ασπάζεται όμως την υβριδική τεχνολογία, με ένα 12-βολτο ήπια υβριδικό σύστημα που ενσωματώνει ένα μικρό ηλεκτρομοτεράκι στον 3κύλινδρο κινητήρα υποβοηθώντας το έργο του με 3 ίππους και 60 Νm ροπής. Η συνολική απόδοση του συνόλου ανακοινώνεται 82 ίππους και 112 Nm ροπής, το οποίο φαντάζει λίγο, όταν έχουμε συνηθίσει τα μικρά να ξεπερνάνε τους 100 ίππους, κάτι που αποτυπώνεται και στο φύλλο μετρήσεων, όπου όπως αναφέραμε το Swift έχει τις πιο αργές συγκριτικά ρεπρίζ στην κατηγορία.
Βέβαια το σύνολο σε κερδίζει με την αμεσότητα και τη γραμμική του απόδοση συνολικά, ενώ αποδεικνύεται και αρκετά οικονομικό σε κατανάλωση με τη μέση τιμή του να μετρήθηκε στα 6,0 λτ./100 χλμ..