
Διαθέτει μια απλούστερη μορφή 4κίνησης AllGrip των Vitara και S-Cross.
Έχει 2,5 εκ. μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος σε σχέση με το δικίνητο.
Είναι τελευταίο σε ρεπρίζ ανάμεσα σε όλα τα μικρά βενζίνης και 1-2 δλ. πιο αργό από το δικίνητο.
Φρενάρει καλύτερα φρένα από το δικίνητο, αλλά και πάλι μένει «μετεξεταστέο» (100-0 σε 41,8 μ.)
autotriti team
Το Suzuki Swift είναι το μοναδικό 4κίνητο μικρό
Το νέο Suzuki Swift διατήρησε και σε αυτή τη γενιά την 4κίνητη έκδοσή του και έτσι μπορεί να καυχιέται ότι είναι το μοναδικό μικρό 4X4, ενώ η Suzuki ότι όλα της τα μοντέλα βγαίνουν και ως 4X4.
Η 4κίνηση του Swift είναι βασισμένη σε ένα σύστημα πολύδισκου συμπλέκτη και αποτελεί μια απλούστερη μορφή του AllGrip των Vitara και S-Cross. Πιο συγκεκριμένα, ο συνεκτικός συμπλέκτης που τοποθετείται μπροστά από το πίσω διαφορικό, όταν εντοπίσει απώλεια πρόσφυσης της μπροστά τροχούς, μέσω των δίσκων μοιράζει αυτόματα τη ροπή της πίσω τροχούς. Στην ουσία δηλαδή, λειτουργεί ως δικίνητο (διαβάστε τη δοκιμή του δικίνητου Suzuki Swift) και όταν χρειαστεί εμπλέκεται αυτόματα η τετρακίνηση, χωρίς ο οδηγός να μπορεί να επιλέξει κλείδωμα ή κάποιο εξειδικευμένο drive mode.
Παράλληλα η Suzuki «ψήλωσε» την τετρακίνητη έκδοσή της κατά 2,5 εκ. (14 εκ. από 11,5), βοηθώντας έτσι την πρόσβαση σε μη ασφάλτινες διαδρομές.
Είναι τελευταίο σε ρεπρίζ ανάμεσα σε όλα τα μικρά βενζίνης και 1-2 δλ. πιο αργό από το δικίνητο
Η τετρακίνηση αναμενόμενα πρόσθεσε έξτρα βάρος στο Swift φτάνοντας τα 1.070 κιλά (από 994), το οποίο με τη σειρά του επηρέασε τις επιδόσεις. Έτσι το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 12,8 δλ. και οι ρεπρίζ 60-100 και 80-120 σε 12,5 και 22,3 δλ. αντίστοιχα (11,3, 11,4 και 20,2 δλ. χρειάζεται το δικίνητο), με τις ρεπρίζ του να είναι στις πιο αργές ανάμεσα σε όλα τα μικρά μοντέλα βενζίνης.

Το Suzuki Swift διαθέτει ένα πιο «παιχνιδιάρικο» στυλ, χάρη στο στρογγυλεμένο αμάξωμα, τα χαρακτηριστικά φώτα και φυσικά τις compact διαστάσεις.
Φρενάρει καλύτερα από το δικίνητο, αλλά και πάλι μένει «μετεξεταστέο» (100-0 σε 41,8 μ.)
Από την άλλη το Swift 4x4 φρενάρει καλύτερα από τη δικίνητη έκδοση, με τη δοκιμασία του 100-0 χλμ./ώρα να χρειάζεται 41,8 μέτρα. Επίδοση που εξακολουθεί να είναι από τις χειρότερες συγκριτικά της κατηγορίας, ωστόσο είναι καλύτερη από τα 46,1 μέτρα της δικίνητης έκδοσης.
Παρακάτω ακολουθεί η αναλυτική δοκιμή του νέου 4κίνητου Suzuki Swift, το οποίο κοστίζει από 19.600 ευρώ. (Δείτε εδώ τις τιμές όλων των εκδόσεων).
Σελίδα 2 | Σχεδίαση-Εσωτερικό: Έχει στυλ και είναι καλοφτιαγμένο |
Σελίδα 3 | Κινητήρας: Οικονομικό μεν, θα το θέλαμε όμως ισχυρότερο |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Πιο άνετο και με μεγαλύτερο «ρεπερτόριο» |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά |